Anna Bolewska

Trener wewnętrzny - dział telefonicznej rejestracji szkód
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener wewnętrzny - dział rejestracji szkód
Spółdzielnia Usługowa Vig Ekspert
Przeprowadzanie coachingów z konsultantami rejestrującymi szkody. Odsłuchy i ocena rozmów konsultantów. Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń w zakresie umiejętności obsługi oraz procedur wewnętrznych. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych z nowymi pracownikami. Współpraca z kadrą zarządzającą oraz innymi departamentami. Przygotowywanie raportów dotyczących wyników.
Logo
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Spółdzielnia Usługowa Vig Ekspert
Obsługa połączeń przychodzących od klientów TU, udzielanie informacji o procedurach oraz rejestracja szkód. Obsługa zgłoszeń elektronicznych i pocztą e-mail. Szkolenia nowych pracowników.
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Infolinia firmy ubezpieczeniowej. Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń szkód. Informowanie o przebiegu likwidacji szkody (status szkody). Aktualizacja bazy danych. Infolinia połączeń przychodzących
Logo
Asystentka Biura Zarządu
Idea Support Group Poland
Wsparcie dla biura zarządu, obsługa sprzętów biurowych, przygotowywanie raportów, kontakt ze zleceniobiorcami, nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie, przygotowywanie zapytań ofertowych i pozyskiwanie ofert potrzebnych dla powstania firmy, wsparcie rekrutacji, obsługa poczty elektronicznej oraz tradycyjnej.
Dimar Polska Sp. z o.o.
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Obsługa infolinii programu MultiSport. Przyjmowanie zgód na przetwarzanie danych,
przyjmowanie zgłoszeń związanych z problemami dotyczącymi funkcjonowania kart
sportowych.
Dimar Polska Sp. z o.o.
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Telefoniczne umawianie spotkań dotyczących kredytu dla klientów banku.
McDonald's Polska Sp. z o.o.
Manager
Praca na każdym stanowisku ( pracownik, instruktor, manager).
Ostatnie 4 lata na stanowisku manager. Zarządzanie pracą podległych osób, prowadzenie
zmian ( dziennych i nocnych), nadzór nad bezpieczeństwem i obrotem gotówki. Przyjmowanie
dostaw oraz przygotowywanie zamówień. Przeprowadzanie inwentaryzacji (dzienne,
tygodniowe, miesięczne). Wystawianie faktur.
Przydzielanie przerw, rozliczanie kasjerów. Praca na obszarach produkcji i obsługi
Kontrola nad dokumentacją szkoleniową danej restauracji ( koordynator oraz kierownik
szkoleń). Przygotowywanie budżetu i grafików szkoleń. Prowadzenie akt szkoleniowych
pracowników.
Układanie grafików pracowniczych i nadzór nad ich realizacją.

Edukacja

Logo
technik masażytsa, średnie
Akademia Zdrowia

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

Rękodzieło. Tworzenie dodatków, ozdób, biżuterii, maskotek.

Inne

 Przygotowywanie raportów w arkuszach programu MS Office,
 Obsługa sprzętów biurowych,
 Komunikatywność,
 Predyspozycje do pracy samodzielnej i w grupie oraz do zarządzania pracownikami,
 Dobra organizacja pracy, obowiązkowość, systematyczność,
 Zaangażowanie w powierzone obowiązki,
 Cierpliwość,
 Wysoka kultura osobista,
 Łatwość w nauce, szybkie przyswajanie wiedzy,
 Kreatywność,
 Umiejętność pracy pod presją czasu.