Języki
angielski
dobry
włoski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
Szkolenie:Internet w komunikacji wewnętrznej oraz narzędzia komunikacji półformalnej w Internecie
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL (PL-0102567), egzaminy pokrywały następujące obszary zastosowań mikrokomputerów i technologii informatycznej :
• Podstawy technik informatycznych
• Użytkowanie komputerów
• Przetwarzanie tekstów
• Arkusze kalkulacyjne
• Bazy Danych
• Grafika menedżerska i prezentacyjna
• Usługi w sieciach informatycznych
Warsztat(Brief):Nowy internet-nowe narzędzia komunikacji, Web 2.0 i Społeczności
Warsztat(Brief):Niestandardowe techniki badań jakościowych, czyli wykorzystanie etnografii i antropologii wizualnej w badaniach rynku.
Szkolenie: PR, czyli magia słowa i wizerunku.
Warsztat(Brief):Wirtualni konsumenci,wirtualne światy-realne pieniądze.Czy i jak badać konsumentów?(case study - badanie w second Life)
Konferencja "Emocje w reklamie" : prof.dr hab. Michael Fleischer "Proces Corporate Identity i jego środowisko , a reklama" , dr Maria Ryniejska-Kiełdanowicz "Shockvertising i jego wpływ na wizerunek firmy" oraz "Reklama społeczna - nie wystarczy miec rację"
"Kobieta w sieci" - IAB Polska
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL (PL-0102567), egzaminy pokrywały następujące obszary zastosowań mikrokomputerów i technologii informatycznej :
• Podstawy technik informatycznych
• Użytkowanie komputerów
• Przetwarzanie tekstów
• Arkusze kalkulacyjne
• Bazy Danych
• Grafika menedżerska i prezentacyjna
• Usługi w sieciach informatycznych
Warsztat(Brief):Nowy internet-nowe narzędzia komunikacji, Web 2.0 i Społeczności
Warsztat(Brief):Niestandardowe techniki badań jakościowych, czyli wykorzystanie etnografii i antropologii wizualnej w badaniach rynku.
Szkolenie: PR, czyli magia słowa i wizerunku.
Warsztat(Brief):Wirtualni konsumenci,wirtualne światy-realne pieniądze.Czy i jak badać konsumentów?(case study - badanie w second Life)
Konferencja "Emocje w reklamie" : prof.dr hab. Michael Fleischer "Proces Corporate Identity i jego środowisko , a reklama" , dr Maria Ryniejska-Kiełdanowicz "Shockvertising i jego wpływ na wizerunek firmy" oraz "Reklama społeczna - nie wystarczy miec rację"
"Kobieta w sieci" - IAB Polska
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Inne
Pomoc w organizacji konferencji „Społeczne Aspekty Internetu” (Uniwersytet Warszawski)
A na studiach... :
Podstawy teorii organizacji i zarządzania
Psychologia perswazji komunikacji wizualnej w reklamie i życiu społecznym
Psychologia zachowań konsumenckich
Zarządzanie wartością marki
Podstawy zarządzania projektami
A na studiach... :
Podstawy teorii organizacji i zarządzania
Psychologia perswazji komunikacji wizualnej w reklamie i życiu społecznym
Psychologia zachowań konsumenckich
Zarządzanie wartością marki
Podstawy zarządzania projektami
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Accounci wszystkich specjalizacji łączcie się
nie ważne czy jesteś accountem reklamowym czy piarowym, jeśli zależy Ci na profesjonalnym podejściu do prowadzonych projektów albo szukasz pracy w innej agencji – to ta grupa jest dla Ciebie. Zaprasz
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Franczyza
Grupa dla wszystkich tych którzy chcą spróbować własnych sił w biznesie a nie mają jak dotąd pomysłu na własna firmę.
Health Freedom
Grupa skupiająca ludzi, którzy cieszą się zdrowiem. [b]"Każda odrębność,czy to osoba ,naród,czy epoka,jest organem stworzonym do pojmowania prawdy [/b].Bez rozwoju,ciągłych zmian i nie kończącej się s