Aneta Zawiślak

Specjalista ds. PR i Marketingu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

umiejętność współpracy z zespołem, duże nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów, terminowość wykonywania zadań Umiejętność negocjowania Praca pod presją czasu i wyniku Zarządzanie zespołem, projektem, budżetem, negocjacje handlowe sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność Efektywna współpraca z klientami i partnerami firmy, umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków odpowiedzialne i przemyślane podejmowanie decyzji prowadzenie kilku projektów jedocześnie, nawet w formie rozproszonej reagowanie w sytuacjach kryzysowych umiejętność tworzenie strategii PR Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Deni Cler
Specjalista ds. PR i Showroomu
Najważniejsze osiągnięcia
- zbudowanie strategii komunikacyjnej marki: realizator zmiany komunikacji do klienta celem włączenia do portfolio klientów grupy osób w wieku 35+ (realizacja strategii m.in. poprzez pokazy mody, spotkania ze stylistami, pozyskanie do współpracy prasy branżowej, pozyskanie ambasadorek znanych ambasadorek marki, organizację sesji zdjęciowych do katalogów, bardzo dużą aktywność marki we wszystkich mediach)
- Deni Cler Milano prêt-à-culture 2011: pomysłodawca eventu jakim był pokaz kolekcji karnawałowej połączony z komunikacją nawiązania współpracy z Teatrem Syrena, kompleksowa realizacja działań PR związanych z wydarzeniem, 100% frekwencja i bardzo duży ekwiwalent reklamowy uzyskany z projektu;
- cykliczna organizacja eventów skierowanych bezpośrednio do Klientów mających na celu zwiększenie sprzedaży: przygotowanie i realizacja eventu promocyjnego w salonach Deni Cler we współpracy ze stylistami oraz partnerami beauty we wszystkich salonach w Polsce. Jeden z eventów z okazji „Dnia Matki i Córki” połączony ze sprzedażą wygenerował w pierwszym roku rekordowy przychód ze sprzedaży kolekcji wraz z dodatkami;
- przygotowanie nowej strony internetowej: stworzenie koncepcji oraz nadzór nad przygotowaniem nowej strony internetowej marki oraz podstrony dedykowanej redaktorom mody i stylistom, odpowiedzialność za aktualizację informacji;
- zainicjowanie pojawienia się marki na Facebooku;
Logo
Project Manager/ Właściciel
Creme de la creme - PR & Eventy
Najważniejsze osiągnięcia:
- pokaz mody marki Deni Cler Milano; kompleksowe przygotowanie pokazu kolekcji jesień – zima 2012, odpowiedzialność za opracowanie koncepcji pokazu (scenografia, lokalizacja) jak również kampanię informacyjną i promocyjną celem pozyskania sponsorów oraz obecności mediów i celebrytów (pierwszy pokaz marki, z którego ekwiwalent reklamowy osiągnął rekordową wielkość);
- organizacja stoiska targowego; odpowiedzialność za przygotowanie stoiska na targi wraz z organizacją atrakcji podczas wieczornej części wystawienniczej dla firmy Warta S.A.;
- organizacja Gali Dream Team dla pracowników Warta S.A. i Kredyt Banku; odpowiedzialność za opracowanie koncepcji Gali; scenariusz, atrakcje, scenografia, mecz charytatywny, prezentacja multimedialna, produkcja gift’ów dla uczestników;
Logo
Project Manager
V5Group
Najważniejsze osiągnięcia:
- Sponsoring EURO 2012: kompleksowa organizacja eventu z okazji podpisania umowy sponsoringowej pomiędzy PTK Centertel operatora sieci Orange a UEFA na sponsoring EURO 2012;
- PTK Centertel: realizacja szerokich działań PR z okazji wprowadzenia usług 3G, działania wokół koncertu Mel C w Polsce;
- PTK Centertel: realizacja szerokich działań PR z okazji I urodzin Orange, działania wokół koncertu Seala w Polsce;
- PTK Centertel: realizacja cyklicznego projektu „Orange Kochan Kino”, kompleksowa organizacja przedpremierowych pokazów kinowych we współpracy z Cinema City skierowanych do przedstawicieli mediów i kluczowych Klientów;
- PTK Centertel: kompleksowa realizacja cyklicznego projektu „Piątki z Orange” skierowanego do mediów sportowych i telekomunikacyjnych, których celem było utrwalanie bardzo dobrych relacji z dziennikarzami oraz podkreślanie faktu, iż operator angażuje się z obszar SPORTU;
- PTK Centertel: realizacja działań PR związanych z premierą serialu „Magda M.” w telefonie;
- PTK Centertel: pomysłodawca i realizator konferencji prasowej „Orange Femme Mobile”, której celem była prezentacja „telefonu w życiu kobiety”, konferencja utrzymana w konwencji Miasta Kobiet, z 100% frekwencją;
- Olympic Casino Poland: przygotowanie imprezy z gośćmi ze świata kultury i biznesu na otwarcie kasyna w Hotelu Hilton oraz realizacja działań PR do projektu;
- Gemalto: inauguracja nowej linii produkcyjnej paszportów elektronicznych poprzez kompleksowe przygotowanie eventy dla przedstawicieli administracji rządowej oraz świata biznesu wraz z oglądaniem fabryki Gemalto;
- Lambertz: kompleksowe prowadzenie działań PR głównie celem wzbudzenia zainteresowania mediów, organizacja wyjazdów na największe Targi Słodyczy w Kolonii wraz z eventem potargowym połączonym z pokazem mody modelek ubranych w słodycze;
- S.Oliver: przygotowanie kompleksowej strategii komunikacyjnej marki na okazję otwarcia własnych salonów sprzedaży;

