Umiejętności
Coaching
MS Office
Zarządzanie zespołem
zarządzanie marką
Zarządzanie Sprzedażą
WF-Mag
Realizacja planów sprzedażowych
Subiekt GT,
Kreatywne rozwiązania
Budowanie zespołów sprzedażowych
Realizacja celów
Subiekt Sprint
Analizy i raporty handlowe
entuzjazm i pomysłowość
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager (Nucleika Hair / Pronails)
Beautiful Story Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
- koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na polski rynek marki Nucleika Hair oraz związanych z przejęciem dystrybucji marki Pronails
- budowanie wizerunku marek: Nucleika Hair oraz Pronails na terenie Polski
- współtworzenie strategii działań marketingowych, reklamowych oraz promocyjnych
- współtworzenie standardów oraz kanałów dystrybucji
- monitorowanie danych rynkowych, analiza i rekomendowanie działań maksymalizujących sprzedaż
- bezpośredni nadzór nad działem handlowym firmy
- koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na polski rynek marki Nucleika Hair oraz związanych z przejęciem dystrybucji marki Pronails
- budowanie wizerunku marek: Nucleika Hair oraz Pronails na terenie Polski
- współtworzenie strategii działań marketingowych, reklamowych oraz promocyjnych
- współtworzenie standardów oraz kanałów dystrybucji
- monitorowanie danych rynkowych, analiza i rekomendowanie działań maksymalizujących sprzedaż
- bezpośredni nadzór nad działem handlowym firmy
Kierownik Filli
Zakres obowiązków:
- Kontrola i nadzór nad prawidłowym i efektywnym funkcjonowaniem perfumerii
- Realizacja miesięcznych planów i wskaźników sprzedażowych
- Planowanie oraz realizacja działań reklamowych (promocji, konkursów, akcji lokalnych z udziałem dostawców
i mediów) z uwzględnieniem środków reklamowcy (ścisła współpraca z działem marketingowym firmy)
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi, realizacja dodatkowych standardów wspierających obsługę klienta
- Optymalizacja stanów magazynowych i asortymentu przy wykorzystaniu gospodarki towarowej
- Zarządzanie personelem zgodnie z wartościami koncernu i wewnętrznymi procedurami
- Szkolenie personelu z obowiązujących standardów obsługi
- Kontrola i nadzór nad prawidłowym i efektywnym funkcjonowaniem perfumerii
- Realizacja miesięcznych planów i wskaźników sprzedażowych
- Planowanie oraz realizacja działań reklamowych (promocji, konkursów, akcji lokalnych z udziałem dostawców
i mediów) z uwzględnieniem środków reklamowcy (ścisła współpraca z działem marketingowym firmy)
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi, realizacja dodatkowych standardów wspierających obsługę klienta
- Optymalizacja stanów magazynowych i asortymentu przy wykorzystaniu gospodarki towarowej
- Zarządzanie personelem zgodnie z wartościami koncernu i wewnętrznymi procedurami
- Szkolenie personelu z obowiązujących standardów obsługi
Dyrektor Oddziału
Kontrakt 3 miesięczny - czasowe wsparcie Oddziału w Warszawie
- Nadzór na wynikiem finansowym Oddziału oraz prowadzenie kontroli dokumentów finansowych
- Rozliczanie finansowe dotacji na działalność Oddziału
- Planowanie i kontrola działań marketingowych na terenie Warszawy oraz okolic (badanie rynku, ustalanie cen, ustalanie celów promocyjnych), nadzór nad działaniami PR
- Kontrola działań sprzedażowych oddziału – bezpośredni nadzór nad Działem Handlowym, przygotowywanie ofert szkoleniowych
- Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, nauczycielami, trenerami, klientami oraz słuchaczami
- Reprezentacja Oddziału w kontaktach z m.in. Kuratorium Oświaty, Wydziałem Edukacji
- Kontrola dokumentów szkół , kontakty z Dyrektorami Szkół na terenie Warszawy oraz okolic
- Negocjacje umów z kontrahentami
- Rekrutacja personelu oraz nadzór nad prawidłową pracą personelu Oddziału
- Nadzór na wynikiem finansowym Oddziału oraz prowadzenie kontroli dokumentów finansowych
- Rozliczanie finansowe dotacji na działalność Oddziału
- Planowanie i kontrola działań marketingowych na terenie Warszawy oraz okolic (badanie rynku, ustalanie cen, ustalanie celów promocyjnych), nadzór nad działaniami PR
- Kontrola działań sprzedażowych oddziału – bezpośredni nadzór nad Działem Handlowym, przygotowywanie ofert szkoleniowych
- Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, nauczycielami, trenerami, klientami oraz słuchaczami
- Reprezentacja Oddziału w kontaktach z m.in. Kuratorium Oświaty, Wydziałem Edukacji
- Kontrola dokumentów szkół , kontakty z Dyrektorami Szkół na terenie Warszawy oraz okolic
- Negocjacje umów z kontrahentami
- Rekrutacja personelu oraz nadzór nad prawidłową pracą personelu Oddziału
Kierownik Sprzedaży
Russell Kondracki Sp. j.
