Umiejętności
Komunikatywność
CRM
Direct Search
Microsoft Excel
Microsoft Word
Selekcja kandydatów
PowerPoint
RMS
Selekcja CV
SPSS
Praca w zespole
Microsoft Outlook
Wyszukiwanie kandydatów
Organizacja czasu i miejsca pracy
selekcja i rekrutacja pracowników
dokładność, zaangażowanie i odpowiedzialność
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Recepcjonistka
- Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
- Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
- Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób
- Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz
dodatkowych
- Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie I obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej I bezgotówkowej, wystawianie FV I PF
- Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie I sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu.
- Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi w programie hotelowym czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia.
- Obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych.
- Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości.
- Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter.
- Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter.
- Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej.
- Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych.
- Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej).
- Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
- Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
- Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób
- Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz
dodatkowych
- Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie I obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej I bezgotówkowej, wystawianie FV I PF
- Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie I sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu.
- Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi w programie hotelowym czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia.
- Obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych.
- Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości.
- Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter.
- Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter.
- Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej.
- Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych.
- Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej).
- Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
IT Researcher
- Pozyskiwanie aktywnych kandydatów z baz danych, list kontaktów itp., A także pozyskiwanie pasywnych kandydatów poprzez tworzenie sieci i złożonych poszukiwań w Internecie (DirectSearch)
- Wykonywanie zadań administracyjnych rekrutacji, w tym aktualizowanie bazy danych, planowanie rozmów kwalifikacyjnych,
- Wywiady i wybór kandydatów; prowadzenie wstępnych telefonicznych rozmów z kandydatami
- Ocena kwalifikacji kandydatów, negocjowanie warunków zatrudnienia.
- Zarządzanie i ciągłe doskonalenie relacji kandydatami
- Wykonywanie zadań administracyjnych rekrutacji, w tym aktualizowanie bazy danych, planowanie rozmów kwalifikacyjnych,
- Wywiady i wybór kandydatów; prowadzenie wstępnych telefonicznych rozmów z kandydatami
- Ocena kwalifikacji kandydatów, negocjowanie warunków zatrudnienia.
- Zarządzanie i ciągłe doskonalenie relacji kandydatami
Mlodszy specjalista ds.rekrutacji
-Selekcja CV
-Wstepna rozmowa rekrutacyjna
-Rekrutacja na stanowisko pracownika inwentaryzacji ze znajomością językową,na wyjazdy zagraniczne
-Rekrutacja na inwentaryzacje w kraju
-Zapisywanie kandydatów na inwentaryzacje w systemie ICOM
-Rezerezerwowanie noclegów dla kandydatów oraz koordynatorów inwentaryzacji
-Rezerwiwanie oraz zamawianie biletów na przejazdy służbowe kandydatów
- Mailowe oraz telefoniczne udzielanie odpowiedzi na zapytania kandydatów
-Bieżącą współpraca z zespołem oraz przełożonymi
-Wstepna rozmowa rekrutacyjna
-Rekrutacja na stanowisko pracownika inwentaryzacji ze znajomością językową,na wyjazdy zagraniczne
-Rekrutacja na inwentaryzacje w kraju
-Zapisywanie kandydatów na inwentaryzacje w systemie ICOM
-Rezerezerwowanie noclegów dla kandydatów oraz koordynatorów inwentaryzacji
-Rezerwiwanie oraz zamawianie biletów na przejazdy służbowe kandydatów
- Mailowe oraz telefoniczne udzielanie odpowiedzi na zapytania kandydatów
-Bieżącą współpraca z zespołem oraz przełożonymi
Pracownik Biurowy (praktyka)
-Współpraca ze starszymi konsultantami w zakresie prowadzenia projektów rekrutacyjnych
- Wyszukiwanie kandydatów
- Wprowadzanie CV kandydatów do bazy RMS
- Selekcja CV
-Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń
- Współpraca przy sesjach Assessment Center
- Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych
-Uczestniczenie w rozmowach rekrutacyjnych
- Tworzenie raportów z rozmów rekrutacyjnych do rekomendacji kandydatów
- Praca w systemie CRM
- Tworzenie baz danych potrzebnych w czasie procesów (program Excel)
-Wsparcie działu Work Service Professional
- Wyszukiwanie kandydatów
- Wprowadzanie CV kandydatów do bazy RMS
- Selekcja CV
-Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń
- Współpraca przy sesjach Assessment Center
- Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych
-Uczestniczenie w rozmowach rekrutacyjnych
- Tworzenie raportów z rozmów rekrutacyjnych do rekomendacji kandydatów
- Praca w systemie CRM
- Tworzenie baz danych potrzebnych w czasie procesów (program Excel)
-Wsparcie działu Work Service Professional
Dział Wsparcia Sprzedaży i Monitorowania Jakości
- wspieranie brokerów: umawianie spotkań brokerów z klientami firmy jak i pozyskiwanie nowych, umawianie spotkań w ramach supra holding; zakupy wspólne dla szpitali, wysyłanie ofert i umów do klientów firmy.
