Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- Współpraca i budowanie relacji z Klientami: Tesco, Kaufland
- Odpowiedzialność za realizację targetów w zakresie obrotów i udziałów marek należących do koncernu Cederroth na rynku polskim: Soraya, Jordan, Bio-Oil, Allevo, Salvequick.
- Negocjacje warunków rocznych i promocji
- Realizacja listingów według kalendarza nowości i zgodnie z terminami mediów
- Koncentracja na jak najefektywniejszych formach akcji wspierających odsprzedaż
- Odpowiedzialność za P&L i rozliczenia z Klientami
- Forecastowanie
- Współpraca z Reprezentantami Handlowymi
- Odpowiedzialność za realizację targetów w zakresie obrotów i udziałów marek należących do koncernu Cederroth na rynku polskim: Soraya, Jordan, Bio-Oil, Allevo, Salvequick.
- Negocjacje warunków rocznych i promocji
- Realizacja listingów według kalendarza nowości i zgodnie z terminami mediów
- Koncentracja na jak najefektywniejszych formach akcji wspierających odsprzedaż
- Odpowiedzialność za P&L i rozliczenia z Klientami
- Forecastowanie
- Współpraca z Reprezentantami Handlowymi
Key Account Manager
- Realizacja targetów volumenowych na prduktach Prima i Douwe Egberts
- Współpraca z klientami: Tesco, Lidl, Intermarche, Dino, Alma, BP
- Negocjowanie warunków rocznych i promocji
- Listingi nowości zgodnie z kalendarzem wprowadzeń
- Odpowiedzialność za P&L, terminowe rozliczenia i płatnosci klientów
- Współpraca z klientami: Tesco, Lidl, Intermarche, Dino, Alma, BP
- Negocjowanie warunków rocznych i promocji
- Listingi nowości zgodnie z kalendarzem wprowadzeń
- Odpowiedzialność za P&L, terminowe rozliczenia i płatnosci klientów
Key Account Manager
- Współpraca i budowanie relacji z Klientami w kanale modern food: Kaufland, Eurocash, Selgros, Real, Makro
-Zarządzanie, motywowanie i coaching jednej osoby KAM Executive, współpracującego ze mną na Klientach Real i Makro
- Odpowiedzialność za realizację targetów w zakresie obrotów i udziałów marek: L`Oreal, Garnier, Maybelline
- Negocjacje warunków handlowych i promocji zgodnie z budżetem i polityką rabatową.
- Realizacja listingów według kalendarza nowości.
- Poszukiwanie efektywnych form promocji dopasowanych do specyfiki danej sieci przy ścisłej współpracy z marketingiem.
- Uczestniczenie w projekcie wewnętrznym: "Pulse - Rozwój Pracowników"
-Zarządzanie, motywowanie i coaching jednej osoby KAM Executive, współpracującego ze mną na Klientach Real i Makro
- Odpowiedzialność za realizację targetów w zakresie obrotów i udziałów marek: L`Oreal, Garnier, Maybelline
- Negocjacje warunków handlowych i promocji zgodnie z budżetem i polityką rabatową.
- Realizacja listingów według kalendarza nowości.
- Poszukiwanie efektywnych form promocji dopasowanych do specyfiki danej sieci przy ścisłej współpracy z marketingiem.
- Uczestniczenie w projekcie wewnętrznym: "Pulse - Rozwój Pracowników"
Key Account Manager
• Współpraca z Sieciami KA z Centralami w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu.
• Negocjowanie warunków Umów zgodnie ze strategią BAT w ramach przyznanego budżetu.
• Realizacja postawionych targetów.
• Współpraca z developmentem przy tworzeniu planów inwestycji oraz wdrażaniu strategii brandowych.
• Współpraca z działem hurtowym i detalicznym w zakresie obsługi podległych klientów.
• Rozwijanie długofalowych relacji z klientami.
• Badanie efektywności przeprowadzonych promocji oraz przygotowywanie rekomendacji na kolejne akcje.
• Nadzorowanie i koordynacja procesu instalacji mebli u klientów ze strategiczną pozycją.
• Targetowanie zadań dla Przedstawicieli Handlowych obsługujących sieci.
• Kreowanie rozwiązań komunikacyjnych poprzez implementację mebli lub innych rozwiązań wyróżniających produkty BAT w planogramach. Budowanie planogramów zgodnie z matrycą marek.
