Anita Goździkowska

Anita Goździkowska

Właściciel/Trener Biznesu/Doradca, ASSA FORTITUDO Szkolenia i Doradztwo
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

- zarządzanie i budowanie zespołów - prowadzenie szkoleń i doradztwa - motywowanie i inspirowanie innych do zmian i rozwoju - tworzenie standardów obsługi klienta

Języki

francuski
biegły
angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener Biznesu/Trener Administracji/Doradca/Konsultant
ASSA FORTITUDO Szkolenia i Doradztwo
Projekty szkoleniowe i doradcze realizowane dla:
- Biznes (duże organizacje, MŚP, mikroprzedsiębiorcy) – wszystkie branże
- Biały sektor (lekarze, pielęgniarki i położne, kadra zarządzająca, recepcja/rejestracja medyczna)
- Bankowość i finanse
- Jednostki administracji rządowej i publicznej, Sądy Powszechne
- Podmioty ekonomii społecznej (NGOs, fundacje, stowarzyszenia, spółdzielnie socjalne…)
- Nauczyciele, kadra zarządzająca uczelni wyższych
- Osoby rozpoczynające własną działalność gospodarczą
- Osoby niepełnosprawne
- Osoby nieaktywne zawodowe, grupa 45+, młodzież…

Prowadzenie szkoleń w poniższych zakresach tematycznych:
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (od strony działu HR – strategiczne ZZL, opisy stanowisk i zarządzanie kompetencjami, efektywna rekrutacja i selekcja, ocena pracownicza, ocena 360, badania satysfakcji pracowników, zarządzanie szkoleniami, zarządzanie talentami, plany sukcesji)
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (od strony potrzeb kadry zarządzającej)
- Kompetencje menedżerskie (przywództwo, budowanie zespołu, lider i inne role w zespole, współpraca i komunikacja w zespole, zarządzanie personelem, procesy rekrutacyjne, motywowanie, delegowanie, planowanie i organizacja pracy, psychologia szefa…)
- Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami (kluczowymi)
- Sprzedaż i techniki sprzedaży – wszystkie poziomy
- Skuteczna perswazja i techniki wywierania wpływu (w tym NLP)
- Marketing perswazyjny (w tym NLP)
- Profesjonalna Obsługa Klienta (Pacjenta, Petenta, Interesanta)
- Asertywność osobista i biznesowa
- Radzenie sobie ze stresem i emocjami/przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu
- Komunikacja interpersonalna
- Komunikacja wewnętrzna w organizacji
- Sztuka skutecznej autoprezentacji i prezentacji
- Kreowanie wizerunku i dress-code w sytuacjach zawodowych
- Savoir - vivre w biznesie
- Twórcze rozwiązywanie konfliktów
- Zarządzanie czasem i celami – planowanie
- Zarządzanie różnorodnością w organizacji
- Negocjacje handlowe/zakupowe
- Telemarketing przychodzący i wychodzący
- Pozyskiwanie klientów /prospecting/
- Szkolenia dla Sekretarek/Asystentek
- Szkolenia z kompetencji miękkich dla Podmiotów Ekonomii Społecznej /zarządzanie zasobami ludzkimi w PES; budowanie relacji i zespołu w PES; komunikacja wewnętrzna i rozwiązywanie problemów w PES itp./
- Trening dla Animatorów Społecznych (sektor NGO)
- Fundraising (sektor NGO)

Wybrane realizacje szkoleniowe in company:

