Umiejętności
Reklama
procesy biznesowe
Zarządzanie Kompanią
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
• znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds Komunikacji Marketingowej
- przygotowanie i realizacja kampanii marketingowych w zakresie BTL
• opracowywanie briefów, nadzór prac agencji reklamowych
• realizacja działań komunikacyjnych przy użyciu narzędzi BTL
• archiwizacja zrealizowanych kampanii
- Zarządzanie w zakresie pełnej komunikacji marketingowej produktami pre-paid: n na kartę i telewizja na kartę (obecnie nc+ MIX)
• opracowanie i wdrożenie od strony wizualnej i komunikacyjnej nowych produktów (m.in. opakowania, instrukcje użytkownika)
• Realizacja kampanii marketingowych w zakresie ATL i BTL
- opieka nad stroną n.pl w zakresie zgodności ze strategią i wizerunkiem marki
• tworzenie przekazów marketingowych na n.pl (obecnie nc+.pl)
• akceptacja i weryfikacja materiałów przygotowywanych na stronę www
- realizacja projektów specjalnych w ramach komunikacji marketingowej
• koordynacja i nadzór działań komunikacyjnych przy użyciu dostępnych narzędzi
- współpraca z agencjami, partnerami i innymi działami w firmie
- monitoring realizacji budżetu produkcyjnego w zakresie realizowanych projektów
• sprawdzanie i negocjowanie kosztorysów produkcyjnych
• koordynacja obiegu dokumentów formalnych i faktur
• opracowywanie briefów, nadzór prac agencji reklamowych
• realizacja działań komunikacyjnych przy użyciu narzędzi BTL
• archiwizacja zrealizowanych kampanii
- Zarządzanie w zakresie pełnej komunikacji marketingowej produktami pre-paid: n na kartę i telewizja na kartę (obecnie nc+ MIX)
• opracowanie i wdrożenie od strony wizualnej i komunikacyjnej nowych produktów (m.in. opakowania, instrukcje użytkownika)
• Realizacja kampanii marketingowych w zakresie ATL i BTL
- opieka nad stroną n.pl w zakresie zgodności ze strategią i wizerunkiem marki
• tworzenie przekazów marketingowych na n.pl (obecnie nc+.pl)
• akceptacja i weryfikacja materiałów przygotowywanych na stronę www
- realizacja projektów specjalnych w ramach komunikacji marketingowej
• koordynacja i nadzór działań komunikacyjnych przy użyciu dostępnych narzędzi
- współpraca z agencjami, partnerami i innymi działami w firmie
- monitoring realizacji budżetu produkcyjnego w zakresie realizowanych projektów
• sprawdzanie i negocjowanie kosztorysów produkcyjnych
• koordynacja obiegu dokumentów formalnych i faktur
specjalista ds. marketingu
- Opracowywanie i wdrażanie koncepcji marketingowych
- Planowanie i koordynacja działań reklamowych
- Prowadzenie działań Public Relations
- Organizacja targów
- Wspieranie działu handlowego w zakresie reklamy i promocji
- Opracowywanie merytoryczne i koordynacja prac nad okładkami produktów
- Prowadzenie strony internetowej
- Komunikacja wewnętrzna
- Planowanie i koordynacja działań reklamowych
- Prowadzenie działań Public Relations
- Organizacja targów
- Wspieranie działu handlowego w zakresie reklamy i promocji
- Opracowywanie merytoryczne i koordynacja prac nad okładkami produktów
- Prowadzenie strony internetowej
- Komunikacja wewnętrzna
Specjalista ds. PR
- Prowadzenie projektu Windsurfing Era Cup.
- Współpraca przy projekcie Sezon Snowboardowy 2001 (sieć Era / NOKIA).
- Współpraca przy projekcie Główny Sponsor I Reprezentacji w Piłce Nożnej (sieć Era).
- Prowadzenie Biura Prasowego dla marki BoboVita (Ovita Nutricia).
- Account Executive podczas akcji promocyjnych dla LG Electronics.
- Tworzenie strategii event–PR dla klientów: PTC operator sieci Era, Bank Handlowy, Danone.
- Współpraca przy projekcie Sezon Snowboardowy 2001 (sieć Era / NOKIA).
- Współpraca przy projekcie Główny Sponsor I Reprezentacji w Piłce Nożnej (sieć Era).
- Prowadzenie Biura Prasowego dla marki BoboVita (Ovita Nutricia).
- Account Executive podczas akcji promocyjnych dla LG Electronics.
- Tworzenie strategii event–PR dla klientów: PTC operator sieci Era, Bank Handlowy, Danone.
Szkolenia i kursy
Prawo Jazdy kat. B - od 1997 roku
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
żeglarstwo, seriale amerykańskie, podróże (głównie Europa Zachodnia, Bałkany)
Inne
Biegła obsługa komputera, środowisko Windows, MS Office
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
MLM Marketing Sieciowy w internecie
Tak da sie zarabiać przez internet siedząc w domu :) Czyli Internetowy Marketing Sieciowy w Praktyce
Mokotów
Górny, dolny... no i średni. :-) Dla wszystkich związanych z tą szacowną dzielnicą Warszawy.
Nierzetelni kontrahenci
Na tej grupie dzielimy sie informacjami jakich kontrahentów, spółek unikać w potencjalnych kontaktach biznesowych.