Umiejętności
Zarządzanie wydajnością
Coaching
Szkolenia pracowników
konsulting HR
Microsoft Office
Negocjacje
Szkolenia produktowe
Rekrutacja
Rozwój pracowników
zarządzanie talentami
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Szkolenia sprzedażowe
Zarządzanie Call Center.
Wystąpienia publiczne, szkolenia, prowadzenie prezentacji
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionu d.s. Szkoleń
- Odpowiedzialność za rozwój kompetencji podległego zespołu
- Projektowanie i kordynacja procesów Assessment Center i Development Center
- Asesor w procesach Development Center
- Planowanie i prowadzenie projektów HR (rekrutacja, rozwój pracowników)
- Opracowywanie i wdrażanie planów szkoleniowych i rozwojowych dla menedżerów, sprzedawców i trenerów
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla menedżerów
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla sprzedawców
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla trenerów
- Wspieranie rozwoju kompetencji menedżerów poprzez coaching
- Prowadzenie eventów
- Moderowanie paneli dyskusyjnych
- Współtworzenie zdalnej infolinii i koordynowanie pracą zespołów wsparcia
- Tworzenie i prowadzenie szkoleń online
- Pozostałe obowiązki Trenera/Coacha
- Projektowanie i kordynacja procesów Assessment Center i Development Center
- Asesor w procesach Development Center
- Planowanie i prowadzenie projektów HR (rekrutacja, rozwój pracowników)
- Opracowywanie i wdrażanie planów szkoleniowych i rozwojowych dla menedżerów, sprzedawców i trenerów
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla menedżerów
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla sprzedawców
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla trenerów
- Wspieranie rozwoju kompetencji menedżerów poprzez coaching
- Prowadzenie eventów
- Moderowanie paneli dyskusyjnych
- Współtworzenie zdalnej infolinii i koordynowanie pracą zespołów wsparcia
- Tworzenie i prowadzenie szkoleń online
- Pozostałe obowiązki Trenera/Coacha
Trener - Coach
- Planowanie i prowadzenie projektów HR (rekrutacja, rozwój pracowników)
- Opracowywanie i wdrażanie planów szkoleniowych i rozwojowych dla menedżerów, sprzedawców i trenerów
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla menedżerów
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla sprzedawców
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla trenerów
- Wspieranie rozwoju kompetencji menedżerów poprzez coaching
- Opracowywanie i wdrażanie planów szkoleniowych i rozwojowych dla menedżerów, sprzedawców i trenerów
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla menedżerów
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla sprzedawców
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla trenerów
- Wspieranie rozwoju kompetencji menedżerów poprzez coaching
HR Biznes Partner
• Wsparcie dla Top Managementu w zakresie realizacji polityki HR
• Opracowywanie i wdrażanie planów szkoleniowych i rozwojowych
• Projektowanie i prowadzenie szkoleń (tradycyjnych i OTJ)
• Planowanie i prowadzenie projektów HR (rekrutacja, rozwój pracowników)
• Współtworzenie standardów obsługi Klientów oraz weryfikacja ich przestrzegania
• Zarządzanie wiedzą w organizacji
• Opracowywanie i wdrażanie planów szkoleniowych i rozwojowych
• Projektowanie i prowadzenie szkoleń (tradycyjnych i OTJ)
• Planowanie i prowadzenie projektów HR (rekrutacja, rozwój pracowników)
• Współtworzenie standardów obsługi Klientów oraz weryfikacja ich przestrzegania
• Zarządzanie wiedzą w organizacji
HR Biznes Partner
• Wsparcie dla Top Managementu w zakresie realizacji polityki HR
• Analiza potrzeb rozwojowych pracowników działu sprzedaży
• Projektowanie działań rozwojowo – szkoleniowych dla działu sprzedaży
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Prowadzenie szkoleń z obszaru kompetencji sprzedażowych
• Prowadzenie szkoleń z obszaru kompetencji menedżerskich
• Praca w terenie z handlowcami i rozwój ich kompetencji sprzedażowych (szkolenia on the job)
• Monitorowanie efektywności prowadzonych działań rozwojowych
• Tworzenie programów szkoleń i materiałów szkoleniowych
• Tworzenie szkoleń e-learningowych
• Dbałość o jakość procesu rekrutacji.
