Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
- rozwój istniejących linii i wprowadzanie na rynek nowych produktów z rynku profesjonalnych kosmetyków do włosów oraz rynku produktów detalicznych (nadzorowanie projektów od analizy rynku, konkurencji i potrzeb, po gotowy produkt, w tym koncepcje linii, projekt opakowań, współpraca z R&D, copy, zgodność z regulacjami prawnymi)
- private label - kontakty z Klientami, oferty, nadzór nad współpracą i tworzeniem produktów, testy...)
- strategie marketingowe podległych marek (marketing mix)
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie dostosowania oferty oraz akcji promocyjnych (analiza danych sprzedażowych, analiza efektywności prowadzonych działań)
- współpraca z agencjami, dostawcami, drukarniami, mediami w zakresie prowadzonych projektów
- organizacja eventów (konferencje, szkolenia)
- odpowiedzialność za materiały marketingowe (ATL, BTL, prezentacje handlowe, PR)
- odpowiedzialność za powierzony budżet marketingowy
- udział w targach międzynarodowych (prezentacje produktowe, rozmowy biznesowe)
- private label - kontakty z Klientami, oferty, nadzór nad współpracą i tworzeniem produktów, testy...)
- strategie marketingowe podległych marek (marketing mix)
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie dostosowania oferty oraz akcji promocyjnych (analiza danych sprzedażowych, analiza efektywności prowadzonych działań)
- współpraca z agencjami, dostawcami, drukarniami, mediami w zakresie prowadzonych projektów
- organizacja eventów (konferencje, szkolenia)
- odpowiedzialność za materiały marketingowe (ATL, BTL, prezentacje handlowe, PR)
- odpowiedzialność za powierzony budżet marketingowy
- udział w targach międzynarodowych (prezentacje produktowe, rozmowy biznesowe)
Specjalista ds. Marketingu
- negocjowanie i przygotowanie umów patronackich
- zarządzanie i uruchamianie kampanii reklamowych i patronackich
- przygotowanie i rozsyłka mailingów, (współ)prowadzenie Biura Promocji
- współpraca z agencjami reklamowymi i interaktywnymi
- zarządzanie projektami
- kontakty z klientami
- przygotowanie umów, kosztorysów, harmonogramów projektów komercyjnych
- zarządzanie i uruchamianie kampanii reklamowych i patronackich
- przygotowanie i rozsyłka mailingów, (współ)prowadzenie Biura Promocji
- współpraca z agencjami reklamowymi i interaktywnymi
- zarządzanie projektami
- kontakty z klientami
- przygotowanie umów, kosztorysów, harmonogramów projektów komercyjnych
Project Specialist
- praca nad strategią rozwoju serwisów,
- zarządzanie projektami internetowymi (strategie i briefy, badania rynku, nadzór nad wykonaniem, współpraca na poziomie pozycjonowania, promocja i in.)
- rozbudowa oferty agencji, opracowywanie koncepcji promocji i pozyskania Klienta,
- kontakty z klientami i prezentacje,
I czarna robota;)*
*...czyli to, co szef wymyśli. Albo sama wymyślę. Albo ktokolwiek inny wymyśli i uznam, że to ma sens. Wariantów jest więcej.
- zarządzanie projektami internetowymi (strategie i briefy, badania rynku, nadzór nad wykonaniem, współpraca na poziomie pozycjonowania, promocja i in.)
- rozbudowa oferty agencji, opracowywanie koncepcji promocji i pozyskania Klienta,
- kontakty z klientami i prezentacje,
I czarna robota;)*
*...czyli to, co szef wymyśli. Albo sama wymyślę. Albo ktokolwiek inny wymyśli i uznam, że to ma sens. Wariantów jest więcej.
Szkolenia i kursy
Szkolenie i konkurs TVP S.A. „Jesteś najlepszy?”, laureat; (26-27.05.2006)
Konferencja „Nowe techniki w marketingu”, Marketing w Praktyce; (19.02.2007)
Konferencja „Word of Mouth – the Power of Consumer”, WOMMA; (8.03.2007)
Konferencja „Media – Reklama – Pieniądze”, Media Trendy; (19.03.2007)
Konferencja „Sposoby na sukces w handlu internetowym”, Internet Standard; (3-4.10.2007)
Warsztaty "Od teorii do praktyki marketingu szeptanego", Brief i StreetCom
Warsztaty „Skuteczna sprzedaż w Internecie – czyli praktyczne aspekty e-commerce”; (5-6.06.2008)
I Kongres Dyrektorów Marketingu, MR Academy (10-11.06.2008)
Warsztaty „Jak w praktyce połączyć strategię marketingu i sprzedaży?”, MR Academy (2-3.09.2008)
Warsztaty „Jak zaplanować kampanię reklamową w Internecie”, MR Academy (24.03.2009)
Warsztaty „Pomysł – Praca – Publikacja. Jak powstają efektywne i kreatywne projekty internetowe”, MR Academy (28-29.05.2009)
DOBRE PRAKTYKI REKLAMY KOSMETYKÓW Seminarium Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego (31.03.2015)
Konferencja „Nowe techniki w marketingu”, Marketing w Praktyce; (19.02.2007)
Konferencja „Word of Mouth – the Power of Consumer”, WOMMA; (8.03.2007)
Konferencja „Media – Reklama – Pieniądze”, Media Trendy; (19.03.2007)
Konferencja „Sposoby na sukces w handlu internetowym”, Internet Standard; (3-4.10.2007)
Warsztaty "Od teorii do praktyki marketingu szeptanego", Brief i StreetCom
Warsztaty „Skuteczna sprzedaż w Internecie – czyli praktyczne aspekty e-commerce”; (5-6.06.2008)
I Kongres Dyrektorów Marketingu, MR Academy (10-11.06.2008)
Warsztaty „Jak w praktyce połączyć strategię marketingu i sprzedaży?”, MR Academy (2-3.09.2008)
Warsztaty „Jak zaplanować kampanię reklamową w Internecie”, MR Academy (24.03.2009)
Warsztaty „Pomysł – Praca – Publikacja. Jak powstają efektywne i kreatywne projekty internetowe”, MR Academy (28-29.05.2009)
DOBRE PRAKTYKI REKLAMY KOSMETYKÓW Seminarium Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego (31.03.2015)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Fotografia reportażowa i portretowa
Grupy
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Kosmetyka profesjonalna
Grupa zrzeszająca osoby pracujące w branży kosmetycznej, stosujące kosmetyki profesjonalne do zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających.
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.