Wypowiedzi
-
Z doświadczenia w aromamarketingu wynika, że w aptekach najlepiej sprawdzają się profesjonalne kompozycje zapachowe dla branży medycznej, zawierające neutralizator niepożądanych woni.
Za pomocą aromatyzera są one rozpylane do mgiełki zapachowej na duże powierzchnie.
Neutralizuje się zaduch w aptece, powstający gdy klienci oczekują w kolejce
( czosnek, papierosy, kaszel ). Szczególnie podczas deszczu, kiedy parują mokre ubrania powstaje nieprzyjemna mieszanka.
Dotyczy to też większości punktów obsługi klienta, banków.
Relaksująca kompozycja z nutami lotosu, cedu i mchu powoduje zmianę nastroju w aptece, klienci zaczynają żartować. Po 2 tygodniach jest zauważalna większa ilość klientów w aptece.
Stosuje się też zapach Verbena Tea z nutą piżma lub energetyczny Citrus Tea.
Profesjonalny aroma design pomaga zwiększyć sprzedaż zapachami kawy, wanilii i ciast, chrupiącego chleba w sklepach i gastronomii. Wywołują one chęć na przekąskę.
Jeśli chodzi o sprzedaż maszyn to zapach męskich perfum, autosalony zapachy elegancji z nutą skóry, drzewną lub piżma.
Odpowiedni przyjemny zapach wydłuża czas przebywania klienta w sklepie lub hotelu.
Miejsca pachnące są chętniej regularnie odwiedzane. -
Profesjonalne marketingowe zapachy dla biznesu, w tym do gastronomii typu:
Kawa, Ciasteczka, Szarlotka, Przyprawy oraz ekskluzywne perfumy do wnętrz
można wypróbować w tanich spray testerach 250 ml - zanim zdecyduje się na inwestycję w profesjonalne
aromatyzery. Wszystkie zapachy i perfumy do wnętrz zwierają neutralizator innych woni.
Więcej info na
http://aromadesign.com.pl
Zapraszam na bezpłatną konsultację. -
Czasem tak.
Zdarza się w praktyce, że stojąc przy recepcji można wyczuć zapachy z kuchni,
albo nieświeżą woń dywanów i firan. To dopiero psuje wizerunek hotelu. -
Do restauracji stosuje się zupełnie inny rodzaj aromamarktetingowych zapachów,
podobnie inne zapachy mamy do spa np regenerujące, witalizujące, poprawiające nastrój
lub relaksujące.
Proszę o kontakt telefoniczny na numer 501 - 006 - 112
w celu ustalenia szczegółów.
Chętnie opowiem o ciekawych zastosowaniach aromamarketingu w hotelach.
Pozdrawiam serdecznie
Anita -
Najważniejsza jest recepcja i wejście do hotelu - bo tam kreujemy pozytywne pierwsze wrażenie. Zapach dobieramy indywidualnie w zależności od grupy docelowej, wystroju wnętrza, kolorystyki.
Poniże załączam link do mojego wywiadu dla wp.pl o zastosowaniu aromamarketingu w biznesie.
http://finanse.wp.pl/kat,1329,title,Teraz-juz-nawet-ma...
Więcej o zapachach do hoteli jest też na naszej stronie:
http://www.aromadesign.com.pl/pl/aroma-marketing
Pozdrawiam
Anita -
Witam,
Aromamarketing w hotelu to świetny i sprawdzony sposób na podkreślenie prestiżu, przyciągnięcie klientów i z budowanie długotrwałych relacji z nimi.
Mamy wiele interesujących zapachów i rozwiązań aromamarketingowych dla hoteli.
Więcej szczegółów jest opisanych na naszej stronie:
http://aromadesign.com.pl
Proszę o informację jakie sektory hotelu chciałaby Pani aromatyzaować.
pozdrawiam
Anita Romanowska