QUANTICATE Polska Sp. z o.o., BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów S.A., GETIN BANK, BLUE TAX GROUP, Pol-Cosm/Alfaparf Milano, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, GEDIA Poland Sp. z o.o., NESTLE WATERS POLAND S.A., Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, TEVA Kutno, Kancelaria Premiera Rady Ministrów, Donośląski Urząd Wojewódzki, Sąd Rejonowy w Katowicach, SCANIA Production Słupsk SA, CENTROFARB Konin, EURO BANK S.A., EUROPHARMA Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej " TERMAL " S.A., PFE Energia Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne JELFA S.A., Raiffeizen Bank Polska S.A., RINTAL Sp. z o.o., Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o., STOWARZYSZENIE KOBIET PO LECZENIU RAKA PIERSI „AMAZONKI”, ZAMOJSKIE FORUM INICJATYW SPOŁECZNYCH, Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA S.A., Akademia Paznokcia EURO FASHION, CHILI CREATIVE HAIRDRESSING Salony Fryzjerskie, PGNiG S.A., Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie, Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie, INDESIT COMPANY Polska, ARCELOR MITTAL Poland, Olkuska Fabryka Naczyń Emaliowanych ,,Emalia" S.A., CRONIMET PL, ARKANET, GRUPA ALLEGRO Sp. z o.o., NARODOWY BANK POLSKI, Agencja Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy dla podmiotów ekonomii społecznej, E-BROKER, CENTRUM OCHRONY DŁUŻNIKA, INSTYTUT EUROPEJSKI w Łodzi, Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich "OPUS" , LIU JO POLSKA, Grupa ATLAS, Zarząd Cmentarzy Komunalnych we Wrocławiu, SEMPERTRANS Bełchatów, Inowrocławskie Kopalnie Soli SOLINO S.A., BEKPOL Sp. z o.o. Wałbrzych, JANTUR GRYFEX, CONTEYOR POLAND Sp. z o.o., MEDIA PRESS TV Sp. z o.o., STS BERG Nowy Sącz, POCZTA POLSKA S.A, MINISTERSTWO ŚRODOWISKA, KPRM, Sąd Rejonowy w Katowicach, Iglotech, FRIGO Logistics, MERCK International Sp. z o.o., POLBUS PKS, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Narodowy Fundusz Zdrowia, World Acoustic Group S.A., SMART Solutions, 3S Data Center S.A., i wiele innych.

Wybrane projekty szkoleniowe realizowane w ramach EFS (osoby zakładające własną działalność gospodarczą, MŚP, biznes /duże organizacje/, nauczyciele, branża medyczna, PES, uczelnie wyższe, administracja publiczna i rządowa):

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ NA RYNKACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH w ramach projektu „Wsparcie rozwoju polskiego eksportu”

TECHNIKI SPRZEDAŻY. E-MARKETING w ramach projektu „Akademia Zarządzania i Handlu”

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA w ramach projektu „Rozwój kapitału pracowniczego w przedsiębiorstwach handlowych i budowlanych”

OBSŁUGA KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO I ASERTYWNOŚĆ; TECHNIKI SPRZEDAŻY; NEGOCJACJE HANDLOWE; ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI; BUDOWANIE ZESPOŁÓW; KOMUNIKACJA W ZESPOLE w ramach projektu „Program szkoleń promujących clustering”

MARKETING I SPRZEDAŻ szkolenia oraz doradztwo indywidualne w ramach projektu "Młodzi na start" oraz "Inwestycja w samego siebie szansą dla młodych przedsiębiorców w regionie"

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA w ramach projektu “Profesjonalny pracownik socjalny pomostem do godnego życia osób potrzebujących wsparcia”

PR MARKETING LOBBING - POPRAWA FUNKCJONOWANIA WIZERUNKU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH W ŚRODOWISKU LOKALNYM TRENING UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH DLA MENEDŻERA ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI w ramach projektu „RAZEM ŁATWIEJ – federalizacja zamojskich organizacji pozarządowych”

SKUTECZNY ANIMATOR SPOŁECZNY WARSZTATY SKUTECZNEGO FUNDRAISERA W SEKTORZE NGO w ramach projektu „Razem łatwiej – od bierności do aktywności”

PUBLIC RELATIONS W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ w ramach projektu „Dolnośląska Akademia Kadr”


PRZECIWDZIAŁANIE STRESOWI w ramach projektu „EUROKWALIFIKACJE – kompleksowe wsparcie pracowników służby zdrowia”

TECHNIKI SPRZEDAŻY w ramach projektu “Po pierwsze sprzedaż – Program szkoleń podnoszących kompetencje sprzedażowe małych firm” (szkolenia + doradztwo indywidualne)
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
w ramach projektu "ROZWÓJ ZAWODOWY - SZANSĄ KOBIET ZAMIESZKUJĄCYCH WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE I POZOSTAJĄCYCH BEZ ZATRUDNIENIA"

„Zarządzanie organizacją na przykładzie urzędu administracji rządowej – jak jest a jak być powinno” – warsztaty dla Dyrektorów Generalnych Administracji Rządowej na zlecenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w ramach projektu „Poprawa jakości zarządzania w administracji rządowej- Akademia Zarządzania Publicznego II etap”
SPRZEDAŻ, MARKETING, ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE, ZARZĄDZANIE CZASEM
w ramach projektu „Mój biznes – moja szansa” dla przyszłych przedsiębiorców z Powiatu Milickiego (szkolenia + doradztwo indywidualne)

BUDOWANIE LOJALNOŚCI I ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM

w ramach projektu realizowanego przez Wyższą Szkołę Bankową w Toruniu pt. „Szkolenia szansą na podniesienie potencjału biznesowego MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego”