• Negocjowanie warunków Umów zgodnie ze strategią BAT w ramach przyznanego budżetu.
• Realizacja postawionych targetów.
• Współpraca z developmentem przy tworzeniu planów inwestycji oraz wdrażaniu strategii brandowych.
• Współpraca z działem hurtowym i detalicznym w zakresie obsługi podległych klientów.
• Rozwijanie długofalowych relacji z klientami.
• Badanie efektywności przeprowadzonych promocji oraz przygotowywanie rekomendacji na kolejne akcje.
• Nadzorowanie i koordynacja procesu instalacji mebli u klientów ze strategiczną pozycją.
• Targetowanie zadań dla Przedstawicieli Handlowych obsługujących sieci.
• Kreowanie rozwiązań komunikacyjnych poprzez implementację mebli lub innych rozwiązań wyróżniających produkty BAT w planogramach. Budowanie planogramów zgodnie z matrycą marek.
Domestic Account Manager
• Zarządzanie, motywowanie i coaching pięcioosobowego zespołu specjalistów ds. sieci lokalnych oraz hiper i supermarketów na terenie 1/3 Polski wzdłuż zachodniej granicy (woj. Zachodniopomorskie, część Wielkopolskiego z Poznaniem, Lubuskie, Dolnośląskie, Opolskie i część Śląskiego.
• Współpraca, analiza i współtworzenie długofalowej strategii dla klientów KA i dyskonterów.
• Osiąganie targetów volumenowych.
• Budowanie i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami oraz nadzorowanie tego procesu u raportujących osób w odniesieniu do sieci lokalnych.
• Uczestniczenie w projekcie "Field Force Engagement"
• Współpraca, analiza i współtworzenie długofalowej strategii dla klientów KA i dyskonterów.
• Osiąganie targetów volumenowych.
• Budowanie i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami oraz nadzorowanie tego procesu u raportujących osób w odniesieniu do sieci lokalnych.
• Uczestniczenie w projekcie "Field Force Engagement"
Domestic Account Executive
• Współpraca i opieka nad Sieciami Lokalnymi, sieciami Duty Free i hipermarketami na terenie województwa mazowieckigo i części łódzkiego
• Analiza i tworzenie planów inwestycyjnych dla Klientów
• Dbanie o dystrybucję marek BAT w hiper i supermarketach
• Organizacja i nadzór akcji wsparcia sprzedaży marek BAT.
• Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi i Hurtowymi opiekującymi się punktami detalicznymi sieci lokalnych.
• Organizacja szkoleń dla Personelu sieci lokalnych.
• Koordynowanie pracy merchandiserów w halach hipermarketów oraz hostess podczas akcji wsparcia sprzedaży.
• Budowanie platformy komunikacyjnej poprzez uzyskiwanie akceptacji hipermarketów lub sieci lokalnych na implementację mebli na miarę.
• Uczestniczenie w projekcie przygotowania modelu nowoczesnego mebla dla sieci hipermarketów.
• Analiza i tworzenie planów inwestycyjnych dla Klientów
• Dbanie o dystrybucję marek BAT w hiper i supermarketach
• Organizacja i nadzór akcji wsparcia sprzedaży marek BAT.
• Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi i Hurtowymi opiekującymi się punktami detalicznymi sieci lokalnych.
• Organizacja szkoleń dla Personelu sieci lokalnych.
• Koordynowanie pracy merchandiserów w halach hipermarketów oraz hostess podczas akcji wsparcia sprzedaży.
• Budowanie platformy komunikacyjnej poprzez uzyskiwanie akceptacji hipermarketów lub sieci lokalnych na implementację mebli na miarę.
• Uczestniczenie w projekcie przygotowania modelu nowoczesnego mebla dla sieci hipermarketów.
Przedstawiciel Handlowy
• Pozyskiwanie i obsługa klientów detalicznych oraz sieciowych na podległym terenie (Warszawa - Praga),
• Mrchandising, budowanie i utrzymywanie dystrybucji poprzez sprzedaż bezpośrednią lub zamówienia do dystrybutorów,
• Negocjowanie warunków ekspozycji i poziomu dystrybucji papierosów w punktach detalicznych,
• Monitorowanie działań konkurencji w rynku.
