Doświadczenie zawodowe
Koordynator Marketingu
• Budowa założeń programów opieki farmaceutycznej dla aptek Świat Zdrowia (asortyment, szkolenia dla aptek, narzędzia marketingowe, eventy promocyjne, szkolenia dla pacjentów, działania public relations) – programy Świat Kardiologii i Diabetologii, Świat bez Alergii, Świat Matki i Dziecka
• Wprowadzanie programów opieki farmaceutycznej do 350 aptek na terenie całego kraju
• Organizacja eventów, szkoleń, konferencji (negocjacje warunków z dostawcami, wysyłka zaproszeń, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie odkrywania potrzeb odbiorców spotkań; spotkania od 20 do 1500 osób)
• Tworzenie materiałów promocyjnych programów i poszczególnych eventów (plakaty, ulotki, bannery internetowe)
• Budowa strony internetowej swiat-zdrowia.pl/pof (założenia, układ kompozycyjny, zawartość merytoryczna)
• Współpraca z producentami leków OTC przy organizacji szkoleń dla farmaceutów i pacjentów oraz przy promocji leków w aptekach Świat Zdrowia
• KOL management
• Wprowadzanie programów opieki farmaceutycznej do 350 aptek na terenie całego kraju
• Organizacja eventów, szkoleń, konferencji (negocjacje warunków z dostawcami, wysyłka zaproszeń, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie odkrywania potrzeb odbiorców spotkań; spotkania od 20 do 1500 osób)
• Tworzenie materiałów promocyjnych programów i poszczególnych eventów (plakaty, ulotki, bannery internetowe)
• Budowa strony internetowej swiat-zdrowia.pl/pof (założenia, układ kompozycyjny, zawartość merytoryczna)
• Współpraca z producentami leków OTC przy organizacji szkoleń dla farmaceutów i pacjentów oraz przy promocji leków w aptekach Świat Zdrowia
• KOL management
Specjalista ds. marketingu
• Udział w przygotowaniu planu operacyjnego dla produktów – atovaquone (Malarone), vaccinum hepatitidis B (Engerix,Havrix,Twinrix)), diphtheria toxoid etc (Infanrix hexa), rotavirus vaccinum (Rotarix), vaccinum pneumococcale polysaccharidicum (Synflorix), vaccinum varicellae vivum (Varilrix), vaccinum human papilloma virus (Cervarix) i inne; opracowanie profilu pacjenta, key massage, kroki wizyty promocyjnej u lekarza, ustalenie celów oraz częstotliwości odwiedzania lekarzy przez przedstawicieli naukowych
• Udział w planowaniu wydatków z budżetów marketingowych ww. produktów (organizacja kongresów, konferencji, spotkań edukacyjnych, tworzenie materiałów promocyjnych, sponsoring uczestnictwa lekarzy w spotkaniach edukacyjnych)
• Koordynacja działań marketingowych i e-marketingowych (kampanie: Żółty Tydzień, Stop Malarii, Powstrzymaj rotawirusy, Obejmij mnie szczepieniem, Europejski Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy)
• Budowa strony internetowej malaria.com.pl, zolty-tydzien.pl (założenia, układ kompozycyjny, zawartość merytoryczna)
• Tworzenie materiałów promocyjnych ww. produktów (briefing agencji, wybór projektu, nadzór nad pracami kreatywnymi, nadzór nad wydrukiem – ulotki, plakaty, standy wystawiennicze, reklamy prasowe) oraz aktualizacja istniejących (zgodnie ze zmianami charakterystyk leczniczych produktów oraz programu szczepień ochronnych)
• Zarządzanie systemem dystrybucji materiałów promocyjnych – kontrola stanów magazynowych, zaopatrzenie przedstawicieli naukowych oraz kongresów, konferencji itp.
• Koordynacja eventów, szkoleń, konferencji – negocjacja z dostawcami, wysyłka zaproszeń, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie odkrywania potrzeb odbiorców spotkań
• Udział w launchu nowego produktu Synflorix – organizacja konferencji inauguracyjnej, tworzenie materiałów edukacyjnych i promocyjnych
• Przygotowywanie prezentacji ww. produktów na potrzeby spotkań przedstawicieli naukowych z lekarzami/pielęgniarkami
• Przygotowywanie briefów marketingowych na potrzeby przedstawicieli naukowych
• KOL management
• Tworzenie oraz analiza raportów sprzedażowych (rocznych, miesięcznych, dziennych) dla Menedżera Sprzedaży i Menedżerów Produktu
• Udział w planowaniu wydatków z budżetów marketingowych ww. produktów (organizacja kongresów, konferencji, spotkań edukacyjnych, tworzenie materiałów promocyjnych, sponsoring uczestnictwa lekarzy w spotkaniach edukacyjnych)
• Koordynacja działań marketingowych i e-marketingowych (kampanie: Żółty Tydzień, Stop Malarii, Powstrzymaj rotawirusy, Obejmij mnie szczepieniem, Europejski Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy)
• Budowa strony internetowej malaria.com.pl, zolty-tydzien.pl (założenia, układ kompozycyjny, zawartość merytoryczna)
• Tworzenie materiałów promocyjnych ww. produktów (briefing agencji, wybór projektu, nadzór nad pracami kreatywnymi, nadzór nad wydrukiem – ulotki, plakaty, standy wystawiennicze, reklamy prasowe) oraz aktualizacja istniejących (zgodnie ze zmianami charakterystyk leczniczych produktów oraz programu szczepień ochronnych)
• Zarządzanie systemem dystrybucji materiałów promocyjnych – kontrola stanów magazynowych, zaopatrzenie przedstawicieli naukowych oraz kongresów, konferencji itp.
• Koordynacja eventów, szkoleń, konferencji – negocjacja z dostawcami, wysyłka zaproszeń, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie odkrywania potrzeb odbiorców spotkań
• Udział w launchu nowego produktu Synflorix – organizacja konferencji inauguracyjnej, tworzenie materiałów edukacyjnych i promocyjnych
• Przygotowywanie prezentacji ww. produktów na potrzeby spotkań przedstawicieli naukowych z lekarzami/pielęgniarkami
• Przygotowywanie briefów marketingowych na potrzeby przedstawicieli naukowych
• KOL management
• Tworzenie oraz analiza raportów sprzedażowych (rocznych, miesięcznych, dziennych) dla Menedżera Sprzedaży i Menedżerów Produktu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Crossfit
Kompletny program treningowy,rozwijający każdy aspekt sprawności. Nie ogranicza się tylko do wytrzymałości lub tylko do siły. Obejmujący wszystkie grupy mięśni i rodzaje wysiłku, skalowalny do każdych
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
INDONEZJA
Zapraszam wszystkich miłośników Indonezji czyli kraju ponad 18.000 wysp. Jedni mówią Raj na Ziemi, inni kulturowy kocioł. Ja powiem tyle: PIĘKNY KRAJ WSPANIALI LUDZIE.
KiteSurfing
Dla wszystkich, którym ten sport zawrócił w głowie oraz dla tych którzy dopiero to przeżyją ;-)
Liban
dla wszystkich miłośników tego pięknego kraju:)dla wszystkich polaków oraz osób pochodzenia libańskiego
PERU
Dla tych, którzy nie zamierzają poprzestać na marzeniach i wybierają się do Peru, dla tych co już tam byli, dla tych co jeszcze by tam powrócili i dla tych co nie mogą o Peru zapomnieć :)