SPRZEDAŻ I MARKETING, ZARZĄDZANIE CZASEM
w ramach projektu „WSPARCIE PRACODAWCÓW PRZECHODZĄCYCH PROCESY ADAPTACYJNE I ICH PRACOWNIKÓW SZANSĄ STABILIZACJI REGIONALNEGO RYNKU PRACY”

GRUPOWE WARSZTATY Z ZAKRESU AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ – KREOWANIE WIZERUNKU OSOBISTEGO w ramach projektu „W drodze do pracy”
SPRZEDAŻ, MARKETING oraz ZARZĄDZANIE CZASEM w ramach projektu „Młody umysł – szansą na udany biznes”
SPRZEDAŻ, MARKETING, ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE, ZARZĄDZANIE CZASEM
w ramach projektu „Pracuję u siebie”
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W PODMIOTACH EKONOMII SPOŁECZNEJ oraz BUDOWANIE ZESPOŁU I ZARZĄDZANIE RELACJAMI W PODMIOTACH EKONOMII SPOŁECZNEJ szkolenia i doradztwo w ramach projektu „Zintegrowany system wsparcia Ekonomii Społecznej”

SKUTECZNA MOTYWACJA POZAPŁACOWA PRACOWNIKÓW cykl szkoleń realizowanych w ramach projektu „Rozwój kompetencji zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa produkcyjnego” dla kadry zarządzającej INDESIT COMPANY POLSKA
Opracowanie scenariusza i treści kursu e-learningowego dla osób niewidomych i niedowidzących z zakresu skutecznej sprzedaży telefonicznej – call center /140 godzin/ w ramach projektu realizowanego pod nazwą „Projekt Innowacyjny Elearning na rzecz niewidomych i niedowidzących”
BUDOWANIE ZESPOŁU w ramach projektu „Podniesienie kwalifikacji i rozwój potencjału zawodowego pracowników magistratów: Bydgoszczy, Grudziądza, Inowrocławia i Włocławka”

OBSŁUGA KLIENTA/TECHNIKI SPRZEDAŻY/SKUTECZNA KOMUNIKACJA/NEGOCJACJE HANDLOWE w ramach projektu „Program wsparcia konkurencyjności sektora MMŚP z subregionu jeleniogórskiego”

ZARZĄDZANIE PERSONELEM ZARZĄDZANIE ZMIANĄ w ramach projektu „Nowoczesne zarządzanie Wyższą Szkołą Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie”

01.04.2000 – 02.01.2007 – SigmaKalon Deco Polska Sp. z o.o., Wrocław

Kierownik Działu Obsługi Klienta / Trener
Bezpośredni Przełożony: Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy ds. Sprzedaży Wyrobów Dekoracyjnych

Zakres obowiązków:
- Zarządzanie 16-osobowym zespołem,
- Zarządzanie obsługą Klientów kanałów dystrybucji Retail, Trade i DIY,
- Zarządzanie szkoleniami i coaching w sprzedaży/telemarketingu,
- Zarządzanie reklamacjami,
- Koncepcja i realizacja Badań Satysfakcji Klientów ze wskazywaniem obszarów doskonalenia dla kadry
zarządzającej Spółki,
- Zarządzanie programem lojalnościowym.

01.12.1998 – 30.06.1999 - Andre Polska Sp. z o.o., Gdańsk

Kierownik Francuskiego Centrum Odzieży i Obuwia La Halle
Bezpośredni Przełożony: Dyrektor Generalny Groupe Andre na Polskę

Zakres obowiązków:
- Zarządzanie 20-osobowym zespołem,
- Zarządzanie powierzchnią sprzedaży 1 500 m2,
- Nadzór nad polityką cen i dostaw,
- Negocjacje handlowe/zakupowe,
- Inicjowanie i przeprowadzanie eventów oraz akcji promocyjnych,
- Bieżąca współpraca z centralą w Polsce i siedzibą we Francji.

01.10.1996 – 30.11.1998 - Auchan Polska Sp. z o.o., Centrum Handlowe Auchan, Gdańsk
Asystentka Dyrekcji hipermarketu Auchan
Bezpośredni Przełożony: Dyrektor Generalny Centrum

Zakres obowiązków:
- Współpraca z Dyrekcją Francuską w zakresie tworzenia od podstaw Centrum Handlowego,
- Zarządzanie zespołem,
- Współudział w procesie rekrutacji managerów,
- Prowadzenie szkoleń dla nowozatrudnionych pracowników,
- Pozyskiwanie dostawców dla hipermarketu oraz najemców dla Galerii Handlowej (współudział w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji),
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia kampanii reklamowych i strategii marketingowej hipermarketu,
- Współudział w przygotowywaniu eventów promocyjnych / animacji,
- Dbałość o politykę sponsoringu i zewnętrzny wizerunek Centrum,
- Tłumaczenia ustne i pisemne.