• Mrchandising, budowanie i utrzymywanie dystrybucji poprzez sprzedaż bezpośrednią lub zamówienia do dystrybutorów,
• Negocjowanie warunków ekspozycji i poziomu dystrybucji papierosów w punktach detalicznych,
• Monitorowanie działań konkurencji w rynku.
Specjalista ds. sprzedaży
PTK CENTERTEL - Sa;on Firmowy Idea (obecnie Orange)
• Aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych, telefonów i akcesoriów zgodnie ze standar-dami w PTK Centertel,
• Odpowiedzialność za utrzymanie abonentów w sieci wraz z obsługą posprzedażną
• Raportowanie z wyników realizacji planów sprzedaży, telemarketing.
• Odpowiedzialność za utrzymanie abonentów w sieci wraz z obsługą posprzedażną
• Raportowanie z wyników realizacji planów sprzedaży, telemarketing.
Szkolenia i kursy
Ukończony cykl szkoleń wewnętrznych w zakresie:
1. Psychologia Sprzedaży, (prowadzenie Andre Polska)
2. Zarządzanie Czasem Pracy, (prowadzenie PTK Centertel)
3. Sales & Negotiations (prowadzenie BAT)
4. Account Business Competencies część 1 i 2:cykl szkoleń z zakresu współpracy z kluczowymi klientami
(prowadzenie BAT)
Ukończony cykl szkoleń zewnętrznych w zakresie:
1. Budowanie Efektywnych Relacji Biznesowych (prowadzenie: ASSET Business Development),
2. Maksymalizacja Własnej Efektywności W Relacjach Z Klientami (prowadzenie: Kalkstein).
3. Negotiation Skills Training. (prowadzenie: John Edgar)
4. Account Management - part II (prowadzenie: Marshall Polska)
5. Negocjacje Kupieckie - prowadzenie: Marshall Polska)
6. Optimising Negotiations - prowadzenie: Maya Poirson The Centree Europeean de la Negociation
7. Negocjacje - prowadzenie: Scotwork Polska
8. Negocjacje AD 2014, tylko bez emocji-prowadzenie:McHayes&Steward Group, Anna Borucka
1. Psychologia Sprzedaży, (prowadzenie Andre Polska)
2. Zarządzanie Czasem Pracy, (prowadzenie PTK Centertel)
3. Sales & Negotiations (prowadzenie BAT)
4. Account Business Competencies część 1 i 2:cykl szkoleń z zakresu współpracy z kluczowymi klientami
(prowadzenie BAT)
Ukończony cykl szkoleń zewnętrznych w zakresie:
1. Budowanie Efektywnych Relacji Biznesowych (prowadzenie: ASSET Business Development),
2. Maksymalizacja Własnej Efektywności W Relacjach Z Klientami (prowadzenie: Kalkstein).
3. Negotiation Skills Training. (prowadzenie: John Edgar)
4. Account Management - part II (prowadzenie: Marshall Polska)
5. Negocjacje Kupieckie - prowadzenie: Marshall Polska)
6. Optimising Negotiations - prowadzenie: Maya Poirson The Centree Europeean de la Negociation
7. Negocjacje - prowadzenie: Scotwork Polska
8. Negocjacje AD 2014, tylko bez emocji-prowadzenie:McHayes&Steward Group, Anna Borucka
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zainteresowania
Muzyka w różnych gatunkach, pole dance, taniec: jazz, latin hip hop, ćwiczenia relaksacyjne, siłownia, kino, spacery z psami, behawiorystyka psów.
Inne
Prawo Jazdy KAT. B
Grupy
Art of Living
Grupa dla osób zainteresowanych wrostem własnej świadomości, yogą, medytacją, zdrowym stylem życia oraz zwalczaniem lęków! czyli inaczej sztuką życia. Grupa zainspirowana fundacją "Art of Living"- czł
Arteterapia
Forum wymiany doświadczeń i wsparcia dla wszystkich zainteresowanych lub na co dzień zajętych arteterapią.Do zobaczenia.
Audyt Innowacji
Audyt poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwie - nowatorski projekt Parku Naukowo-Technologicznego „Technopark Gliwice” i Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DANCE I LOVE IT
Grupa jest dla osob kochajacych taniec, nie wazne co tanczysz, wazne ze kochasz to co robisz,
"piekno zycia smiertelnego przemija lecz nie piĘkno sztuki" sztuką jest dla mnie taniec.