Doświadczenie zawodowe
PR & Relationship Manager / Dyrektor Programowy
pozyskiwanie sponsorów i patronów medialnych
utrzymywanie kontaktów z mediami
współpraca z instytucjami i firmami
koordynacja działań organizacyjnych festiwalu
koordynacja działań promocyjnych i PR owych festiwalu
współpraca z dystrybutorami filmowymi i filmowcami
merytoryczny nadzór nad programem i selekcja filmów
utrzymywanie kontaktów z mediami
współpraca z instytucjami i firmami
koordynacja działań organizacyjnych festiwalu
koordynacja działań promocyjnych i PR owych festiwalu
współpraca z dystrybutorami filmowymi i filmowcami
merytoryczny nadzór nad programem i selekcja filmów
Senior Marketing Specialist
od X. 2007 – koordynacja projektów marketingowych
koordynacja działań reklamowych BTL i ATL
produkcja i koordynacja sesji zdjęciowych i filmowych w Polsce i za granicą
koordynacja działań promocyjnych i wizerunkowych marki na wszystkich rynkach
współpraca z agencjami reklamowymi i graficznymi
post produkcja materiałów reklamowych oraz wdrożenie ich na rynek
koordynacja działań trade marketingowych oraz B2B
udział w badań marketingowych i pomiar efektywności działań
od XI. 2005 – organizacja projektów marketingowych
realizacja międzynarodowych projektów marketingowych
zarządzanie budżetem realizowanych projektów
współtworzenie strategii w wybranych kanałach komunikacji
współpraca z siecią drukarni i nadzór nad procesem produkcji
opracowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i na stronę www
organizacja promocji i cross promocji w sieci sprzedaży koordynacja działań sponsoringowych marki
koordynacja dystrybucji i logistyki materiałów marketingowych
koordynacja działań reklamowych BTL i ATL
produkcja i koordynacja sesji zdjęciowych i filmowych w Polsce i za granicą
koordynacja działań promocyjnych i wizerunkowych marki na wszystkich rynkach
współpraca z agencjami reklamowymi i graficznymi
post produkcja materiałów reklamowych oraz wdrożenie ich na rynek
koordynacja działań trade marketingowych oraz B2B
udział w badań marketingowych i pomiar efektywności działań
od XI. 2005 – organizacja projektów marketingowych
realizacja międzynarodowych projektów marketingowych
zarządzanie budżetem realizowanych projektów
współtworzenie strategii w wybranych kanałach komunikacji
współpraca z siecią drukarni i nadzór nad procesem produkcji
opracowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i na stronę www
organizacja promocji i cross promocji w sieci sprzedaży koordynacja działań sponsoringowych marki
koordynacja dystrybucji i logistyki materiałów marketingowych
Specjalista ds. Organizacji Konferencji
Wydawnictwo Medyczne
organizacja konferencji naukowych, eventów i imprez towarzyszących
tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych
zarządzanie projektami, tworzenie i analiza budżetów konferencji
budowanie ofert konferencyjnych i ich kompleksowej obsługi
współtworzenie i rozwój internetowego programu obsługi uczestników
tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych
zarządzanie projektami, tworzenie i analiza budżetów konferencji
budowanie ofert konferencyjnych i ich kompleksowej obsługi
współtworzenie i rozwój internetowego programu obsługi uczestników
Szkolenia i kursy
03.2008 Produkcja filmów reklamowych i produkt placement w TV
02.2007 Rynek poligraficzny w Polsce – drukarnie off setowe i wielkoformatowe
02.2007 BTL i ALT w marketingu
09.2004 Public Relations dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw
02.2007 Rynek poligraficzny w Polsce – drukarnie off setowe i wielkoformatowe
02.2007 BTL i ALT w marketingu
09.2004 Public Relations dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Grzechy mediów
Grupa do wytykania błędów w rzemiośle dziennikarskim. Walcie w żurnalistów jak w bęben!
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.