Ania Sowińska

MAKRO Cash & Carry Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Makro Cash and Carry Polska S.A.
Ekspert ds. Marki Własnej
• Budowanie oraz koordynacja realizacji budżetu w zakresie artykułów marki własnej w pionie przemysłowym (ponad 2 tys art.)
• Tworzenie oferty promocyjnej w zakresie artykułów marki własnej (katalogi, gazetki oferty specjalne)
• Prowadzenie projektów przetargowych dla regionu Europy Centralnej (7 krajów)
• Zaangażowanie w procesy logistyczne – Gap check,
• Tworzenie procedur
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Starszy specjalista ds. marki własnej
• Codzienna praca w środowisku międzynarodowym – przedstawianie założonych celów i ich realizacji na poziomie korporacji, cykliczne spotkania, video konferencje
• Aktywne zaangażowanie w projekty międzynarodowe oraz koordynacja przetargów międzynarodowych
• Budowanie budżetu przetargowego ( zarówno dla produktów lokalnych jaki międzynarodowych) wspólnie z menadżerami poszczególnych kategorii oraz kontrola ich realizacji
• Wsparcie menadżerów kategorii w codziennej pracy z platformą przetargową
• FIR projekt- dostosowanie opisów produktów marki własnej do rozporządzenia 1169 – ponad 1400 artykułów spożywczych
• Praca nad rebrandingiem marki Fine Food na Fine Life-500 artykułów
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Specjalista ds. marki własnej
• Implementacja procesu zarządzania marką własną na platformie eSourcing
(od pomysł do produktu na półce )-we wszystkich kategoriach – zakończona pełnym sukcesem
• Wdrożenie w Makro Polska procesu przetargów internetowych (zapytań o cenę oraz aukcji internetowych)
• Budowanie oraz kontrola realizacji rocznych planów przetargowych
• Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi platformy przetargowej dla pracowników Makro ( ok. 100 menadżerów i asystentów) oraz dostawców
• Praca nad projektowaniem opakowań dla produktów marek własnych Makro- zaprojektowanie opakowań dla ok. 1000 artykułów różnych marek własnych
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Asystentka dyrektora handlowego, członka Zarządu
• Wsparcie działu handlowego w codziennej pracy
• Przygotowywanie dokumentacji i prezentacji biznesowych
• Organizacja kalendarza spotkań oraz podróży służbowych
Aquafilter Europe Sp. z o.o.
Asystentka Prezesa
Aquafilter Europe Sp. z o.o.
Pracownik działu administracji

Edukacja

Logo
Handel i Finanse Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.