Umiejętności
Rozwój działalności
Call Center
Coaching
Content Marketing
Content Strategy
Contents
zaangażowanie pracowników
Obsługa kluczowych klientów
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Marketing internetowy
druk
Koordynacja projektu
Project Management
Projekty
Zarządzanie jakością
Monitoring Mediów Społecznościowych
Telekomunikacja
Turystyka
Trener
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Kontrola jakości
media społecznościowe
Ubezpieczenia
Prawo jazdy kat B
Photoshop (podstawy)
koordynacja projektów
Przetargi
Katalogi
koordynowanie pracy podległych pracowników
Coaching i motywacja
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Call Center
• realizacja celów sprzedażowych spółki poprzez optymalizację efektywności sprzedażowej wg przyjętych parametrów
• nadzór nad procesem obsługi leadów: on-line, off -line i telefonicznych
• kontrola i weryfikacja obowiązującymi w spółce procedur, zasad, standardów obsługi Klienta oraz poprawności realizacji procesu rezerwacyjnego.
• podnoszenie kwalifikacji w obszarze jakości i efektywności sprzedażowej zespołu poprzez optymalizację działań we wszystkich obszarach
• Współpraca przy planowaniu, przygotowanie i kompleksowe prowadzenie akcji outboundowych
• Optymalizacja obsady teamu sprzedażowego
• Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników – ustalanie grafików, urlopów itp.
• Szkolenia sprzedażowe, coachingi
• przygotowywanie raportów sprzedażowych - analiza, prezentowanie wniosków.
• System wynagradzania zespołu sprzedażowego – rozdzielanie celów, przygotowywanie modeli prowizyjnych, rozliczanie indywidualnych planów sprzedażowych doradców, rozliczenia wynagrodzeń i przesyłanie danych do list płac.
• reklamacje związane z jakością obsługi Klienta przez doradców
• Opracowywanie i wdrażanie procedur, standardów dotyczących pełnego procesu obsługi klienta
• współpraca przy optymalizacji procedur sprzedażowych (obsługa klienta, BackOffice itd.)
• rekomendowanie zmian i poprawek do procesów obsługi, mających na celu poprawę efektywności
• Motywacja zespołu
• Kontrola poprawności działania struktury teleinformatycznej CC wg procedur nadzoru nad IT
• CRM – kompleksowe zarządzanie projektem – automatyzacja procesów sprzedaży
• nadzór nad procesem obsługi leadów: on-line, off -line i telefonicznych
• kontrola i weryfikacja obowiązującymi w spółce procedur, zasad, standardów obsługi Klienta oraz poprawności realizacji procesu rezerwacyjnego.
• podnoszenie kwalifikacji w obszarze jakości i efektywności sprzedażowej zespołu poprzez optymalizację działań we wszystkich obszarach
• Współpraca przy planowaniu, przygotowanie i kompleksowe prowadzenie akcji outboundowych
• Optymalizacja obsady teamu sprzedażowego
• Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników – ustalanie grafików, urlopów itp.
• Szkolenia sprzedażowe, coachingi
• przygotowywanie raportów sprzedażowych - analiza, prezentowanie wniosków.
• System wynagradzania zespołu sprzedażowego – rozdzielanie celów, przygotowywanie modeli prowizyjnych, rozliczanie indywidualnych planów sprzedażowych doradców, rozliczenia wynagrodzeń i przesyłanie danych do list płac.
• reklamacje związane z jakością obsługi Klienta przez doradców
• Opracowywanie i wdrażanie procedur, standardów dotyczących pełnego procesu obsługi klienta
• współpraca przy optymalizacji procedur sprzedażowych (obsługa klienta, BackOffice itd.)
• rekomendowanie zmian i poprawek do procesów obsługi, mających na celu poprawę efektywności
• Motywacja zespołu
• Kontrola poprawności działania struktury teleinformatycznej CC wg procedur nadzoru nad IT
• CRM – kompleksowe zarządzanie projektem – automatyzacja procesów sprzedaży
Koordynator wsparcia sprzedaży
Obowiązki Lidera Wsparcia Sprzedaży. Dodatkowo:
•Zarządzanie zespołem liderów.
