Umiejętności
Odporność na stres
MS Office
Samodzielność
Prawo jazdy kat B
Książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
Fabryka Zabawek
* prowadzenie sklepu z zabawkami
* kontrola stanów magazynowych oraz zamawianie towarów
* eksponowanie produktów mające na celu maksymalizację sprzedaży
* sprzedaż produktów z wykorzystaniem kasy i drukarki fiskalnej z obowiązującymi przepisami
* prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej, itp
* obsługa sklepu internetowego oraz profilu sprzedażowego na portalu allegro.pl
*obsługa klienta - doradztwo w zakresie zabawek firmy Lego
* dbanie o porządek i BHP w obrębie punktu sprzedaży i magazynu
* kontrola stanów magazynowych oraz zamawianie towarów
* eksponowanie produktów mające na celu maksymalizację sprzedaży
* sprzedaż produktów z wykorzystaniem kasy i drukarki fiskalnej z obowiązującymi przepisami
* prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej, itp
* obsługa sklepu internetowego oraz profilu sprzedażowego na portalu allegro.pl
*obsługa klienta - doradztwo w zakresie zabawek firmy Lego
* dbanie o porządek i BHP w obrębie punktu sprzedaży i magazynu
Zleceniobiorca
JUTADECOR.COM
* samodzielne prowadzenie sklepu ogrodniczego (zgodnie z wytycznymi)
*kontrola stanów magazynowych oraz zamawianie towarów u kontrahentów/dostawców
*eksponowanie produktów mające na celu maksymalizację sprzedaży
*sprzedaż produktów z wykorzystaniem kasy i drukarki fiskalnej z obowiązującymi przepisami
*prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej, dokumentacji dot. ewentualnych strat, itp
*obsługa klienta - doradztwo w zakresie ogrodnictwa
*pielęgnacja roślin w obrębie punktu sprzedaży (kontrola zdrowotności, podlewanie, usuwanie obumarłych fragmentów roślin, zabezpieczanie przed uszkodzeniami, etc.)
*prowadzenie szkoleń (wdrażanie) dla nowych pracowników w zakresie obsługi klientów w sklepie ogrodniczym
*dbanie o porządek i BHP w obrębie punktu sprzedaży i magazynu
*sporządzanie tabel i map inwentaryzacyjnych oraz projektów zagospodarowania terenów zieleni
*kontrola stanów magazynowych oraz zamawianie towarów u kontrahentów/dostawców
*eksponowanie produktów mające na celu maksymalizację sprzedaży
*sprzedaż produktów z wykorzystaniem kasy i drukarki fiskalnej z obowiązującymi przepisami
*prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej, dokumentacji dot. ewentualnych strat, itp
*obsługa klienta - doradztwo w zakresie ogrodnictwa
*pielęgnacja roślin w obrębie punktu sprzedaży (kontrola zdrowotności, podlewanie, usuwanie obumarłych fragmentów roślin, zabezpieczanie przed uszkodzeniami, etc.)
*prowadzenie szkoleń (wdrażanie) dla nowych pracowników w zakresie obsługi klientów w sklepie ogrodniczym
*dbanie o porządek i BHP w obrębie punktu sprzedaży i magazynu
*sporządzanie tabel i map inwentaryzacyjnych oraz projektów zagospodarowania terenów zieleni
Szkolenia i kursy
Obrazowanie w skali nano : AFM i SNOM
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Inne
Zainteresowania
Książki
Inne
Roślinne kultury in vitro
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.