Umiejętności
Samodzielność
dobra organizacja pracy
Umiejętność konceptualizacji problemu
Umiejętność wyznaczania celów terapii
Umiejętność dawania wsparcia rodzinie podopiecznego
Umiejętność proszenia o pomoc i poszukiwania źródeł wsparcia
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
psycholog - terapeuta
Poradnia dla Osób z Autyzmem Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii, Warszawa ul. Koszykowa 79a
- prowadzenie terapii indywidualnej dzieci z diagnozą zaburzeń ze spektrum autyzmu
- prowadzenie konsultacji dzieci będących w procesie diagnostycznym
- budowanie kompetencji wychowawczych u rodziców podopiecznych
- prowadzenie konsultacji dzieci będących w procesie diagnostycznym
- budowanie kompetencji wychowawczych u rodziców podopiecznych
psycholog - terapeuta
Zespół Szkół STO, Warszawa ul. Powstańców Śląskich 67a
- określanie potrzeb i trudności klas i indywidualnych uczniów
- przygotowywanie i prowadzenie warsztatów tematycznych dostosowanych do problemów danej grupy
- wspieranie nauczycieli w rozwiązywaniu trudnych sytuacji wychowawczych
- dyżury dla rodziców i dyżury interwencyjne dla dzieci
- prowadzenie warsztatów i szkoleń dla rodziców
- prowadzenie terapii pedagogicznej, treningu czytania i Treningu Umiejętności Społecznych
- działanie w zespole ds. Dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi, sporządzanie IPETów i WOPFU, planowanie terapii i działań wspomagających, kontakt z rodzicami
- przygotowywanie i prowadzenie warsztatów tematycznych dostosowanych do problemów danej grupy
- wspieranie nauczycieli w rozwiązywaniu trudnych sytuacji wychowawczych
- dyżury dla rodziców i dyżury interwencyjne dla dzieci
- prowadzenie warsztatów i szkoleń dla rodziców
- prowadzenie terapii pedagogicznej, treningu czytania i Treningu Umiejętności Społecznych
- działanie w zespole ds. Dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi, sporządzanie IPETów i WOPFU, planowanie terapii i działań wspomagających, kontakt z rodzicami
Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej
Centrum Terapii "Logolekcje", Warszawa ul. Kaden- Bandrowskiego 1
- prowadzenie zajęć indywidualnych metodą integracji sensorycznej
- diagnozowanie przy użyciu dostępnych prób obserwacji klinicznej i testów Południowokalifornijskich
- prowadzenie terapii ręki
- prowadzenie terapii psychologicznej
- sporządzanie dokumentacji i planów terapii
- dbanie o relacje z rodzicami podopiecznych
- diagnozowanie przy użyciu dostępnych prób obserwacji klinicznej i testów Południowokalifornijskich
- prowadzenie terapii ręki
- prowadzenie terapii psychologicznej
- sporządzanie dokumentacji i planów terapii
- dbanie o relacje z rodzicami podopiecznych
Nauczyciel wspomagający
Niepubliczne Przedszkole Integracyjne "Mądre Główki", Warszawa ul. Jutrzenki 146
- asystowanie dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi podczas zajęć edukacyjnych, posiłków i zabaw
- prowadzenie terapii indywidualnej dzieci z zaburzeniami rozwojowymi
- sporządzenie planów terapii i i IPETów
- utrzymywanie relacji z rodzicami podopiecznych
- prowadzenie terapii indywidualnej dzieci z zaburzeniami rozwojowymi
- sporządzenie planów terapii i i IPETów
- utrzymywanie relacji z rodzicami podopiecznych
Szkolenia i kursy
Narzędzie M-CHAT-R/F- praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka, Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego SYNAPSIS, listopad 2019
KOZE- Karty Oceny Zachowania i Emocji, Ośrodek Szkoleniowy Savantia i Wydawnictwo Komlogo, listopad 2018
Regulacja emocji u dzieci- metody, techniki, narzędzia, Pracownia Terapii i Psychoedukacji, kwiecień 2018
