Angelika Piechal

studentka socjologii UW
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Axium
Key Account Manager
Axium
Sales Coordintor
Axium
Junior Sales Coordinator
Logo
hostessa
ALTANA
promocja produktów firmy
Logo
asystentka
SALTO MOTORSPORT
prace biurowe związane z eventem sportowo- widowiskowym
Logo
barmanka
No 22
ech nie wiem co nie jest w moich obowiązkach:)

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Outsourcing call center...współpraca
Outsourcing call center...współpraca
Outsourcing call center: kiedy i dlaczego? Czy wszystko można zrobić samamu?... czy może lepiej część działań powierzyć, a czasami nawet należy powierzać innym podmiotom. Zapraszam do współpracy!
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż
Youngtimery PRL u
Youngtimery PRL u
Taką mam dziwną przypadłość, że lubię samochodziki które królowały na naszych szosach w latach 70/80 :) Może i Ty masz tą chorobę ?