Anita Czapla

IT Services, Incident Management, Konferencje Naukowe, Ekonomia, Gospodarka Przestrzenna
Opole, opolskie

Umiejętności

HP Service Manager Internet Lotus Notes Microsoft Excel Microsoft Office Service Desk Service Desk Management Windows 7 Zarządzanie IT kreatywność praca w grupie bezwzrokowe pisanie na klawiaturze Komunikacja InsertGT-RewizorGT, SubiektGT,GratyfikantGT AutoCAD 2D Prezentacje Zarządzanie incydentami ITSM szybkie pisanie na klawiaturze języki obce pisanie artykułów naukowych Raportowanie szybkie uczenie się Outsourcing IT gospodarka przestrzenna Technik ekonomista - Dyplom Obsługa klienta zagranicznego, Incident Managment obsluga biura i komputera Telefonia IP Zaawansowana znajomość rozwiązań CISCO z zakresu telefonii IP. kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy Raportowanie korporacyjne prezentowanie komputery uczestnictwo w konferencjach naukowych umiejetnosci organizacyjna i priorytetyzacja

Języki

polski
ojczysty
niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Incident Manager
- Incident Management (zarządzanie incydentami)
- zarządzanie eskalacjami
- podejmowanie akcji w przypadku wystąpienia potencjalnych i realnych dużych awarii
- kontrola i wspieranie zespołu Service Desk, Backdesk
- raportowanie, Excel
- wdrażanie nowych procesów
- praca z ludźmi, szkolenia, kontrola jakości
- kontakt mailowy, telefoniczny oraz bezpośredni z klientem zagranicznym (j. niemiecki, j. angielski)
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Asystent d/s Wsparcia Technicznego
- analizowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z obsługą komputera, programów i telefonu w języku niemieckim, rzadziej angielskim
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z użytkownikami zagranicznymi (j. niemiecki, j. angielski)
- rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń w języku niemieckim
- prowadzenie szkoleń - j. polski, j. niemiecki, j. angielski
- praca w dwóch zespołach
- prezentacje i reprezentowanie firmy
- tworzenie prezentacji, instrukcji i korygowanie procesów w ramach funkcjonowania Service Desku
Logo
Aktywny Członek Koła Naukowego Gospodarki Przestrzennej UO
Koło Naukowe Gospodarki Przestrzennej
- udział w projekcie zagospodarowania terenu Zespołu Szkół (inwentaryzacja, analizy, projektowanie)
- organizacja warsztatów urbanistycznych
- publikacja w ramach konferencji profesorskiej
- organizacja i moderowanie debaty
- udział w przedsięwzięciu projektowo-badawczym nt. przestrzeni publicznych Opola
Logo
Aktywny Członek Koła Naukowego oikos Opole
Studenckie Koło Naukowe Zrównoważonego Rozwoju oikos Opole
- organizacja ogólnopolskich oraz międzynarodowych konferencji naukowych
- publikacje naukowe w ramach konferencji i projektów
- prowadzenie badań naukowych
- uczestnictwo w projektach, akcjach młodzieżowych (m.in. "Opole na rower")
- wyjazdy na konferencje naukowe (prezentacje, referaty, warsztaty)
- organizacja wydarzeń na rzecz lokalnej społeczności
- współpraca z organizacją międzynarodową oikos International
- praca w grupie
- reprezentowanie Uniwersytetu Opolskiego podczas lokalnych wydarzeń (np. Festiwal Nauki, Festiwal Wolontariatu).

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Opolski
Logo
Gospodarka Przestrzenna, licencjackie
Uniwersytet Opolski
Logo
Ekonomia, średnie
Technikum Ekonomiczne

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

IT Service Management, Uczestnictwo w konferencjach naukowych, Ochrona środowiska

Organizacje

Studenckie Koło Naukowe Zrównoważonego Rozwoju oikos Opole
Koło Naukowe Gospodarki Przestrzennej