Anna Klepak

Koordynator Zespołu rejestracji szkód
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwój działalności Call Center Coaching Content Marketing Content Strategy Contents zaangażowanie pracowników Obsługa kluczowych klientów Zarządzanie Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Marketing internetowy druk Koordynacja projektu Project Management Projekty Zarządzanie jakością Monitoring Mediów Społecznościowych Telekomunikacja Turystyka Trener Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta Kontrola jakości media społecznościowe Ubezpieczenia Prawo jazdy kat B Photoshop (podstawy) koordynacja projektów Przetargi Katalogi koordynowanie pracy podległych pracowników Coaching i motywacja

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

 Fly.pl
Kierownik Call Center
• realizacja celów sprzedażowych spółki poprzez optymalizację efektywności sprzedażowej wg przyjętych parametrów
• nadzór nad procesem obsługi leadów: on-line, off -line i telefonicznych
• kontrola i weryfikacja obowiązującymi w spółce procedur, zasad, standardów obsługi Klienta oraz poprawności realizacji procesu rezerwacyjnego.
• podnoszenie kwalifikacji w obszarze jakości i efektywności sprzedażowej zespołu poprzez optymalizację działań we wszystkich obszarach
• Współpraca przy planowaniu, przygotowanie i kompleksowe prowadzenie akcji outboundowych
• Optymalizacja obsady teamu sprzedażowego
• Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników – ustalanie grafików, urlopów itp.
• Szkolenia sprzedażowe, coachingi
• przygotowywanie raportów sprzedażowych - analiza, prezentowanie wniosków.
• System wynagradzania zespołu sprzedażowego – rozdzielanie celów, przygotowywanie modeli prowizyjnych, rozliczanie indywidualnych planów sprzedażowych doradców, rozliczenia wynagrodzeń i przesyłanie danych do list płac.
• reklamacje związane z jakością obsługi Klienta przez doradców
• Opracowywanie i wdrażanie procedur, standardów dotyczących pełnego procesu obsługi klienta
• współpraca przy optymalizacji procedur sprzedażowych (obsługa klienta, BackOffice itd.)
• rekomendowanie zmian i poprawek do procesów obsługi, mających na celu poprawę efektywności
• Motywacja zespołu
• Kontrola poprawności działania struktury teleinformatycznej CC wg procedur nadzoru nad IT
• CRM – kompleksowe zarządzanie projektem – automatyzacja procesów sprzedaży
AXA w Polsce
Koordynator zespołu rejestracji szkód
-realizacja wyznaczonych planów oraz wskaźników
-monitorowanie jakości rozmów
-coaching pracowników
-udział w projektach firmowych
-udział w radzie jakości obsługi Klienta
-zarządzanie grafikami
TUI Poland
Koordynator wsparcia sprzedaży
Obowiązki Lidera Wsparcia Sprzedaży. Dodatkowo:
•Zarządzanie zespołem liderów.
•Wdrażanie systemów obsługi Contact Center(wdrożenie nowej centrali telefonicznej) utrzymanie oraz rozwój systemów.
•Koordynacja badań jakości Obsługi Klienta, rozwój i tworzenie ankiet satysfakcji Klienta.
•Wsparcie w rozpatrywaniu reklamacji.
•Kontrola pracy zespołu Contentu.
•Koordynacja dostarczania treści na stronę internetową.
•Koordynacja druku katalogów promocyjnych i ofertowych.
•Koordynacja pracy fotografa.
•Współpraca oraz koordynacja przebiegu umów z firmami zewnętrznymi związanymi z Contact Center.
TUI Poland
Lider wsparacia sprzedaży
•Kontrolowanie pracy zespołów Contact Center.
•Kontrolowanie przestrzegania procedur i standardów przez Doradców Klienta.
•Pisanie oraz uaktualnianie procesów sprzedażowych i obsługi Klienta oraz regulaminów promocji. •Kontrolowanie ruchu przychodzącego i wychodzącego w Contact Center.
•Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych zespołu.
•Bieżąca kontrola i analizowanie wyników pracy zespołu.
•Raportowanie wyników pracy Doradców.
•Udoskonalanie wiedzy poprzez szkolenia oraz coachingi.
•Rekrutacja nowych pracowników.
•Planowanie czasu pracy zespołu.
•Rozbudowa internetowej strefy obsługi Klienta.
•Rozwój i utrzymanie CRM.
Centrex Group Sp. z o.o.
Specjalista ds. handlowych
• Bieżąca obsługa klienta;
• Budowanie dobrych relacji ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych;
• Przygotowywanie kosztorysów i negocjowanie ofert handlowych;
• Przygotowanie umów i ofert;
• Realizacja działań marketingowych i promocyjnych;
• Prowadzenie rozmów handlowych;
• Realizacja planów sprzedaży.
TP Internet
Kierownik Sekcji Operacji
• Zarządzanie zespołem w call center
• Realizacja założonego planu sprzedaży
• Wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększenie efektywności w bieżących działaniach sprzedażowych
• Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży zespołu
• Prowadzenie szkoleń, coachingów oraz rozmów motywujących
• Nadzór nad procesami i procedurami obowiązującymi na danym projekcie
Realizowane projekty w branżach: ubezpieczenia, banki, finanse, księgowość, wydawnictwa, farmaceutyka, badania rynkowe i opinii publicznej, budownictwo, energetyka, komunikacja, szkolenia, motoryzacja i salony samochodowe, sklepy i hurtownie, telekomunikacja usługi i systemy, usługi biurowe, logistyka.
Contact Center sp. z o. o.
Specjalista ds. Monitoringu Jakości
• Wsparcie rozwojowe Doradców poprzez coachingi indywidualne i grupowe
• Przygotowywanie i realizacja warsztatów oraz szkoleń z zakresu umiejętności miękkich
• Przygotowywanie raportów dotyczących jakości rozmów przeprowadzonych przez Doradców
• Rekomendowanie oraz wdrażanie działań usprawniających proces sprzedaży
• Tworzenie i wdrażanie nowych standardów obsługi Klienta (sprzedaży telefonicznej) zgodnych z oczekiwaniami Klientów oraz strategią Firmy.
Contact Center sp. z o. o.
Specjalista ds. Monitoringu i Szkoleń
• Monitoring jakościowy rozmów;
• Obsługa systemów – nagrań i raportowania;
• Tworzenie materiałów produktowych i szkoleniowych;
• Tworzenie procesów jakościowych;
• Raportowanie efektów pracy do przełożonych.
Contact Center sp. z o. o.
Specjalista ds. Telemarketingu
• Obsługa telefoniczna Klientów;
• Realizacja celów sprzedażowych.
RESERVED
sprzedawca