•Wdrażanie systemów obsługi Contact Center(wdrożenie nowej centrali telefonicznej) utrzymanie oraz rozwój systemów.
•Koordynacja badań jakości Obsługi Klienta, rozwój i tworzenie ankiet satysfakcji Klienta.
•Wsparcie w rozpatrywaniu reklamacji.
•Kontrola pracy zespołu Contentu.
•Koordynacja dostarczania treści na stronę internetową.
•Koordynacja druku katalogów promocyjnych i ofertowych.
•Koordynacja pracy fotografa.
•Współpraca oraz koordynacja przebiegu umów z firmami zewnętrznymi związanymi z Contact Center.
•Zarządzanie zespołem liderów.
•Wdrażanie systemów obsługi Contact Center(wdrożenie nowej centrali telefonicznej) utrzymanie oraz rozwój systemów.
•Koordynacja badań jakości Obsługi Klienta, rozwój i tworzenie ankiet satysfakcji Klienta.
•Wsparcie w rozpatrywaniu reklamacji.
•Kontrola pracy zespołu Contentu.
•Koordynacja dostarczania treści na stronę internetową.
•Koordynacja druku katalogów promocyjnych i ofertowych.
•Koordynacja pracy fotografa.
•Współpraca oraz koordynacja przebiegu umów z firmami zewnętrznymi związanymi z Contact Center.
Lider wsparacia sprzedaży
•Kontrolowanie pracy zespołów Contact Center.
•Kontrolowanie przestrzegania procedur i standardów przez Doradców Klienta.
•Pisanie oraz uaktualnianie procesów sprzedażowych i obsługi Klienta oraz regulaminów promocji. •Kontrolowanie ruchu przychodzącego i wychodzącego w Contact Center.
•Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych zespołu.
•Bieżąca kontrola i analizowanie wyników pracy zespołu.
•Raportowanie wyników pracy Doradców.
•Udoskonalanie wiedzy poprzez szkolenia oraz coachingi.
•Rekrutacja nowych pracowników.
•Planowanie czasu pracy zespołu.
•Rozbudowa internetowej strefy obsługi Klienta.
•Rozwój i utrzymanie CRM.
•Kontrolowanie przestrzegania procedur i standardów przez Doradców Klienta.
•Pisanie oraz uaktualnianie procesów sprzedażowych i obsługi Klienta oraz regulaminów promocji. •Kontrolowanie ruchu przychodzącego i wychodzącego w Contact Center.
•Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych zespołu.
•Bieżąca kontrola i analizowanie wyników pracy zespołu.
•Raportowanie wyników pracy Doradców.
•Udoskonalanie wiedzy poprzez szkolenia oraz coachingi.
•Rekrutacja nowych pracowników.
•Planowanie czasu pracy zespołu.
•Rozbudowa internetowej strefy obsługi Klienta.
•Rozwój i utrzymanie CRM.
Specjalista ds. handlowych
• Bieżąca obsługa klienta;
• Budowanie dobrych relacji ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych;
• Przygotowywanie kosztorysów i negocjowanie ofert handlowych;
• Przygotowanie umów i ofert;
• Realizacja działań marketingowych i promocyjnych;
• Prowadzenie rozmów handlowych;
• Realizacja planów sprzedaży.
• Budowanie dobrych relacji ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych;
• Przygotowywanie kosztorysów i negocjowanie ofert handlowych;
• Przygotowanie umów i ofert;
• Realizacja działań marketingowych i promocyjnych;
• Prowadzenie rozmów handlowych;
• Realizacja planów sprzedaży.
Kierownik Sekcji Operacji
• Zarządzanie zespołem w call center
• Realizacja założonego planu sprzedaży
• Wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększenie efektywności w bieżących działaniach sprzedażowych
• Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży zespołu
• Prowadzenie szkoleń, coachingów oraz rozmów motywujących
• Nadzór nad procesami i procedurami obowiązującymi na danym projekcie
Realizowane projekty w branżach: ubezpieczenia, banki, finanse, księgowość, wydawnictwa, farmaceutyka, badania rynkowe i opinii publicznej, budownictwo, energetyka, komunikacja, szkolenia, motoryzacja i salony samochodowe, sklepy i hurtownie, telekomunikacja usługi i systemy, usługi biurowe, logistyka.