• Planowanie i prowadzenie projektów HR (rekrutacja, rozwój pracowników, oceny pracownicze, planowanie ścieżek karier)
• Udział w AC/DC w roli Assesora i koordynatora procesu
• Zarządzanie wiedzą w organizacji
• Analiza potrzeb rozwojowych pracowników działu sprzedaży
• Projektowanie działań rozwojowo – szkoleniowych dla działu sprzedaży
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Prowadzenie szkoleń z obszaru kompetencji sprzedażowych
• Prowadzenie szkoleń z obszaru kompetencji menedżerskich
• Praca w terenie z handlowcami i rozwój ich kompetencji sprzedażowych (szkolenia on the job)
• Monitorowanie efektywności prowadzonych działań rozwojowych
• Tworzenie programów szkoleń i materiałów szkoleniowych
• Tworzenie szkoleń e-learningowych
• Dbałość o jakość procesu rekrutacji.
• Planowanie i prowadzenie projektów HR (rekrutacja, rozwój pracowników, oceny pracownicze, planowanie ścieżek karier)
• Udział w AC/DC w roli Assesora i koordynatora procesu
• Zarządzanie wiedzą w organizacji
CC Manager
• Odpowiedzialność za jakość świadczenia usług
• Zapewnienie rentowności działań
• Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klientów oraz zarządu
• Tworzenie, wdrażanie oraz kontrola przestrzegania procedur w kierowanym zespole
• Nadzór i organizacja pracy zespołu
• Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych
• Tworzenie oraz prowadzenie szkoleń rozwojowych na sali, OTJ
• Aktywny coaching
• Rekrutacja nowych pracowników
• Prowadzenie badań i analiza rynku konkurencji
• Zwiększanie sprzedaży do obecnych klientów
• Zdobywanie nowych klientów
• Negocjacje warunków współpracy z klientami
• Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
• Zapewnienie rentowności działań
• Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klientów oraz zarządu
• Tworzenie, wdrażanie oraz kontrola przestrzegania procedur w kierowanym zespole
• Nadzór i organizacja pracy zespołu
• Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych
• Tworzenie oraz prowadzenie szkoleń rozwojowych na sali, OTJ
• Aktywny coaching
• Rekrutacja nowych pracowników
• Prowadzenie badań i analiza rynku konkurencji
• Zwiększanie sprzedaży do obecnych klientów
• Zdobywanie nowych klientów
• Negocjacje warunków współpracy z klientami
• Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
Szkolenia i kursy
• 2009 - 2011 Szkoła Trenerów Personel Profit Sopot - Ukończone uzyskaniem Certyfikatu Trenera Biznesu
• Extended Discs - certyfikacja
• Techniki darmowe w szkoleniach
• Skuteczne motywowanie pracowników (DNA Motywowania)
• Przywództwo sytuacyjne SLII
• Sztuka skutecznych negocjacji – warsztaty dla profesjonalistów – pozyskiwanie nowych rynków – Staropolska Izba Przemysłowo – Handlowa
• Etykieta w biznesie – Podkarpacki Klub Biznesu
• Zarządzanie i zmiana gospodarcza – Podkarpacki Klub Biznesu
• Zaawansowane negocjacje biznesowe – BERNDSON
• Trening umiejętności kierowniczych – BERNDSON
• Profesjonalna obsługa trudnego Klienta – BERNDSON
• Extended Discs - certyfikacja
• Techniki darmowe w szkoleniach
• Skuteczne motywowanie pracowników (DNA Motywowania)
• Przywództwo sytuacyjne SLII
• Sztuka skutecznych negocjacji – warsztaty dla profesjonalistów – pozyskiwanie nowych rynków – Staropolska Izba Przemysłowo – Handlowa
• Etykieta w biznesie – Podkarpacki Klub Biznesu
• Zarządzanie i zmiana gospodarcza – Podkarpacki Klub Biznesu
• Zaawansowane negocjacje biznesowe – BERNDSON
• Trening umiejętności kierowniczych – BERNDSON
• Profesjonalna obsługa trudnego Klienta – BERNDSON
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Inne
• Prawo jazdy kat. B
• Obsługa komputera w środowisku Windows na poziomie zaawansowanym
• Bardzo dobra znajomość MS Office
• Obsługa komputera w środowisku Windows na poziomie zaawansowanym
• Bardzo dobra znajomość MS Office
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)
Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu
Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu zrzesza trenerów, którzy w swojej pracy opierają się na rzetelnych, udokumentowanych empirycznie podstawach.
psychografologia
grupa psychologów i nie tylko interesujących się psychografologią- grupa dla amatorów, profesjonalistów i wszystkich innych zainteresowanych ta tematyką
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.