Anita Chrzanowska

Magister psychologii informatyki i komunikacji
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
włoski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
New Business Manager
Agencja Marketingu Zintegrowanego Max Arpp Sp. z o. o.
Logo
Account Executive
Bed & Breakfast
Logo
Buzz Moderator i inne
FireFly Creation (FFCreation i Freszlab) - agencja komunikacji zintegrowanej i interaktywnej
Buzz marketing
In-game advertising
Konkursy
Viral marketing
Badania FGI
Pre-launch nadchodzi4.com
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Asystentka Warsztatów i moderator e-learningu kursu TP Rose
Świadczenie pomocy w zakresie przetwarzania tekstów , grafiki prezentacyjnej i wykorzystania internetu w szkole .

Szkolenia i kursy

Szkolenie:Internet w komunikacji wewnętrznej oraz narzędzia komunikacji półformalnej w Internecie

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL (PL-0102567), egzaminy pokrywały następujące obszary zastosowań mikrokomputerów i technologii informatycznej :

• Podstawy technik informatycznych
• Użytkowanie komputerów
• Przetwarzanie tekstów
• Arkusze kalkulacyjne
• Bazy Danych
• Grafika menedżerska i prezentacyjna
• Usługi w sieciach informatycznych

Warsztat(Brief):Nowy internet-nowe narzędzia komunikacji, Web 2.0 i Społeczności


Warsztat(Brief):Niestandardowe techniki badań jakościowych, czyli wykorzystanie etnografii i antropologii wizualnej w badaniach rynku.

Szkolenie: PR, czyli magia słowa i wizerunku.

Warsztat(Brief):Wirtualni konsumenci,wirtualne światy-realne pieniądze.Czy i jak badać konsumentów?(case study - badanie w second Life)

Konferencja "Emocje w reklamie" : prof.dr hab. Michael Fleischer "Proces Corporate Identity i jego środowisko , a reklama" , dr Maria Ryniejska-Kiełdanowicz "Shockvertising i jego wpływ na wizerunek firmy" oraz "Reklama społeczna - nie wystarczy miec rację"
"Kobieta w sieci" - IAB Polska

Edukacja

Logo
Lingua E Cultura Italiana, studia podyplomowe
Universita per stranieri di Perugia
Logo
Psychologia Informatyki i Komunikacji, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Inne

Pomoc w organizacji konferencji „Społeczne Aspekty Internetu” (Uniwersytet Warszawski)
A na studiach... :
Podstawy teorii organizacji i zarządzania
Psychologia perswazji komunikacji wizualnej w reklamie i życiu społecznym
Psychologia zachowań konsumenckich
Zarządzanie wartością marki
Podstawy zarządzania projektami

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Accounci wszystkich specjalizacji łączcie się
Accounci wszystkich specjalizacji łączcie się
nie ważne czy jesteś accountem reklamowym czy piarowym, jeśli zależy Ci na profesjonalnym podejściu do prowadzonych projektów albo szukasz pracy w innej agencji – to ta grupa jest dla Ciebie. Zaprasz
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Franczyza
Franczyza
Grupa dla wszystkich tych którzy chcą spróbować własnych sił w biznesie a nie mają jak dotąd pomysłu na własna firmę.
Health  Freedom
Health Freedom
Grupa skupiająca ludzi, którzy cieszą się zdrowiem. [b]"Każda odrębność,czy to osoba ,naród,czy epoka,jest organem stworzonym do pojmowania prawdy [/b].Bez rozwoju,ciągłych zmian i nie kończącej się s
Honda
Honda
Grupa posiadaczy oraz miłośników pojazdów marki Honda
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.