Umiejętności
Profesjonalne podejście
Project Management
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie strategiczne
Doskonalenie Procesów Biznesowych
Doskonalenie swojej wiedzy,
projekty UE
zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu
Wystąpienia publiczne i retoryka
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierowniczka Działu Obsługi Badań Naukowych/Specjalistka
-zarządzanie i koordynacja prac w Dziale;
-rekrutacja, szkolenia i wdrażanie pracowników Działu;
-współpraca z naukowcami przy przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów m.in. w ramach konkursów Narodowego Centrum Nauki, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
-koordynacja prac i współpraca przy opracowywaniu ankiety parametrycznej jednostki za lata 2013-2016 do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (ocena: A+);
-koordynacja prac i współpraca przy opracowywaniu sprawozdania z działalności Instytutu do Polskiej Akademii Nauk za lata 2013-2016 (ocena wyróżniająca);
-przygotowywanie umów cywilnoprawnych;
-współpraca z Radcą Prawnym przy opracowaniu Regulaminu Zamówień Publicznych IBL PAN;
-współpraca i nadzór nad opracowywaniem corocznych sprawozdań z działalności IBL PAN do Polskiej Akademii Nauk i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
-weryfikacja i nadzór nad terminowym składaniem sprawozdań przez pracowników naukowych IBL PAN poprzez wewnętrzny system PANTEON;
-wprowadzanie publikacji pracowników do systemu PBN – Polska Bibliografia Naukowa;
-aktualizowanie danych o działalności IBL PAN w systemie POLON;
-obsługa systemów do przygotowywania i rozliczania projektów: OSF, SOWA, SL2014;
-współpraca z Dyrekcją IBL PAN przy opiniowaniu rozporządzeń do Ustawy 2:0;
-pełnienie funkcji sekretarza grantu finansowanego z Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki „Inwentarz Archiwum Władysława Mickiewicza ze zbiorów Towarzystwa Historyczno-Literackiego i Biblioteki Polskiej w Paryżu” (od IX 2016 )
-pełnienie funkcji sekretarza komisji przyznającej finansowanie w Programie Współpracy Międzynarodowej IBL.eu (od I 2017)
-rozliczanie projektu COST CA16213 „New Exploratory Phase in Research on East European Cultures of Dissent” (od XII 2017) w systemie eCOST;
-współudział w przygotowaniu, negocjacjach i kierowanie partnerskim projektem (od VIII 2018) „Humanistyka cyfrowa. Studia doktoranckie IBL PAN i PJATK” PO WER 3.2 ;
-rekrutacja, szkolenia i wdrażanie pracowników Działu;
-współpraca z naukowcami przy przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów m.in. w ramach konkursów Narodowego Centrum Nauki, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
-koordynacja prac i współpraca przy opracowywaniu ankiety parametrycznej jednostki za lata 2013-2016 do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (ocena: A+);
-koordynacja prac i współpraca przy opracowywaniu sprawozdania z działalności Instytutu do Polskiej Akademii Nauk za lata 2013-2016 (ocena wyróżniająca);
-przygotowywanie umów cywilnoprawnych;
-współpraca z Radcą Prawnym przy opracowaniu Regulaminu Zamówień Publicznych IBL PAN;
-współpraca i nadzór nad opracowywaniem corocznych sprawozdań z działalności IBL PAN do Polskiej Akademii Nauk i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
-weryfikacja i nadzór nad terminowym składaniem sprawozdań przez pracowników naukowych IBL PAN poprzez wewnętrzny system PANTEON;
-wprowadzanie publikacji pracowników do systemu PBN – Polska Bibliografia Naukowa;
-aktualizowanie danych o działalności IBL PAN w systemie POLON;
-obsługa systemów do przygotowywania i rozliczania projektów: OSF, SOWA, SL2014;
-współpraca z Dyrekcją IBL PAN przy opiniowaniu rozporządzeń do Ustawy 2:0;
-pełnienie funkcji sekretarza grantu finansowanego z Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki „Inwentarz Archiwum Władysława Mickiewicza ze zbiorów Towarzystwa Historyczno-Literackiego i Biblioteki Polskiej w Paryżu” (od IX 2016 )
-pełnienie funkcji sekretarza komisji przyznającej finansowanie w Programie Współpracy Międzynarodowej IBL.eu (od I 2017)
-rozliczanie projektu COST CA16213 „New Exploratory Phase in Research on East European Cultures of Dissent” (od XII 2017) w systemie eCOST;
-współudział w przygotowaniu, negocjacjach i kierowanie partnerskim projektem (od VIII 2018) „Humanistyka cyfrowa. Studia doktoranckie IBL PAN i PJATK” PO WER 3.2 ;
Specjalistka ds. rozliczeń finansowych EFS
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie
Projekty:
VII 2011 - VI 2013: Szansa na Lepsze Zarządzanie! Kompleksowy program podnoszenia jakości zarządzania i funkcjonowania Jednostek Samorządu Terytorialnego na obszarze Powiatu Grójeckiego PO KL 5.2.1
III 2013 - XII 2014: PI PWP Zagrożenia Cyberprzestrzeni - nowe kompetencje pracownika socjalnego PO KL 9.2
VII 2013 - VII 2014: Wieliszewska Akademia Nauczyciela PO KL 9.4
VII 2014 - XII 2015: Mazowiecka Akademia Innowacji Szkolnych PO KL 3.3.4
Zakres obowiązków:
-klasyfikacja i opisywanie dokumentów finansowych zgodnie z wytycznymi;
-przygotowywanie wniosków o płatność;
-bieżący monitoring harmonogramów płatności i cash flow;
-weryfikacja wydatków partnerów polskich i zagranicznych;
-rozliczanie wkładu własnego partnerów;
-udział w kontrolach projektów (żadna z kontroli nie wykazała wydatków niekwalifikowanych);
-aktualizowanie zmian we wniosku o dofinansowanie projektu;
-przygotowywanie zapytań ofertowych i udział w komisjach oceniających oferty;
-archiwizacja dokumentów finansowych;
-współpraca z zespołem zarządzającym w bieżącej realizacji zadań;
-kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi.