Szkolenia i kursy

Tworzenie umów i ofert handlowych
Rekrutacja diagnoza i selekcja
Praktyczne narzędzia zarządzania - Skuteczny Menedżer
Warsztat „Standard pracy Kierownika Sekcji Operacji”
Szkolenie „Motywacyjne szczyty”
Kurs „Radzenie sobie ze stresem”
Szkolenie „Prowadzenie rozmów rozwojowych”
„Chińskie mury” – w ramach porozumienia UKE z GTP
Szkolenie „OKEY” – Coaching pracowniczy i komunikacja
Indywidualny tok nauki
Analiza informacji słownych – Smart Education
Szkolenie „Trener, jako konsultant w biznesie”
Zarządzanie Jakością i Efektywnością w CC
Narzędzia w pracy Menedżera
Coaching Sprzedaży

Edukacja

Logo
Psychologia w biznesie, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej
Logo
Psychologia w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką

Zainteresowania

- fotografia
- sport

Inne

-Prawo jazdy kategoria B
- Znajomość obsługi komputera min. umiejętność obsługi pakietu MS Office, Programów graficznych (Adobe Photoshop)

Grupy

BUSINESS
BUSINESS
BUSINESS
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Magia Telemarketingu
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Pracujący student
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć. Nie zamieszczamy ofert pracy.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Szkolenia
Szkolenia
Co nowego w szkoleniach?