Trening Umiejętności Społecznych (TUS) jako terapia grupowa dla dzieci ze spektrum autyzmu, Fundacja Pomoc Autyzm, lipiec 2016
Certyfikat terapeuty integracji sensorycznej II stopień, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej, październik 2015
Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych- teoria i praktyka, Polskie Centrum Rozwoju NeuroAkademia, wrzesień 2015
Kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, 270 godzin, kwiecień 2015
Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania, mgr Katarzyna Sedivy, maj 2014
Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem z użyciem oryginalnego testu PEP-R, Ośrodek Diagnoz i Szkoleń Psychologicznych ODIS, luty 2014
Autystyczne Spektrum Zaburzeń- jak pracować z dzieckiem? Przedszkole Mądre Główki, wrzesień 2013
Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne I stopień, Gremi Ośrodek Doradczo- Szkoleniowy, wrzesień 2013
Metody pracy z uczniem z autyzmem, Akademia Pedagogiki Specjalnej, lipiec 2013
Wychowanie, posłuszeństwo i dyscyplina w ujęciu Marii Montessori, Polski Ośrodek Edukacji Montessori, maj 2013
Mediacje w sprawach rodzinnych, Polskie Centrum Mediacji, 80 godzin, marzec 2013
KOZE- Karty Oceny Zachowania i Emocji, Ośrodek Szkoleniowy Savantia i Wydawnictwo Komlogo, listopad 2018
Regulacja emocji u dzieci- metody, techniki, narzędzia, Pracownia Terapii i Psychoedukacji, kwiecień 2018
Trening Umiejętności Społecznych (TUS) jako terapia grupowa dla dzieci ze spektrum autyzmu, Fundacja Pomoc Autyzm, lipiec 2016
Certyfikat terapeuty integracji sensorycznej II stopień, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej, październik 2015
Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych- teoria i praktyka, Polskie Centrum Rozwoju NeuroAkademia, wrzesień 2015
Kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, 270 godzin, kwiecień 2015
Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania, mgr Katarzyna Sedivy, maj 2014
Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem z użyciem oryginalnego testu PEP-R, Ośrodek Diagnoz i Szkoleń Psychologicznych ODIS, luty 2014
Autystyczne Spektrum Zaburzeń- jak pracować z dzieckiem? Przedszkole Mądre Główki, wrzesień 2013
Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne I stopień, Gremi Ośrodek Doradczo- Szkoleniowy, wrzesień 2013
Metody pracy z uczniem z autyzmem, Akademia Pedagogiki Specjalnej, lipiec 2013
Wychowanie, posłuszeństwo i dyscyplina w ujęciu Marii Montessori, Polski Ośrodek Edukacji Montessori, maj 2013
Mediacje w sprawach rodzinnych, Polskie Centrum Mediacji, 80 godzin, marzec 2013
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Przedszkola
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Zainteresowania
Terapia systemowa rodzin
Międzypokoleniowy przez traumy
Kuchnia włoska
Międzypokoleniowy przez traumy
Kuchnia włoska
Organizacje
Konferencja "Różne oblicza depresji w szkole, uczeń drażliwy, smutny, czy leniwy?", listopad 2018
Fundacja Inicjatyw Psycho- Edukacyjnych Po- Mocni, wolontariat, styczeń- marzec 2014
Ośrodek Terapeutyczno- szkoleniowy Kontrakt, Warszawa, ul. Flory- staż terapeutyczny, 52 godziny
Instytut "Pomnik- Centrum Zdrowia Dziecka"- praktyki studenckie, wrzesień- październik 2012
Fundacja Inicjatyw Psycho- Edukacyjnych Po- Mocni, wolontariat, styczeń- marzec 2014
Ośrodek Terapeutyczno- szkoleniowy Kontrakt, Warszawa, ul. Flory- staż terapeutyczny, 52 godziny
Instytut "Pomnik- Centrum Zdrowia Dziecka"- praktyki studenckie, wrzesień- październik 2012
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
Grupa ludzi związanych z APS-em (studenci, absolwenci, itp.)