VII 2011 - VI 2013: Szansa na Lepsze Zarządzanie! Kompleksowy program podnoszenia jakości zarządzania i funkcjonowania Jednostek Samorządu Terytorialnego na obszarze Powiatu Grójeckiego PO KL 5.2.1
III 2013 - XII 2014: PI PWP Zagrożenia Cyberprzestrzeni - nowe kompetencje pracownika socjalnego PO KL 9.2
VII 2013 - VII 2014: Wieliszewska Akademia Nauczyciela PO KL 9.4
VII 2014 - XII 2015: Mazowiecka Akademia Innowacji Szkolnych PO KL 3.3.4
Zakres obowiązków:
-klasyfikacja i opisywanie dokumentów finansowych zgodnie z wytycznymi;
-przygotowywanie wniosków o płatność;
-bieżący monitoring harmonogramów płatności i cash flow;
-weryfikacja wydatków partnerów polskich i zagranicznych;
-rozliczanie wkładu własnego partnerów;
-udział w kontrolach projektów (żadna z kontroli nie wykazała wydatków niekwalifikowanych);
-aktualizowanie zmian we wniosku o dofinansowanie projektu;
-przygotowywanie zapytań ofertowych i udział w komisjach oceniających oferty;
-archiwizacja dokumentów finansowych;
-współpraca z zespołem zarządzającym w bieżącej realizacji zadań;
-kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi.
Koordynatorka projektu "Społecznie Odpowiedzialna Uczelnia" (PO KL 4.2)
-koordynacja i weryfikacja prac zespołu projektowego;
-zarządzanie projektem zgodnie z metodyką PRINCE2;
-prowadzenie procesów rekrutacyjnych i wdrażanie nowych pracowników;
-koordynacja i weryfikacja prawidłowości przeprowadzanych zapytań ofertowych;
-bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą;
-udział w kontroli projektu, raport pokontrolny nie wykazał nieprawidłowości;
Współpraca z zespołem projektowym i nadzór nad realizacją następujących zadań:
-przygotowaniem specyfikacji portalu internetowego i jego powstaniem i promocją;
-organizacją dwóch ogólnopolskich konkursów dla studentów (fotograficzny i merytoryczny) w tematyce społecznej odpowiedzialności;
-organizacją mobilnej wystawy ze zdjęć nadesłanych do konkursu w sześciu miastach w Polsce;
-przetłumaczeniem z języków: angielskiego, francuskiego, hebrajskiego i niemieckiego na polski oraz wydaniem jedenastu publikacji książkowych z zakresu polityki społecznej w ramach serii WSPÓŁCZESNA POLITYKA SPOŁECZNA (11 tys. egzemplarzy);
-przeprowadzeniem szesnastu spotkań czterech grup roboczych: polityka społeczna, gospodarka społeczna, pedagogika społeczna, społecznie odpowiedzialny biznes;
-organizacją czterech paneli eksperckich w Warszawie, Katowicach, Olsztynie i Szczecinie;
-wydaniem czterech publikacji książkowych w ramach serii NOWA POLITYKA SPOŁECZNA (8 tys. egzemplarzy);
-organizacją trzydniowej międzynarodowej konferencji dla 200 osób w Hotelu Intercontinental z udziałem autorów publikacji, które były tłumaczone w ramach projektu;
-promocją projektu w tym przygotowaniem ogólnopolskiego insertu o projekcie.
