Umiejętności
HP Service Manager
Internet
Lotus Notes
Microsoft Excel
Microsoft Office
Service Desk
Service Desk Management
Windows 7
Zarządzanie IT
kreatywność
praca w grupie
bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
Komunikacja
InsertGT-RewizorGT, SubiektGT,GratyfikantGT
AutoCAD 2D
Prezentacje
Zarządzanie incydentami
ITSM
szybkie pisanie na klawiaturze
języki obce
pisanie artykułów naukowych
Raportowanie
szybkie uczenie się
Outsourcing IT
gospodarka przestrzenna
Technik ekonomista - Dyplom
Obsługa klienta zagranicznego,
Incident Managment
obsluga biura i komputera
Telefonia IP Zaawansowana znajomość rozwiązań CISCO z zakresu telefonii IP.
kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
Raportowanie korporacyjne
prezentowanie
komputery
uczestnictwo w konferencjach naukowych
umiejetnosci organizacyjna i priorytetyzacja
Języki
polski
ojczysty
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Incident Manager
- Incident Management (zarządzanie incydentami)
- zarządzanie eskalacjami
- podejmowanie akcji w przypadku wystąpienia potencjalnych i realnych dużych awarii
- kontrola i wspieranie zespołu Service Desk, Backdesk
- raportowanie, Excel
- wdrażanie nowych procesów
- praca z ludźmi, szkolenia, kontrola jakości
- kontakt mailowy, telefoniczny oraz bezpośredni z klientem zagranicznym (j. niemiecki, j. angielski)
- zarządzanie eskalacjami
- podejmowanie akcji w przypadku wystąpienia potencjalnych i realnych dużych awarii
- kontrola i wspieranie zespołu Service Desk, Backdesk
- raportowanie, Excel
- wdrażanie nowych procesów
- praca z ludźmi, szkolenia, kontrola jakości
- kontakt mailowy, telefoniczny oraz bezpośredni z klientem zagranicznym (j. niemiecki, j. angielski)
Asystent d/s Wsparcia Technicznego
- analizowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z obsługą komputera, programów i telefonu w języku niemieckim, rzadziej angielskim
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z użytkownikami zagranicznymi (j. niemiecki, j. angielski)
- rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń w języku niemieckim
- prowadzenie szkoleń - j. polski, j. niemiecki, j. angielski
- praca w dwóch zespołach
- prezentacje i reprezentowanie firmy
- tworzenie prezentacji, instrukcji i korygowanie procesów w ramach funkcjonowania Service Desku
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z użytkownikami zagranicznymi (j. niemiecki, j. angielski)
- rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń w języku niemieckim
- prowadzenie szkoleń - j. polski, j. niemiecki, j. angielski
- praca w dwóch zespołach
- prezentacje i reprezentowanie firmy
- tworzenie prezentacji, instrukcji i korygowanie procesów w ramach funkcjonowania Service Desku
Aktywny Członek Koła Naukowego Gospodarki Przestrzennej UO
Koło Naukowe Gospodarki Przestrzennej
- udział w projekcie zagospodarowania terenu Zespołu Szkół (inwentaryzacja, analizy, projektowanie)
- organizacja warsztatów urbanistycznych
- publikacja w ramach konferencji profesorskiej
- organizacja i moderowanie debaty
- udział w przedsięwzięciu projektowo-badawczym nt. przestrzeni publicznych Opola
- organizacja warsztatów urbanistycznych
- publikacja w ramach konferencji profesorskiej
- organizacja i moderowanie debaty
- udział w przedsięwzięciu projektowo-badawczym nt. przestrzeni publicznych Opola
Aktywny Członek Koła Naukowego oikos Opole
Studenckie Koło Naukowe Zrównoważonego Rozwoju oikos Opole
- organizacja ogólnopolskich oraz międzynarodowych konferencji naukowych
- publikacje naukowe w ramach konferencji i projektów
- prowadzenie badań naukowych
- uczestnictwo w projektach, akcjach młodzieżowych (m.in. "Opole na rower")
- wyjazdy na konferencje naukowe (prezentacje, referaty, warsztaty)
- organizacja wydarzeń na rzecz lokalnej społeczności
- współpraca z organizacją międzynarodową oikos International
- praca w grupie
- reprezentowanie Uniwersytetu Opolskiego podczas lokalnych wydarzeń (np. Festiwal Nauki, Festiwal Wolontariatu).
- publikacje naukowe w ramach konferencji i projektów
- prowadzenie badań naukowych
- uczestnictwo w projektach, akcjach młodzieżowych (m.in. "Opole na rower")
- wyjazdy na konferencje naukowe (prezentacje, referaty, warsztaty)
- organizacja wydarzeń na rzecz lokalnej społeczności
- współpraca z organizacją międzynarodową oikos International
- praca w grupie
- reprezentowanie Uniwersytetu Opolskiego podczas lokalnych wydarzeń (np. Festiwal Nauki, Festiwal Wolontariatu).
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
IT Service Management, Uczestnictwo w konferencjach naukowych, Ochrona środowiska
Organizacje
Studenckie Koło Naukowe Zrównoważonego Rozwoju oikos Opole
Koło Naukowe Gospodarki Przestrzennej
Koło Naukowe Gospodarki Przestrzennej