Edukacja

Logo
Inżynieria Chemiczna i Procesowa, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR

Inne

WYBRANE PROJEKTY
1.„ I urodziny Orange „
Celem działań PR było uzyskanie jak największej ilości publikacji dotyczących I urodzin marki w Polsce oraz szeroka komunikacja wyjątkowego wydarzenia muzycznego organizowanego z tej okazji (koncert Seala).
Wśród podjętych działań były: organizacja konkursów, zapowiedzi wydarzenia prasie, radio i Internecie, inicjowanie wywiadów z przedstawicielami marki w mediach z okazji I urodzin Orange, inicjowanie wywiadów z Sealem dla wybranych luksusowych mediów, akredytacje dla mediów z odpowiednią selekcją zapraszanych dziennikarzy, zapraszanie celebrytów i przedstawicieli świata show biznesu celem uzyskania jak największej ilości zdjęć z wydarzenia i generowania publikacji po wydarzeniu.
W rezultacie wydarzenie było szeroko komunikowane przez wszystkie ogólnopolskie media, uzyskaliśmy zamierzony odbiór marki przez media jako lidera wśród operatorów sieci komórkowych, marki która szeroko angażuje się w MUZYKĘ.

2.„Orange zmienia hasło reklamowe z "Przyszłość jest jasna, Przyszłość to Orange" na "Razem sięgamy dalej" i z tej okazji wprowadza do wybranych kin sieci Cinema City interaktywną grę dla widowni Human Joystic”
Celem projektu było szerokie zakomunikowanie w mediach zmiany hasła reklamowego Orange, a ponieważ była to dość banalna informacja, jej komunikacja była połączona z informacją o wprowadzeniu przez Orange z tej okazji interaktywnej gry do wybranych kin Cinema City.
Zorganizowałam dwa przedpremierowe pokazy najnowszych przygód Bonda połączone z premierą gry Human Joystic, prowadzone przez duet Prokop i Wellman, z udziałem przedstawicieli wszystkich rodzajów mediów i celebrytów. Dodatkowo hasło było komunikowane na wszelkich materiałach reklamowych i gadżetach jakie moja agencja wyprodukowała z tej okazji. Działania PR zostały podzielone na dwa etapy: działania przed premierą Human Joystic ogólnie komunikujące zmianę hasła reklamowego Orange i kładące nacisk właśnie na ten przekaz. Działania PR po premierze skupiały się głównie na generowaniu relacji z wydarzenia oraz generowaniu info o premierze Human Joystic w kontekście realizacji tej gry na świecie.
Mimo, iż projekt był trudny gdyż jego zadaniem było bardzo szerokie zakomunikowanie dość banalnej dla mediów informacji, poprzez podjęte j.w. działania uzyskaliśmy bardzo zadowalające zainteresowanie mediów i bardzo satysfakcjonującą Klienta ilość publikacji we wszystkich rodzajach mediów: prasa, Internet, TV i radio, a zmianę hasła reklamowego zakomunikowały nie tylko media branżowe i marketingowe ale i lifestylowe i ogólnotematyczne/ogólnopolskie.

