Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie i koordynacja marketingu i sprzedaży usług/produktów firmy,
• Kontakt z klientami korporacyjnymi, sprzedaż i oferowanie usług,
• Wyceny projektowe, przygotowywanie ofert handlowych, ofertowanie i budżetowanie projektów badawczych i digitalowych,
• Negocjacje warunków umów handlowych,
• Dbanie o wizerunek firmy: współpraca z IT, grafikami i działami badawczymi w zakresie opracowania materiałów promocyjnych firmy,
• Przygotowanie materiałów promocyjnych dla poszczególnych usług i produktów – wsparcie sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną),
• Kooperacja z podwykonawcami na potrzeby sporządzania ofert handlowych (negocjowanie warunków umów i kontraktów podwykonawczych),
• Współpraca z mediami ogólnopolskim i branżowymi,
• Projektowanie kampanii employer brandingowych,
• Udział w targach i konferencjach branżowych.
• Zarządzanie i koordynacja marketingu i sprzedaży usług/produktów firmy,
• Kontakt z klientami korporacyjnymi, sprzedaż i oferowanie usług,
• Wyceny projektowe, przygotowywanie ofert handlowych, ofertowanie i budżetowanie projektów badawczych i digitalowych,
• Negocjacje warunków umów handlowych,
• Dbanie o wizerunek firmy: współpraca z IT, grafikami i działami badawczymi w zakresie opracowania materiałów promocyjnych firmy,
• Przygotowanie materiałów promocyjnych dla poszczególnych usług i produktów – wsparcie sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną),
• Kooperacja z podwykonawcami na potrzeby sporządzania ofert handlowych (negocjowanie warunków umów i kontraktów podwykonawczych),
• Współpraca z mediami ogólnopolskim i branżowymi,
• Projektowanie kampanii employer brandingowych,
• Udział w targach i konferencjach branżowych.
Sales Director
Zakres obowiązków:
• Nawiązywanie relacji i kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami i partnerami;
• Pozyskiwanie potencjalnych klientów wraz z przygotowaniem oferty i prezentacji;
• Negocjacje umów dotyczących współpracy;
• Planowanie działań marketingowych wraz z działem marketingu (eventy, akcje marketingowe);
• Działania mające na celu wdrożenie systemu SAP wewnątrz firmy (pod kątem rozwiązań przydatnych dla działu sprzedaży);
• Współtworzenie procedur (organizacyjne, związane z obsługą SAP);
• Bezpośrednia współpraca z działem marketingu, prawnym, księgowości, obsługi klienta, IT, administracji oraz Zarządem;
• Zarządzanie zespołem Doradców Handlowych liczącym od 4 do 12 osób w strukturze rozproszonej;
• Prowadzenie samodzielnych (oraz przy wsparciu działu HR: HR Assistant, później z HR Business Partner) działań dotyczących rekrutacji do zespołu, szkoleń, wdrożeń;
• Ustalanie kierunków rozwojowych dla pracowników działu, organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
• Tworzenie budżetu, kosztorysów i celów sprzedażowych.
Ważne osiągnięcia:
• Zaplanowany przychód za 2017 rok zrealizowany w 120%.
Referencje:
• Posiadam pisemne referencje od pracodawcy.
• Nawiązywanie relacji i kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami i partnerami;
• Pozyskiwanie potencjalnych klientów wraz z przygotowaniem oferty i prezentacji;
• Negocjacje umów dotyczących współpracy;
• Planowanie działań marketingowych wraz z działem marketingu (eventy, akcje marketingowe);
• Działania mające na celu wdrożenie systemu SAP wewnątrz firmy (pod kątem rozwiązań przydatnych dla działu sprzedaży);
• Współtworzenie procedur (organizacyjne, związane z obsługą SAP);
• Bezpośrednia współpraca z działem marketingu, prawnym, księgowości, obsługi klienta, IT, administracji oraz Zarządem;
• Zarządzanie zespołem Doradców Handlowych liczącym od 4 do 12 osób w strukturze rozproszonej;
• Prowadzenie samodzielnych (oraz przy wsparciu działu HR: HR Assistant, później z HR Business Partner) działań dotyczących rekrutacji do zespołu, szkoleń, wdrożeń;
• Ustalanie kierunków rozwojowych dla pracowników działu, organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
• Tworzenie budżetu, kosztorysów i celów sprzedażowych.
Ważne osiągnięcia:
• Zaplanowany przychód za 2017 rok zrealizowany w 120%.
Referencje:
• Posiadam pisemne referencje od pracodawcy.
New Business Manager
Zakres obowiązków:
• Praca nad budową bazy klientów i partnerów;
• Pozyskiwanie i obsługa potencjalnych klientów zainteresowanych produktami i usługami Grupy SARE: SARE, Mr Target, INIS, Salelifter, Tele Target;
• Przygotowywanie ofert i prezentacji w porozumieniu z innymi działami (dział obsługi klienta, dział IT, dział prawny, dział księgowości);
• Negocjowanie umów;
• Obsługa kont testowych i zapytań.
