Umiejętności
Tłumaczenie przy użyciu komputera
Logistyka międzynarodowa
Tłumaczenia techniczne
Zarządzanie transportem
Zarządzanie magazynem
Korekta
tłumaczenia pisemne i ustne
tłumaczenia pl-ang, ang-pl
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Z-ca koordynatora ds obslugi klienta-Peek and Cloppenburg;Sephora
• sporządzanie rachunków dla Klienta oraz ich
terminowe przekazywanie do Działu Księgowości
• informowanie Klienta o niezgodnościach i brakach w dostawach
• przygotowywanie zestawień transportów oraz ich
dostarczanie do Działu Spedycji
• sporządzanie i wysyłka zamówień na materiały biurowe
• wsparcie Koordynatora ds. Obsługi Klienta w realizacji jego
zadań i obowiązków
• wysyłka zamówień do Berlina na materiały biurowe i magazynowe
• codzienne raportowanie do klienta i przełożonych o stanie przerobionego towaru
• wyjaśnianie reklamacji z klientem
• kontakt ze 9 sklepami Peek and Cloppenburg
• organizacja i koordynacja dostaw oraz wysyłek towarów
• koordynacja właściwego przepływu informacji pomiędzy
Działem Obsługi Klienta a Klientem oraz innymi działami w
Firmie
terminowe przekazywanie do Działu Księgowości
• informowanie Klienta o niezgodnościach i brakach w dostawach
• przygotowywanie zestawień transportów oraz ich
dostarczanie do Działu Spedycji
• sporządzanie i wysyłka zamówień na materiały biurowe
• wsparcie Koordynatora ds. Obsługi Klienta w realizacji jego
zadań i obowiązków
• wysyłka zamówień do Berlina na materiały biurowe i magazynowe
• codzienne raportowanie do klienta i przełożonych o stanie przerobionego towaru
• wyjaśnianie reklamacji z klientem
• kontakt ze 9 sklepami Peek and Cloppenburg
• organizacja i koordynacja dostaw oraz wysyłek towarów
• koordynacja właściwego przepływu informacji pomiędzy
Działem Obsługi Klienta a Klientem oraz innymi działami w
Firmie
Koordynator ds. transporu,Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego, Specjalista ds.logist
Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego:
•współpraca oraz kontakt z działem Orderburo w Berlinie
•codzienne wyjaśnianie niezgodność asortymentowych i ilościowych w centrum dystrybucji firmy Mode Logistik w Berlinie
•bieżące prowadzenie ewidencji dokumentów
•archiwizacja dokumentów
•zapewnianie wyposażenia biura w niezbędne materiały biurowe
•prowadzenie załącznika rozliczającego projekt
Koordynator ds. transportu
• obsługa klientów obcojęzycznych (angielski, niemiecki)
• koordynowanie dostaw z Niemiec
• kontaktowanie się ze stroną odbiorcy zagranicznego
• raportowanie o współpracy pomiędzy magazynem zewnętrznym a odbiorcą zagranicznym
• prowadzenie ewidencji awiz niemieckich
• współpraca w firmami przewozowymi
• koordynowanie terminowej realizacji operacji z klientem niemieckim do i z magazynów zewnętrznych
• współpraca z działem transportu i z magazynem zewnętrznym
• rozliczanie kosztów transportu
• realizowanie innych poleceń przełożonego wynikających z bieżących
•współpraca oraz kontakt z działem Orderburo w Berlinie
•codzienne wyjaśnianie niezgodność asortymentowych i ilościowych w centrum dystrybucji firmy Mode Logistik w Berlinie
•bieżące prowadzenie ewidencji dokumentów
•archiwizacja dokumentów
•zapewnianie wyposażenia biura w niezbędne materiały biurowe
•prowadzenie załącznika rozliczającego projekt
Koordynator ds. transportu
• obsługa klientów obcojęzycznych (angielski, niemiecki)
• koordynowanie dostaw z Niemiec
• kontaktowanie się ze stroną odbiorcy zagranicznego
• raportowanie o współpracy pomiędzy magazynem zewnętrznym a odbiorcą zagranicznym
• prowadzenie ewidencji awiz niemieckich
• współpraca w firmami przewozowymi
• koordynowanie terminowej realizacji operacji z klientem niemieckim do i z magazynów zewnętrznych
• współpraca z działem transportu i z magazynem zewnętrznym
• rozliczanie kosztów transportu
• realizowanie innych poleceń przełożonego wynikających z bieżących
Asystentka Zarządu
•pisemne tłumaczenia polsko-niemieckie z branży spożywczej
•sporządzanie i dystrybucja pism
•obsługa sekretariatu
•współpraca ze wszystkimi działami firmy
•współpraca z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
•zarządzanie kalendarzem spotkań, wyjazdów służbowych (rezerwacja noclegów, zakup biletów lotniczych, kolejowych)
•zarządzanie dokumentacją firmy, nadzór nad pocztą mailową, dbanie o prawidłowy przebieg informacji
•nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów
•ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
•archiwizacja dokumentów wewnątrz firmy
•prowadzenie oraz monitorowanie bieżących spraw Biura Zarządu
•obsługa centrali telefonicznej
•obsługa gości odwiedzających biuro (przygotowywanie sal, catering)
•organizowanie imprez okolicznościowych
•konsultacje z kancelariami prawniczymi
•zapewnianie wyposażenia biura w niezbędne materiały biurowe
•sporządzanie i dystrybucja pism
•obsługa sekretariatu
•współpraca ze wszystkimi działami firmy
•współpraca z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
•zarządzanie kalendarzem spotkań, wyjazdów służbowych (rezerwacja noclegów, zakup biletów lotniczych, kolejowych)
•zarządzanie dokumentacją firmy, nadzór nad pocztą mailową, dbanie o prawidłowy przebieg informacji
•nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów
•ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
•archiwizacja dokumentów wewnątrz firmy
•prowadzenie oraz monitorowanie bieżących spraw Biura Zarządu
•obsługa centrali telefonicznej
•obsługa gości odwiedzających biuro (przygotowywanie sal, catering)
•organizowanie imprez okolicznościowych
•konsultacje z kancelariami prawniczymi
•zapewnianie wyposażenia biura w niezbędne materiały biurowe
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Inne
b. dobra znajomość komputera i pakietu MC Office (Word, Excel, Power Point)
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni