Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
B2C
BRC
Budżetowanie
Strategia biznesowa
FMCG
IFS
ISO
Just-in-time (produkcja)
Kaizen
Lean Management
Marketing
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
SAP
TPM
5S
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
strategie marketingowe
KPI
Motywowanie zespołu
Kontroling finansowy
Change Menagement - Zarządzanie zmianą
restrukturyzacja i optymalizacja kosztów
restrukturyzacja przedsiębiorstw
Zarządzanie firmą produkcyjną
New Product Development & Introduction
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający
Kompleksowe zarządzanie firmą przetwórstwa mięsnego zatrudniającą ponad 200 osób.
Firma rodzinna istniejąca na rynku od ponad 25 lat specjalizująca się w produkcji wyrobów głównie z mięsa drobiowego. Pionier produktów i dań gotowych mrożonych na rynku polskim. Sprzedaż na rynkach: krajowym i eksportowych.
Główne obowiązki:
- Zarządzanie średniej wielkości firmą produkcyjno-handlową z pełną odpowiedzialnością za P&L
- Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko i średnio-terminowej strategii firmy (strategii sprzedażowej, produkcyjnej, marketingowej, finansowej, inwestycyjnej).
- Ustalenie KPI i monitorowanie postępów w obszarach: nowy business-klienci, nowy biznes – produkty.
- Budżetowanie kosztów i przychodów.
- Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, koordynacja pracy zespołu, dzielenie i egzekwowanie wykonania zadań.
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji ze strategicznymi Klientami.
Firma rodzinna istniejąca na rynku od ponad 25 lat specjalizująca się w produkcji wyrobów głównie z mięsa drobiowego. Pionier produktów i dań gotowych mrożonych na rynku polskim. Sprzedaż na rynkach: krajowym i eksportowych.
Główne obowiązki:
- Zarządzanie średniej wielkości firmą produkcyjno-handlową z pełną odpowiedzialnością za P&L
- Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko i średnio-terminowej strategii firmy (strategii sprzedażowej, produkcyjnej, marketingowej, finansowej, inwestycyjnej).
- Ustalenie KPI i monitorowanie postępów w obszarach: nowy business-klienci, nowy biznes – produkty.
- Budżetowanie kosztów i przychodów.
- Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, koordynacja pracy zespołu, dzielenie i egzekwowanie wykonania zadań.
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji ze strategicznymi Klientami.
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu, Zastępca Dyrektora Zarządzającego
Międzynarodowy koncern szwajcarskiego pochodzenia produkujący mrożone produkty piekarnicze, zatrudniający w Polsce ok. 450 pracowników i 8000 na całym świecie, generujący w Polsce 26 mEuro obrotu rocznie. Firma należy do największej na świecie specjalizującej się w produkcji mrożonych produktów piekarniczych oraz dań gotowych grupy Aryzta prowadzącej swoją działalność w Europie, Ameryce Północnej, Azji i Australii
Główne obowiązki w obszarze sprzedaży:
- Członek Zarządu odpowiedzialny za zarządzanie rentownością ofert dla Klientów Kluczowych, kluczowe projekty sprzedażowe (New Business) oraz przygotowywanie i negocjację kontraktów. Pełna odpowiedzialność za wyniki finansowe całej firmy.
- Zarządzanie zespołem sprzedaży dedykowanym osobno do Handlu Tradycyjnego, Handlu Nowoczesnego oraz Food Service. Zarządzanie kanałem B2C. Wdrożenie osobnych strategii i polityki sprzedaży dla każdego z kanałów.
- Odpowiedzialność za P&L
- Rozpoczęcie sprzedaży do nowych kanałów: sprzedaż platformowa, marki własne, odpiek domowy
- Zarządzanie pracą Kierowników Regionalnych, KAM i podległych im zespołów począwszy od rekrutacji poprzez szkolenia kompetencji, oceny wyników pracy na motywowaniu skończywszy.
Główne obowiązki w obszarze marketingu:
- Zarządzanie i nadzór nad 550 SKU portfolio produktowym. Proces tworzenia nowych produktów (definiowanie nowych produktów, R&D, polityka cenowa, ocena konsumencka, walidacja produktu, plany sprzedażowe, plany promocyjne), usuwanie produktów z asortymentu, renowacja produktów, prognozowanie sprzedaży,. Odpowiedzialność za koordynowanie strony technicznej, sprzedażowej i marketingowej.
- Zarządzanie i rozwój kompetencyjny pracowników w zakresie zespołów Trade Marketing i Product Management: rekrutacja, motywowanie, ocena, szkolenia, przepływ informacji, miesięczna ocena w odniesieniu do ustalonych KPI.
- Definiowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla produktów, kanałów i Klientów. Definiowanie narzędzi BTL i budżetów.
Główne obowiązki w obszarze sprzedaży:
- Członek Zarządu odpowiedzialny za zarządzanie rentownością ofert dla Klientów Kluczowych, kluczowe projekty sprzedażowe (New Business) oraz przygotowywanie i negocjację kontraktów. Pełna odpowiedzialność za wyniki finansowe całej firmy.
- Zarządzanie zespołem sprzedaży dedykowanym osobno do Handlu Tradycyjnego, Handlu Nowoczesnego oraz Food Service. Zarządzanie kanałem B2C. Wdrożenie osobnych strategii i polityki sprzedaży dla każdego z kanałów.
- Odpowiedzialność za P&L
- Rozpoczęcie sprzedaży do nowych kanałów: sprzedaż platformowa, marki własne, odpiek domowy
- Zarządzanie pracą Kierowników Regionalnych, KAM i podległych im zespołów począwszy od rekrutacji poprzez szkolenia kompetencji, oceny wyników pracy na motywowaniu skończywszy.
Główne obowiązki w obszarze marketingu:
- Zarządzanie i nadzór nad 550 SKU portfolio produktowym. Proces tworzenia nowych produktów (definiowanie nowych produktów, R&D, polityka cenowa, ocena konsumencka, walidacja produktu, plany sprzedażowe, plany promocyjne), usuwanie produktów z asortymentu, renowacja produktów, prognozowanie sprzedaży,. Odpowiedzialność za koordynowanie strony technicznej, sprzedażowej i marketingowej.
- Zarządzanie i rozwój kompetencyjny pracowników w zakresie zespołów Trade Marketing i Product Management: rekrutacja, motywowanie, ocena, szkolenia, przepływ informacji, miesięczna ocena w odniesieniu do ustalonych KPI.
- Definiowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla produktów, kanałów i Klientów. Definiowanie narzędzi BTL i budżetów.
Export Manager
Zarządzanie pracą zespołu 5 osobowego I odpowiedzialność za generowanie obrotu około 24 mEuro rocznie. Międzynarodowy koncern pochodzenia greckiego specjalizujący się w produkcji materiałów opakowaniowych, urządzeń oraz pełnych linii do pakowania na końcówkach linii produkcyjnych zatrudniający w Polsce 300 osób i 1500 pracowników na całym świecie.
Główne obowiązki:
- Zarządzanie sprzedażą eksportową i organizacja logistyki produktów o wartości 24 mEuro rocznie, odpowiedzialność za wprowadzanie nowych produktów na rynek.
- Zapewnienie stałego wzrostu sprzedaży eksportowej, ustalanie i wdrażanie strategii komunikacji z rynkiem.
- Koordynacja sprzedaży eksportowej ze sprzedażą dokonywaną przez inne spółki wewnątrzgrupowe.
- Organizacja targów I wystaw międzynarodowych. Wizytowanie Klientów, negocjacja kontraktów międzynarodowych
Główne obowiązki:
- Zarządzanie sprzedażą eksportową i organizacja logistyki produktów o wartości 24 mEuro rocznie, odpowiedzialność za wprowadzanie nowych produktów na rynek.
- Zapewnienie stałego wzrostu sprzedaży eksportowej, ustalanie i wdrażanie strategii komunikacji z rynkiem.
- Koordynacja sprzedaży eksportowej ze sprzedażą dokonywaną przez inne spółki wewnątrzgrupowe.
- Organizacja targów I wystaw międzynarodowych. Wizytowanie Klientów, negocjacja kontraktów międzynarodowych
Specjalista ds Technicznych / Kierownik Działu technicznego I Kontroli Jakości
DF Poland Sp. z o.o/ Michael Huber Polska Sp. z o.o
Główne obowiązki:
- Od stycznia 2001 przejęcie większości obowiązków Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Pełna odpowiedzialność za współpracę z Kluczowymi Klientami i zawierane kontrakty. Aktywne poszukiwanie nowych Kluczowych Klientów.
- Rozpatrywanie reklmacji
- Tworzenie receptur
- Badanie parametrów forb graficznych
- Testy techniczne u Klientów
- Wdrażanie mieszalni farb u Klientów. Transfer „know-how” z DF Poland do Michael Huber.
- Od stycznia 2001 przejęcie większości obowiązków Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Pełna odpowiedzialność za współpracę z Kluczowymi Klientami i zawierane kontrakty. Aktywne poszukiwanie nowych Kluczowych Klientów.
- Rozpatrywanie reklmacji
- Tworzenie receptur
- Badanie parametrów forb graficznych
- Testy techniczne u Klientów
- Wdrażanie mieszalni farb u Klientów. Transfer „know-how” z DF Poland do Michael Huber.
Szkolenia i kursy
Kurs Samodzielnej Księgowej - 200 h, uzyskanie uprawnienia - Księgowa.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.