Umiejętności
Reklama
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menadżer Produktu w Zespole Obsługi Klienta Korporacyjnego
- monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów oraz zastosowanych systemów mających ją usprawnić, takich jak np. systemy kompleksowego zarządzania relacjami z klientem typu SAP;
- kompleksowa obsługa operacyjna;
- kompleksowe opracowywanie ofert i zawieranie umów z klientami;
- konsultacje zarówno dla klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych;
- czynności związane z zamykaniem i otwieraniem rachunków firmowych;
- kompleksowa obsługa operacyjna;
- kompleksowe opracowywanie ofert i zawieranie umów z klientami;
- konsultacje zarówno dla klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych;
- czynności związane z zamykaniem i otwieraniem rachunków firmowych;
Szkolenia i kursy
- Seminarium „Jakość obsługi klienta” 1997,
- Szkolenie w zakresie aktywnej sprzedaży produktów bankowych 1999,
- Szkolenie „Tajemnica Bankowa” 2010,
- Szkolenie „MS Excel” 2010.
- Szkolenie w zakresie aktywnej sprzedaży produktów bankowych 1999,
- Szkolenie „Tajemnica Bankowa” 2010,
- Szkolenie „MS Excel” 2010.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
- sport - bieganie, narciarstwo
- literatura
- kino
- literatura
- kino
Inne
czynne prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.