Anna Ałaszkiewicz

Dyrektor zarządzająca - Agencja Whites
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Urządzenia mobilne nowe media Zarządzanie produktem SMO Social Media Planowanie strategiczne Web Analytics

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor zarządzająca
Agencja Whites
Grupa Agora
Dyrektor ds. Produktu i Marketingu, Członek Zarządu
Grupa Agora
Dyrektor Promocji, Serwisy Internetowe Agora SA
Tomek Banasik
Tomek Banasik · współpracownik
wystawiono
Bardzo miło było się z Anią (zawodowo) spotkać. Jej pozytywne nastawienie + profesjonalizm to naprawdę - pierwszorzędna mieszanka.

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
E-video
E-video
Grupa poświęcona zagadnieniom wideo w internecie oraz tworzącemu się rynkowi na tego typu działania. Case studies, know how, etc.
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Filmowy Pościg Lata
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!
FOODLOVERS.PL
FOODLOVERS.PL
Grupa smakoszy i koneserów...
Gastronauci.pl
Gastronauci.pl
Grupa o jedzeniu, przepisach i nowościach w kuchni
Grywalizacja
Grywalizacja
Grywalizacja (ang. gamification) to używanie mechaniki znanej z gier komputerowych do zmiany zachowań ludzi w realnym świecie. Ma zastosowanie w psychologii, działalności charytatywnej oraz oczywiście
Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing Sportowy
Marketing Sportowy
Forum wymiany: myśli, informacji, dokonań, wizji, ocen, doświadczeń tego wszystkiego co dotyczy świata sportu i świata marketingu; światów które łączą się w wielu miejscach, które są od sieb