• Realizacja założonego planu sprzedaży
• Wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększenie efektywności w bieżących działaniach sprzedażowych
• Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży zespołu
• Prowadzenie szkoleń, coachingów oraz rozmów motywujących
• Nadzór nad procesami i procedurami obowiązującymi na danym projekcie
Realizowane projekty w branżach: ubezpieczenia, banki, finanse, księgowość, wydawnictwa, farmaceutyka, badania rynkowe i opinii publicznej, budownictwo, energetyka, komunikacja, szkolenia, motoryzacja i salony samochodowe, sklepy i hurtownie, telekomunikacja usługi i systemy, usługi biurowe, logistyka.
Specjalista ds. Monitoringu Jakości
• Wsparcie rozwojowe Doradców poprzez coachingi indywidualne i grupowe
• Przygotowywanie i realizacja warsztatów oraz szkoleń z zakresu umiejętności miękkich
• Przygotowywanie raportów dotyczących jakości rozmów przeprowadzonych przez Doradców
• Rekomendowanie oraz wdrażanie działań usprawniających proces sprzedaży
• Tworzenie i wdrażanie nowych standardów obsługi Klienta (sprzedaży telefonicznej) zgodnych z oczekiwaniami Klientów oraz strategią Firmy.
• Przygotowywanie i realizacja warsztatów oraz szkoleń z zakresu umiejętności miękkich
• Przygotowywanie raportów dotyczących jakości rozmów przeprowadzonych przez Doradców
• Rekomendowanie oraz wdrażanie działań usprawniających proces sprzedaży
• Tworzenie i wdrażanie nowych standardów obsługi Klienta (sprzedaży telefonicznej) zgodnych z oczekiwaniami Klientów oraz strategią Firmy.
Szkolenia i kursy
Tworzenie umów i ofert handlowych
Rekrutacja diagnoza i selekcja
Praktyczne narzędzia zarządzania - Skuteczny Menedżer
Warsztat „Standard pracy Kierownika Sekcji Operacji”
Szkolenie „Motywacyjne szczyty”
Kurs „Radzenie sobie ze stresem”
Szkolenie „Prowadzenie rozmów rozwojowych”
„Chińskie mury” – w ramach porozumienia UKE z GTP
Szkolenie „OKEY” – Coaching pracowniczy i komunikacja
Indywidualny tok nauki
Analiza informacji słownych – Smart Education
Szkolenie „Trener, jako konsultant w biznesie”
Zarządzanie Jakością i Efektywnością w CC
Narzędzia w pracy Menedżera
Coaching Sprzedaży
Rekrutacja diagnoza i selekcja
Praktyczne narzędzia zarządzania - Skuteczny Menedżer
Warsztat „Standard pracy Kierownika Sekcji Operacji”
Szkolenie „Motywacyjne szczyty”
Kurs „Radzenie sobie ze stresem”
Szkolenie „Prowadzenie rozmów rozwojowych”
„Chińskie mury” – w ramach porozumienia UKE z GTP
Szkolenie „OKEY” – Coaching pracowniczy i komunikacja
Indywidualny tok nauki
Analiza informacji słownych – Smart Education
Szkolenie „Trener, jako konsultant w biznesie”
Zarządzanie Jakością i Efektywnością w CC
Narzędzia w pracy Menedżera
Coaching Sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zainteresowania
- fotografia
- sport
- sport
Inne
-Prawo jazdy kategoria B
- Znajomość obsługi komputera min. umiejętność obsługi pakietu MS Office, Programów graficznych (Adobe Photoshop)
- Znajomość obsługi komputera min. umiejętność obsługi pakietu MS Office, Programów graficznych (Adobe Photoshop)
Grupy
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.