-zarządzanie projektem zgodnie z metodyką PRINCE2;
-prowadzenie procesów rekrutacyjnych i wdrażanie nowych pracowników;
-koordynacja i weryfikacja prawidłowości przeprowadzanych zapytań ofertowych;
-bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą;
-udział w kontroli projektu, raport pokontrolny nie wykazał nieprawidłowości;
Współpraca z zespołem projektowym i nadzór nad realizacją następujących zadań:
-przygotowaniem specyfikacji portalu internetowego i jego powstaniem i promocją;
-organizacją dwóch ogólnopolskich konkursów dla studentów (fotograficzny i merytoryczny) w tematyce społecznej odpowiedzialności;
-organizacją mobilnej wystawy ze zdjęć nadesłanych do konkursu w sześciu miastach w Polsce;
-przetłumaczeniem z języków: angielskiego, francuskiego, hebrajskiego i niemieckiego na polski oraz wydaniem jedenastu publikacji książkowych z zakresu polityki społecznej w ramach serii WSPÓŁCZESNA POLITYKA SPOŁECZNA (11 tys. egzemplarzy);
-przeprowadzeniem szesnastu spotkań czterech grup roboczych: polityka społeczna, gospodarka społeczna, pedagogika społeczna, społecznie odpowiedzialny biznes;
-organizacją czterech paneli eksperckich w Warszawie, Katowicach, Olsztynie i Szczecinie;
-wydaniem czterech publikacji książkowych w ramach serii NOWA POLITYKA SPOŁECZNA (8 tys. egzemplarzy);
-organizacją trzydniowej międzynarodowej konferencji dla 200 osób w Hotelu Intercontinental z udziałem autorów publikacji, które były tłumaczone w ramach projektu;
-promocją projektu w tym przygotowaniem ogólnopolskiego insertu o projekcie.
Specjalistka ds. finansowych w projekcie systemowym (PO KL 7.1.1)
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Projekt:
Samorządne perspektywy – rembertowski system wsparcia usamodzielniania i reintegracji społecznej mieszkańców dzielnicy PO KL 7.1.1
Zakres obowiązków:
-przygotowywanie wniosków o płatność i udział w kontroli projektu;
-aktualizowanie i przygotowywanie zmian we wniosku o dofinansowanie projektu;
-opisywanie i weryfikacja dokumentów finansowych projektu;
-bieżący monitoring postępu finansowego - wydatków EFS i wkładu własnego OPS;
-montaż finansowy projektu wg paragrafów klasyfikacji budżetowej;
-współpraca przy opracowywaniu i ocenianiu zapytań ofertowych.
Samorządne perspektywy – rembertowski system wsparcia usamodzielniania i reintegracji społecznej mieszkańców dzielnicy PO KL 7.1.1
Zakres obowiązków:
-przygotowywanie wniosków o płatność i udział w kontroli projektu;
-aktualizowanie i przygotowywanie zmian we wniosku o dofinansowanie projektu;
-opisywanie i weryfikacja dokumentów finansowych projektu;
-bieżący monitoring postępu finansowego - wydatków EFS i wkładu własnego OPS;
-montaż finansowy projektu wg paragrafów klasyfikacji budżetowej;
-współpraca przy opracowywaniu i ocenianiu zapytań ofertowych.
Asystentka koordynatora projektu "Diagnoza sytuacji społeczno-zawodowej kobiet wiejskich w Polsce"
-współpraca w ramach ogólnopolskiego projektu badawczego z Polskim Towarzystwem Polityki Społecznej;
-udział w Radach Naukowych Projektu;
-koordynacja obiegu dokumentów oraz przygotowanie budżetu projektu z podziałem na paragrafy (klasyfikacja budżetowa);
-koordynacja tłumaczeń dot. sytuacji kobiet wiejskich na świecie;
-nadzór techniczny nad przygotowaniem publikacji książkowej;
-organizacja konferencji dla 120 osób w MPiPS;
-projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach SPO RZL 1.6 w partnerstwie.
-udział w Radach Naukowych Projektu;
-koordynacja obiegu dokumentów oraz przygotowanie budżetu projektu z podziałem na paragrafy (klasyfikacja budżetowa);
-koordynacja tłumaczeń dot. sytuacji kobiet wiejskich na świecie;
-nadzór techniczny nad przygotowaniem publikacji książkowej;
-organizacja konferencji dla 120 osób w MPiPS;
-projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach SPO RZL 1.6 w partnerstwie.
Asystentka działu sprzedaży
-fakturowanie sprzedaży (Raks SQL);
-zarządzanie gospodarką magazynową;
-prowadzenie rozliczeń kasowych.
-zarządzanie gospodarką magazynową;
-prowadzenie rozliczeń kasowych.
