Anna Balcer

Menadżer Produktu w Zespole Obsługi Klienta Korporacyjnego
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Reklama

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Menadżer Produktu w Zespole Obsługi Klienta Korporacyjnego
- monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów oraz zastosowanych systemów mających ją usprawnić, takich jak np. systemy kompleksowego zarządzania relacjami z klientem typu SAP;
- kompleksowa obsługa operacyjna;
- kompleksowe opracowywanie ofert i zawieranie umów z klientami;
- konsultacje zarówno dla klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych;
- czynności związane z zamykaniem i otwieraniem rachunków firmowych;
PKO Bank Polski
Specjalista w Zespole Kart Bankowych w Departamencie Operacji
Nordea Bank Polska S. A.
Specjalista w Zespole Kart Bankowych w Departamencie Operacji
Bank Pekao SA
Specjalista w Zespole Kart Bankowych
Bank Pekao SA
Doradca kredytów detalicznych
Logo
Lider ds. aktywnej sprzedaży produktów bankowych
Bank PBG S.A. a po konsolidacji Bank Pekao S.A.
Logo
Doradca Klienta
Bank PBG S.A.

Szkolenia i kursy

- Seminarium „Jakość obsługi klienta” 1997,
- Szkolenie w zakresie aktywnej sprzedaży produktów bankowych 1999,
- Szkolenie „Tajemnica Bankowa” 2010,
- Szkolenie „MS Excel” 2010.

Edukacja

Logo
Prawo i administracja, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME

Zainteresowania

- sport - bieganie, narciarstwo
- literatura
- kino

Inne

czynne prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.