- Kompleksowe przygotowanie do otwarcia pierwszego sklepu firmowego: sklep z zabawkami „UczyiBawi”
o powierzchni 170m2 w CH Ferio Wawer (Warszawa)
- Zatowarowanie oraz organizacja prac w pierwszych tygodniach funkcjonowania
- Wyszukiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami
- Szkolenie personelu oraz nadzór nad prawidłową pracą sklepu
- Rozliczenia księgowe oraz magazynowe sklepu
- Ścisła współpraca z działem marketingowym firmy
o powierzchni 170m2 w CH Ferio Wawer (Warszawa)
- Zatowarowanie oraz organizacja prac w pierwszych tygodniach funkcjonowania
- Wyszukiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami
- Szkolenie personelu oraz nadzór nad prawidłową pracą sklepu
- Rozliczenia księgowe oraz magazynowe sklepu
- Ścisła współpraca z działem marketingowym firmy
Sales Manager / Kierownik Sklepu Toy Planet / Coccodrillo / SAM 0-13
- Organizacja funkcjonowania oraz bezpośrednie zarządzanie sprzedażą sklepami marek: TOY Planet, Coccodrillo, SAM 0-13
- Współpraca z Dyrektorem Generalnym przy opiece nad 12 jednostkami franczyzowymi różnych sieci (tj. TOY Planet, Coccodrillo, Atlantic, SAM 0- 13, PAWO, Yup’s, Próchnik, Moodo, Marylin, Top Secret, Attrattivo, Głodne Kawałki)
- Reprezentacja Spółki w kontaktach z Franczyzodawcami
- Planowanie budżetów dla wszystkich sklepów Spółki oraz kontrola ich wykonywania
- Kontrola dokumentów finansowych i kadrowych podległych sklepów
- Opracowywanie procedur obowiązujących w Spółce oraz kontrola ich wdrażania
- Kompleksowe organizowanie eventów na terenie podległych sklepów oraz współuczestnictwo w eventach organizowanych na terenie Galerii Renova
- Uczestnictwo w Branżowych Targach Handlowych
- Szkolenia sprzedażowe i produktowe personelu
- Współpraca z Dyrektorem Generalnym przy opiece nad 12 jednostkami franczyzowymi różnych sieci (tj. TOY Planet, Coccodrillo, Atlantic, SAM 0- 13, PAWO, Yup’s, Próchnik, Moodo, Marylin, Top Secret, Attrattivo, Głodne Kawałki)
- Reprezentacja Spółki w kontaktach z Franczyzodawcami
- Planowanie budżetów dla wszystkich sklepów Spółki oraz kontrola ich wykonywania
- Kontrola dokumentów finansowych i kadrowych podległych sklepów
- Opracowywanie procedur obowiązujących w Spółce oraz kontrola ich wdrażania
- Kompleksowe organizowanie eventów na terenie podległych sklepów oraz współuczestnictwo w eventach organizowanych na terenie Galerii Renova
- Uczestnictwo w Branżowych Targach Handlowych
- Szkolenia sprzedażowe i produktowe personelu
Kierownik salonu W.KRUK
01.2011 - 04.2013 CH M1 Marki
02.2010 - 01.2011 CH Fashion House Outlet Center Piaseczno
- Zarządzanie podległym zespołem, szkolenia pracowników
- Kontrola poziomu przecen w salonie w zależności od rotacji towaru
- Kontrola ekspozycji w salonie zgodnie ze standardami firmy
- Rozliczenia księgowo-magazynowe salonu
- Utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami
- Organizacja eventów mających na celu poszerzenie bazy klientów
- Stałe śledzenie trendów w branży jubilerskiej
02.2010 - 01.2011 CH Fashion House Outlet Center Piaseczno
- Zarządzanie podległym zespołem, szkolenia pracowników
- Kontrola poziomu przecen w salonie w zależności od rotacji towaru
- Kontrola ekspozycji w salonie zgodnie ze standardami firmy
- Rozliczenia księgowo-magazynowe salonu
- Utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami
- Organizacja eventów mających na celu poszerzenie bazy klientów
- Stałe śledzenie trendów w branży jubilerskiej
wystawiono
Bardzo kompetentna osoba. Swoją wiedzę i doświadczenie świetnie wykorzystuje w praktyce.
Rzeczowa, energiczna i kreatywna.
Rzeczowa, energiczna i kreatywna.
przełożony
wystawiono
Angelika jest przykładem naturalnego managera, rozwija się , uczy , podejmuje się nowych zadań z własnej inicjatywy. Chętnie angażuje się w nowe pomysły i dodatkowe wyzwania. Zadaniowiec. perfekcjonista. W kontaktach komunikatywna i otwarta. Mam nadzieję że będzie jeszcze kiedyś okazja żeby razem pracować.
Kierownik Salonu Wólczanka
10.2009 - 02.2010 Salon Firmowy „Wólczanka”, Centrum Finansowe Puławska
Stanowisko: Kierownik Salonu
02.2007 - 09.2009 Salon Firmowy „Vistula”, CH Złote Tarasy
Stanowisko: Zastępca Kierownika Salonu
- Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
- Realizacja planów sprzedażowych oraz kontrola ich wykonania w zespole
- VM salonu
- Szkolenie nowych pracowników oraz podległego zespołu
- Rozliczenia księgowo-magazynowe salonu
Stanowisko: Kierownik Salonu
02.2007 - 09.2009 Salon Firmowy „Vistula”, CH Złote Tarasy
Stanowisko: Zastępca Kierownika Salonu
- Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
- Realizacja planów sprzedażowych oraz kontrola ich wykonania w zespole
- VM salonu
- Szkolenie nowych pracowników oraz podległego zespołu
- Rozliczenia księgowo-magazynowe salonu
Szkolenia i kursy
- Psychologia biznesu i reklamy
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i