Umiejętności
Microsoft Office
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Obsługa kasy fiskalnej
Angielski B2
Utrzymywanie długotrwałych kontaktów handlowych
zarządzanie flotą samochodową
Administracja biura
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
Zdolności negocjacyjne, skuteczność i konsekwencja w działaniu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. Administracji
Koordynowanie procesów administracyjnych w firmie niezbędnych do pracy operacyjnej Działu Administracji zgodnie z wytyczonym planem.
1. Archiwum firmowe
• Koordynowanie obiegu umów firmowych
• Prowadzenie wewnętrznego archiwum umów
• Sprawowanie pieczy nad archiwum zewnętrznym i współpracą innych działów korzystających
z usług zewnętrznego archiwum
• Organizowanie utylizacji dokumentów
2. Biuro
• Monitorowanie stanu wyposażenia biurowego (w tym: zamawianie i prowadzenie inwentaryzacji
mebli biurowych)
• Organizowanie usuwania drobnych usterek biurowych
• Współpraca z firmą sprzątającą
• Wydawanie i monitorowanie stanu kart systemu kontroli dostępu
• Organizowanie niezbędnych przeglądów urządzeń na powierzchni biurowej wszelkich (CCTV,
SSWiN, klimatyzacja, kontrola dostępu itp.)
• Udział we wdrażaniu nowych Pracowników do firmy od strony administracyjnej
• Sprawowanie pieczy nad kluczami firmowymi
3. Flota samochodowa
• Koordynowanie bieżącej współpracy z firmą zarządzającą flotą samochodową
• Dbanie o wysoki poziom realizacji usług pomiędzy kontrahentami mającymi związek z flotą
samochodową a użytkownikami floty
• Organizowanie rejestracji, ubezpieczenia pojazdów
• Prowadzenie kartoteki pojazdów
• Współpraca z budynkowym biurem parkingu
4. Kontrahenci serwisowi
• koordynacja współpracy z podstawowymi dostawcami usług jak np.: kurierzy, taxi, hotele, artykuły biurowe
5. Procedury administracyjne
• Bieżąca aktualizacja procedur administracyjnych
• Inne
• Organizacja imprez firmowych, karty podarunkowe
1. Archiwum firmowe
• Koordynowanie obiegu umów firmowych
• Prowadzenie wewnętrznego archiwum umów
• Sprawowanie pieczy nad archiwum zewnętrznym i współpracą innych działów korzystających
z usług zewnętrznego archiwum
• Organizowanie utylizacji dokumentów
2. Biuro
• Monitorowanie stanu wyposażenia biurowego (w tym: zamawianie i prowadzenie inwentaryzacji
mebli biurowych)
• Organizowanie usuwania drobnych usterek biurowych
• Współpraca z firmą sprzątającą
• Wydawanie i monitorowanie stanu kart systemu kontroli dostępu
• Organizowanie niezbędnych przeglądów urządzeń na powierzchni biurowej wszelkich (CCTV,
SSWiN, klimatyzacja, kontrola dostępu itp.)
• Udział we wdrażaniu nowych Pracowników do firmy od strony administracyjnej
• Sprawowanie pieczy nad kluczami firmowymi
3. Flota samochodowa
• Koordynowanie bieżącej współpracy z firmą zarządzającą flotą samochodową
• Dbanie o wysoki poziom realizacji usług pomiędzy kontrahentami mającymi związek z flotą
samochodową a użytkownikami floty
• Organizowanie rejestracji, ubezpieczenia pojazdów
• Prowadzenie kartoteki pojazdów
• Współpraca z budynkowym biurem parkingu
4. Kontrahenci serwisowi
• koordynacja współpracy z podstawowymi dostawcami usług jak np.: kurierzy, taxi, hotele, artykuły biurowe
5. Procedury administracyjne
• Bieżąca aktualizacja procedur administracyjnych
• Inne
• Organizacja imprez firmowych, karty podarunkowe
Recepcjonistka
• Wsparcie administracyjne biura (organizowanie napraw, monitorowanie stanu wyposażenia
biurowego)
• Współpraca z podwykonawcami (firmami remontowymi, sprzątającymi, serwisowymi)
• Uzupełnianie list pracowniczych oraz list kontaktów
• Współpraca z działem Administracji – inwentaryzacja, realizowanie zamówień, dbanie o
estetykę biura, zarządzanie kartami flotowymi
• Dbanie o przygotowanie sal konferencyjnych
• Kompleksowa obsługa recepcji
• Rejestrowanie, archiwizowanie oraz rozliczanie faktur
• Rejestrowanie oraz archiwizacja dokumentów
• Zapewnienie płynnego przepływu dokumentów
biurowego)
• Współpraca z podwykonawcami (firmami remontowymi, sprzątającymi, serwisowymi)
• Uzupełnianie list pracowniczych oraz list kontaktów
• Współpraca z działem Administracji – inwentaryzacja, realizowanie zamówień, dbanie o
estetykę biura, zarządzanie kartami flotowymi
• Dbanie o przygotowanie sal konferencyjnych
• Kompleksowa obsługa recepcji
• Rejestrowanie, archiwizowanie oraz rozliczanie faktur
• Rejestrowanie oraz archiwizacja dokumentów
• Zapewnienie płynnego przepływu dokumentów
Recepcjonistka
• Obsługa centrali telefonicznej
• Koordynowanie poczty wychodzącej / przychodzącej
• Fakturowanie, księgowanie
• Kierowanie ruchem w salonie
• Wparcie administracyjne pracowników
• Realizowanie zamówień biura
• Koordynowanie poczty wychodzącej / przychodzącej
• Fakturowanie, księgowanie
• Kierowanie ruchem w salonie
• Wparcie administracyjne pracowników
• Realizowanie zamówień biura
Szkolenia i kursy
10.12.2014 kurs "Profesjonalny sekretariat" organizowany przez Gamma Sp.J.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.