Szkolenia i kursy
-Szkolenie: wybrane moduły z ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych);
-Kurs: kadry płace ZUS;
-Szkolenie w zakresie obowiązków przedsiębiorców dotyczących gospodarowania niektórymi odpadami oraz opłaty produktowej;
-Szkolenie: Akademia sprzedaży: doskonalenie gry rynkowej z wykorzystaniem informatycznego systemu CMR;
-Szkolenie: Budowanie lokalnego partnerstwa społecznego na rzecz lokalnych strategii rozwoju i zatrudnienia;
-Szkolenie z zakresu rozliczania i księgowości projektów w ramach PO KL;
-Szkolenie: Rozwój ekonomii społecznej;
-Szkolenie PARP: Negocjacje handlowe w MŚP;
-Szkolenie z zakresu realizacji zasady równości płci w projektach finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
-Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie;
-Kurs retoryki praktycznej (160 godzin);
-Warsztaty dla kadry administracyjnej organizowane przez Narodowe Centrum Nauki dot. przygotowania wniosków i rozliczania projektów w ramach konkursów NCN;
-Szkolenie: Ochrona danych osobowych;
-Szkolenie: Stosowanie 50% kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 22 ust. 9 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych;
-Warsztat Krajowego Punktu Kontaktowego: ABC przygotowania wniosku do H2020;
-Warsztat Krajowego Punktu Kontaktowego: co trzeba wiedzieć, żeby prawidłowo skalkulować budżet, zrealizować i rozliczyć projekt H2020.
WYJAZDY I SZKOLENIA W RAMACH PROGRAMU ERASMUS+:
2015 Turcja: Istanbul Gelisim Universitesi, workshop;
2016 Portugalia: Lizbona Instituto Superior de Educacao e Ciencias, workshop;
2018 Irlandia: Galway kurs językowy Business English for Education (25 godzin).
-Kurs: kadry płace ZUS;
-Szkolenie w zakresie obowiązków przedsiębiorców dotyczących gospodarowania niektórymi odpadami oraz opłaty produktowej;
-Szkolenie: Akademia sprzedaży: doskonalenie gry rynkowej z wykorzystaniem informatycznego systemu CMR;
-Szkolenie: Budowanie lokalnego partnerstwa społecznego na rzecz lokalnych strategii rozwoju i zatrudnienia;
-Szkolenie z zakresu rozliczania i księgowości projektów w ramach PO KL;
-Szkolenie: Rozwój ekonomii społecznej;
-Szkolenie PARP: Negocjacje handlowe w MŚP;
-Szkolenie z zakresu realizacji zasady równości płci w projektach finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
-Szkolenie: Zarządzanie sobą w czasie;
-Kurs retoryki praktycznej (160 godzin);
-Warsztaty dla kadry administracyjnej organizowane przez Narodowe Centrum Nauki dot. przygotowania wniosków i rozliczania projektów w ramach konkursów NCN;
-Szkolenie: Ochrona danych osobowych;
-Szkolenie: Stosowanie 50% kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 22 ust. 9 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych;
-Warsztat Krajowego Punktu Kontaktowego: ABC przygotowania wniosku do H2020;
-Warsztat Krajowego Punktu Kontaktowego: co trzeba wiedzieć, żeby prawidłowo skalkulować budżet, zrealizować i rozliczyć projekt H2020.
WYJAZDY I SZKOLENIA W RAMACH PROGRAMU ERASMUS+:
2015 Turcja: Istanbul Gelisim Universitesi, workshop;
2016 Portugalia: Lizbona Instituto Superior de Educacao e Ciencias, workshop;
2018 Irlandia: Galway kurs językowy Business English for Education (25 godzin).
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
-flamenco;
-podróże (zaplanowałam i z przyjemnością zrealizowałam trzy samotne wyprawy do Argentyny);
-muzyka i literatura;
-filozofia.
-podróże (zaplanowałam i z przyjemnością zrealizowałam trzy samotne wyprawy do Argentyny);
-muzyka i literatura;
-filozofia.
Organizacje
Szkoła Flamenco: La Puerta del Baile;
Nowa Akropolis, międzynarodowa szkoła filozoficzna.
Nowa Akropolis, międzynarodowa szkoła filozoficzna.
Inne
Ukończenie Komparatystycznego Kursu Filozofii Wschodu i Zachodu, Nowa Akropolis
Certificado de Buen Navegante: las aguas del Canal Beagle, Tierra del Fuego, Patagonia Argentina.
Certificado de Buen Navegante: las aguas del Canal Beagle, Tierra del Fuego, Patagonia Argentina.
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Ameryka południowa inaczej
Wszystko czego nie ma w przewodnikach i na necie!! I gdzie warto zajrzeć:)
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.