15.02.1995 – 30.09.1996 - Międzynarodowe Targi Gdańskie S. A.

Specjalista ds. Organizacji Targów i Wystaw; Specjalista ds. Marketingu i Promocji Zagranicznej
Bezpośredni Przełożony: Doradca Zarządu

Zakres obowiązków:
- Współudział w organizacji targów i wystaw,
- Współudział w organizowaniu wystaw gospodarczych polskich firm za granicą,
- Współudział w pozyskiwaniu i finalizowaniu umów agencyjnych,
- Dodatkowo: obsługa operacyjna i protokolarna posiedzeń Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Spółki.

Szkolenia i kursy

STAŻE
- TRILAK, Budapeszt, Węgry; 05.2002
- KALON, Leeds, Anglia; 09.2001
- SIGMA, Paryż, Francja; 12.2000
- „Zarządzanie dużą powierzchnią handlową”, Groupe Andre, Paryż, Francja; 02.1999 (3 tygodnie)
- „Auchan Francja – zwiedzanie Centrów Handlowych Auchan, Centrali Zakupów i Logistyki oraz cykl szkoleń z zakresu organizacji pracy, sprzedaży, negocjacji i marketingu”, Croix / Lille, Francja; 05.1997 (2 tygodnie)
- Dyplomowy w Pierwszym Polskim Funduszu Powierniczym Pioneer, Warszawa; 10.1993

SZKOLENIA I KURSY
- Certyfikat Profesjonalnego Trenera Biznesu - – kurs 140h – Schenk Institute; 2014
- Zarządzanie projektami – Mandarine Project Partners : 02.2006
- Lider w zespole a pozostałe role zespołowe – Training Partners : 11.2005
- Sprzedaż i Obsługa Klienta „Ludzie i technologie – klucz do sukcesu „ – Centrum Informacji Gospodarczej Indor Training : 09.2005
- Licencja i certyfikat Praktyka Wywierania Wpływu i Perswazji oraz Sztuki NLP wydany przez Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce : 05.2005
- Audytor wewnętrzny Sytemu Zarządzania Bezpieczeństwem Pracy wg ISRS – Det Norske Veritas : 03.2004
- Obsługa Klienta – Instytut Zarządzania : 2005 – 2001
- Train the trainers – Centrum Szkoleniowe JET – I i II; 06.2003, 05.2004; PDC Consensus : 06.1998
- Akademia Profesjonalnego Wizerunku – ODiTK, 05.2003
- Zarządzanie jakością – DQS : 09.2003 i 2000; StatSoft Polska : 06.2000
- Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych – M. Visconti&G. Malvy : 04.2002
- Doskonalenie technik telefonicznej obsługi Klienta – Biuro Badań i Analiz Społecznych J. Danielak : 11.2001
- Programy Lojalnościowe – ECU Marketing : 08.2001
- Metodologia Badania Satysfakcji Klienta – OBJW ZETOM Sp. z o.o.o : 05.2001 i 06.2001
- Marketing Profesjonalny – Cap Gemini Ernst&Young : 11.2000
- Skuteczna prezentacja – AGH Kraków : 08.2000
- Straty nieznane, Groupe Andre, Paryż : 02.1999
- Prowadzenie zebrań – PDC Consensus : 09.1998
- Integracja i rekrutacja pracowników – PDC Consensus : 06.1998

Edukacja

Logo
Bankowość i Finanse, studia podyplomowe
Francusko-Polskie Studia Podyplomowe Bankowości i Finansów , Gdańsk Program Francuskojęzyczny Wyższej Szkoły Handlowej w Rouen (Francja), Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Gdańskiej i Alliance Francaise
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne; Specjalność: Ekonomika i Organizacja Handlu Zagranicznego, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching

Zainteresowania

Psychologia zarządzania, motywacji i osiągnięć
Turystyka krajowa i zagraniczna - licencjonowany pilot (przewodnik) wycieczek zagranicznych + doświadczenie /pilotaż i rezydentura – Francja, Szwajcaria, Belgia, Luksemburg, Hiszpania/
Muzyka klasyczna, opera, jazz
Książki biograficzne muzyków i artystów
Jazda na nartach i pływanie

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.