3.„Orange sponsorem EURO 2012”
Celem projektu było zorganizowane wydarzenia dla mediów i Klientów Orange, które wyróżni Orange jako sponsora EURO 2012 i sprawi, że media szeroko zakomunikują tej fakt.
Jako lider tego projektu po stronie agencji przygotowałam koncepcję wielkiego eventu, który odbył się w specjalnym namiocie przypominającym swoim kształtem piłkę, zlokalizowanym w strefie kibica pod Pałacem Kultury i Nauki. Biorąc pod uwagę fakt, iż Orange miał być Parterem Technologicznym Euro 2012 zastosowałam wiele rozwiązań technologicznych połączonych z piłkarskimi, tak aby wydarzenie było innowacyjne i bardzo atrakcyjne dla mediów. Zadbałam o każdy szczegół scenograficzny i logistyczny. Pierwszym eventem była konferencja dla mediów i przedstawicieli Orange oraz UEFA. Poprowadzona została przez Macieja Kurzajewskiego, towarzyszyło jej oficjalne podpisanie umowy sponsorskiej oraz prezentacje multimedialne połączone z animacjami multimedialnymi.
Ponadto odbył się szereg atrakcji takich jak : prezentacja oficjalnego Pucharu, zdjęcia z oficjalnymi maskotkami EURO 2012, występy cheerleaderek, festylowców w piłce nożnej. Drugi event skierowany był do wszystkich Klientów Orange i mieszkańców Warszawy: w namiocie odbywał się szereg atrakcji dla dzieci i młodzież z nagrodami, a całość była prowadzona przez grono profesjonalnych animatorów. Akcję komunikowaliśmy odpowiednio wcześniej w mediach oraz za pomocą akcji promocyjnych na ulicach Warszawy z udziałem szczudlarzy i hostess.
W rezultacie zdaniem UEFA był to najlepiej zorganizowany event z okazji podpisania umowy sponsorskiej. Na konferencji frekwencja osiągnęła 100%, ukazała się ogromna ilość publikacji, Klient uzyskał bardzo szeroką i ogólnopolską komunikację faktu, że dołącza do grona sponsorów EURO 2012. Ponadto namiot Orange odwiedziła podczas dwóch kolejnych dni zdumiewająca ilość mieszkańców W-wy, gdzie w fantastyczny sposób spędzili czas w iście sportowej atmosferze , a media lokalne, prasa, telewizja i radio bardzo szeroko i chętnie komunikowały atrakcje Orange pod PKiN, reklamując i zapraszając do odwiedzenia namiotu Orange.

4.„Zmiana wizerunku Deni Cler Milano”
Marka Deni Cler Milano musiała szeroko zmienić wizerunek, który towarzyszył jej od lat – marki produkującej jedynie ubrania biurowe dedykowane kobietom 45+. Celem było dotarcie do Klientek 35+, nawiązanie szerokiej współpracy z mediami i stylistami, zapewnienie prawidłowego działania showroomu jako miejsca spotkań i nawiązywania kontaktów z mediami i przedstawicielami świata show biznesu.
Podjęte działania: organizacja małych i bardzo dużych pokazów mody, nawiązanie współpracy z przedstawicielami świata kultury i celebrytkami, pozyskanie ambasadorek marki, zorganizowanie showroomu, organizacja akcji promocyjnych, usprawnienie działania strony dedykowanej stylistom i mediom, bieżące wysyłanie do mediów komunikatów i zdjęć kolekcji, inicjowanie wywiadów z ówczesną Prezes marki Katarzyną Niezgodą w szeroko pojętych mediach (prasa, TV, Internet, radio), inicjowanie obecności marki na wydarzeniach skierowanych do kobiet, których uczestnikami były kobiety , generowanie dużej comiesięcznej ilości PR produktowych celem zapewnienia ciągłej obecności marki w mediach (prasa i Internet).
W rezultacie: skumulowany i utrzymany przez ponad rok szum medialny wokół marki jaki udało się uzyskać dzięki wyżej wymienionym działaniom przełożył się na: zwiększenie świadomości marki, dotarcie do Klientek 35+, zwiększenie zainteresowania mediów i celebrytek, zbudowanie bardzo pozytywnego wizerunku Prezes marki jako eksperta w branży, zwiększenie sprzedaży a następnie utrzymanie jej na satysfakcjonującym poziomie. Prawidłowe funkcjonowanie showroomu.

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?