- Praca w systemie CRM
- Kontakt z klientem : utrzymywanie relacji, monitorowanie jakości usług, pozyskiwanie listów referencyjnych.
- Kontrolowanie zmian kierownictwa w powiatach i gminach oraz szpitalach zarówno dla klientów firmy jak i innych.
- Dbanie o przedłużenie umów z klientami firmy
- Rejestrowanie przetargów w samorządach i szpitalach
- Praca w systemie CRM
- Kontakt z klientem : utrzymywanie relacji, monitorowanie jakości usług, pozyskiwanie listów referencyjnych.
- Kontrolowanie zmian kierownictwa w powiatach i gminach oraz szpitalach zarówno dla klientów firmy jak i innych.
- Dbanie o przedłużenie umów z klientami firmy
- Rejestrowanie przetargów w samorządach i szpitalach
Asystentka konsultanta (staż)
Experum HR (Dawniej Advisory Group TEST Human Resources)
- Współpraca ze starszymi konsultantami w zakresie prowadzenia projektów rekrutacyjnych
- Wprowadzanie CV kandydatów do bazy
- Tworzenie bazy pod head hunting
- Wyszukiwanie kandydatów.
- Ocenianie CV pod kątem rekrutacji
- Job hunting
- Przeprowadzanie telefonicznych wstępnych rozmów rekrutacyjnych
- Tworzenie raportów z rozmów rekrutacyjnych
- Tworzenie baz kandydatów i firm w programie Excel
- obsługa biura (obsługa urządzeń biurowych)
- Wprowadzanie CV kandydatów do bazy
- Tworzenie bazy pod head hunting
- Wyszukiwanie kandydatów.
- Ocenianie CV pod kątem rekrutacji
- Job hunting
- Przeprowadzanie telefonicznych wstępnych rozmów rekrutacyjnych
- Tworzenie raportów z rozmów rekrutacyjnych
- Tworzenie baz kandydatów i firm w programie Excel
- obsługa biura (obsługa urządzeń biurowych)
Szkolenia i kursy
- Szkolenie kompetencji zawodowych coacha z Europejskiego Funduszu Społcznego - "Przygotowanie studentów Uniwersytetu SWPS do wejścia na rynek pracy poprzez wdrożenie programu rozwoju kompetencji oczekiwanych przez pracodawców" W wymiarze 60 godzin
- Mentoring: "Choaching oraz rozwój umiejętności wykorzystywania narzędzi coachingowych w pracy z klientem" w ramach z Europejskiego Funduszu Społcznego - "Przygotowanie studentów Uniwersytetu SWPS do wejścia na rynek pracy poprzez wdrożenie programu rozwoju kompetencji oczekiwanych przez pracodawców". W wymiarze 30 godzin
- Szkolenie kompetencji w zakresie autopreentacji i radzenia dobie ze stresem z Europejskiego Funduszu Społcznego - "Przygotowanie studentów Uniwersytetu SWPS do wejścia na rynek pracy poprzez wdrożenie programu rozwoju kompetencji oczekiwanych przez pracodawców"
- Mentoring: "Choaching oraz rozwój umiejętności wykorzystywania narzędzi coachingowych w pracy z klientem" w ramach z Europejskiego Funduszu Społcznego - "Przygotowanie studentów Uniwersytetu SWPS do wejścia na rynek pracy poprzez wdrożenie programu rozwoju kompetencji oczekiwanych przez pracodawców". W wymiarze 30 godzin
- Szkolenie kompetencji w zakresie autopreentacji i radzenia dobie ze stresem z Europejskiego Funduszu Społcznego - "Przygotowanie studentów Uniwersytetu SWPS do wejścia na rynek pracy poprzez wdrożenie programu rozwoju kompetencji oczekiwanych przez pracodawców"
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Bieganie, Falamenco (taniec), fotografia, jazda konna, coaching,podróżowanie - INDIE(kultura, karaj, jedzenie)
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ASP.NET
Grupa skupiająca osoby tworzące strony w technologii ASP.NET oraz AJAX. Dodatkowo poruszane bedą tematy związane z najnowszymi technologiami ze stajni Microsoftu.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
HANDLOWCY
Handlowcy, doradcy, managerowie. Zwał jak zwał. Grupa dla wszystkich sprzedających i budujących relacje z klientem.
INDIE
zapraszam wszystkie soby zainteresowane temtem INDII kultury ,religii ,wartości ,przemian jakie zachodzą , gospodarki ...oczywiście ludzi
prosze o opinie ,nowe tematy,marzenia,zainteresowa
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).