Referencje:
• Posiadam pisemne referencje od pracodawcy.
• Praca nad budową bazy klientów i partnerów;
• Pozyskiwanie i obsługa potencjalnych klientów zainteresowanych produktami i usługami Grupy SARE: SARE, Mr Target, INIS, Salelifter, Tele Target;
• Przygotowywanie ofert i prezentacji w porozumieniu z innymi działami (dział obsługi klienta, dział IT, dział prawny, dział księgowości);
• Negocjowanie umów;
• Obsługa kont testowych i zapytań.
Referencje:
• Posiadam pisemne referencje od pracodawcy.
New Business Assistant
Zakres obowiązków:
• Zapoznanie z nową branżą;
• Wdrożenie w nowe obowiązki;
• Rozpoczęcie prac nad budową bazy klientów i partnerów;
• Pozyskiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych produktami i usługami Grupy SARE;
• Przygotowywanie ofert i prezentacji w porozumieniu z innymi działami;
• Negocjowanie umów.
Referencje:
• Posiadam pisemne referencje od pracodawcy.
• Zapoznanie z nową branżą;
• Wdrożenie w nowe obowiązki;
• Rozpoczęcie prac nad budową bazy klientów i partnerów;
• Pozyskiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych produktami i usługami Grupy SARE;
• Przygotowywanie ofert i prezentacji w porozumieniu z innymi działami;
• Negocjowanie umów.
Referencje:
• Posiadam pisemne referencje od pracodawcy.
Doradca ds. reklamy / Specjalista ds. reklamy
Zakres obowiązków:
• Sprzedaż i dosprzedaż produktów Grupy Wydawniczej Polskapresse (Polska Dziennik Zachodni, www.gratka.pl, www.naszemiasto.pl);
• Budowa bazy klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Dziennika Zachodniego;
• Obsługa klientów z terenu Gliwic, powiatu gliwickiego i Zabrza (firmy, urzędy miast i gmin, komornicy, osoby prywatne);
• Sprzedaż B2B (powierzchnia reklamowa), reprezentowanie firmy w przetargach (urzędy miast), obsługa B2C (biuro ogłoszeń);
• Realizacja targetów sprzedażowych;
• Raportowanie sprzedaży w Profit CRM.
Ważne osiągnięcia:
• Wyróżnienie Brylant Reklamy za rok 2010 dla najlepszego handlowca Dziennika Zachodniego (na Śląsku zatrudnionych było wtedy 34 handlowców).
Referencje:
• Posiadam pisemne referencje od pracodawcy.
• Sprzedaż i dosprzedaż produktów Grupy Wydawniczej Polskapresse (Polska Dziennik Zachodni, www.gratka.pl, www.naszemiasto.pl);
• Budowa bazy klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Dziennika Zachodniego;
• Obsługa klientów z terenu Gliwic, powiatu gliwickiego i Zabrza (firmy, urzędy miast i gmin, komornicy, osoby prywatne);
• Sprzedaż B2B (powierzchnia reklamowa), reprezentowanie firmy w przetargach (urzędy miast), obsługa B2C (biuro ogłoszeń);
• Realizacja targetów sprzedażowych;
• Raportowanie sprzedaży w Profit CRM.
Ważne osiągnięcia:
• Wyróżnienie Brylant Reklamy za rok 2010 dla najlepszego handlowca Dziennika Zachodniego (na Śląsku zatrudnionych było wtedy 34 handlowców).
Referencje:
• Posiadam pisemne referencje od pracodawcy.
Telemarketer
Otto Uitzend Kracht
Zakres obowiązków:
• Obsługa infolinii przychodzących w zakresie udzielania informacji potencjalnym kandydatom o opublikowanych w prasie ofertach pracy;
• Przeprowadzanie testów językowych pisemnych (angielski, niemiecki, holenderski);
• Obsługa infolinii wychodzących w zakresie przekazywania informacji dotyczących wyjazdu do pracy za granicą (termin, miejsce, szczegóły wyjazdu).
• Obsługa infolinii przychodzących w zakresie udzielania informacji potencjalnym kandydatom o opublikowanych w prasie ofertach pracy;
• Przeprowadzanie testów językowych pisemnych (angielski, niemiecki, holenderski);
• Obsługa infolinii wychodzących w zakresie przekazywania informacji dotyczących wyjazdu do pracy za granicą (termin, miejsce, szczegóły wyjazdu).
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Kobieta AKTYWNA
Grupa o Kobietach, które rozwijają się zarówno psyche jak i fizis, czyli aktywnie kształtują swój intelekt i pamiętają o swoim ciele :-)
Dla Kobiet, dla których wiele ciekawych kierunków wciąż jest d
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Sprzedaż B2B
Nowa grupa stworzona dla handlowców sektora B2B.
Atutem grupy są merytoryczne wypowiedzi a jej celem utrzymanie wysokiej jakości informacji bazującej na doświadczeniach - praktyka a nie teoria i domy