Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału ds. Detalicznych
• planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracę Oddziału ds. Detalicznych
• odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych podległego Oddziału w obszarze produktów kredytowych oraz inwestycyjnych dla Klientów Indywidualnych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• przygotowywanie indywidualnych planów sprzedażowych dla Doradców Klienta oraz nadzór nad ich wykonaniem
• przygotowywanie raportów dotyczące wyników sprzedaży Oddziału
• organizacja działań sprzedażowych mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku banku na lokalnym rynku oraz budowanie relacji biznesowych z Partnerami Sprzedaży
• odpowiedzialność za zbudowanie zespołu Doradców Klienta oraz za indywidualny rozwój zawodowy Pracowników
• odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych podległego Oddziału w obszarze produktów kredytowych oraz inwestycyjnych dla Klientów Indywidualnych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• przygotowywanie indywidualnych planów sprzedażowych dla Doradców Klienta oraz nadzór nad ich wykonaniem
• przygotowywanie raportów dotyczące wyników sprzedaży Oddziału
• organizacja działań sprzedażowych mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku banku na lokalnym rynku oraz budowanie relacji biznesowych z Partnerami Sprzedaży
• odpowiedzialność za zbudowanie zespołu Doradców Klienta oraz za indywidualny rozwój zawodowy Pracowników
Doradca Klienta
• odpowiedzialność za terminową realizację planów sprzedaży w zakresie produktów kredytowych
Szkolenia i kursy
kursy
• Kadry i Płace (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce- zakończone certyfikatem)
szkolenia menedżerskie
• Zarządzanie Zespołem (opracowanie i prowadzenie: Andrzej Kaźmierczak Trener Biznesu Moderator)
• Wywieranie wpływu- obrona przed manipulacjami (opracowanie i prowadzenie: Andrzej Kaźmierczak Trener Biznesu Moderator)
• Zarządzanie Własną Pracą i Efektywne Planowanie Zadań (opracowanie i prowadzenie: Professional Consulting Expanders)
• Zarządzanie konfliktem poprzez diagnozę i model negocjacji nastawionych na współpracę (opracowanie i prowadzenie Grupa Szkoleniowa Kontrakt- OSH)
• Sztuka prowadzenia rozmów rocznych (opracowanie i prowadzenie ING BŚ S.A.)
szkolenia sprzedażowe
• Skuteczne pozyskiwanie Klienta (opracowanie i prowadzenie: Andrzej Kaźmierczak Trener Biznesu Moderator)
• Kroki Efektywnej Sprzedaży (opracowanie i prowadzenie: Copyright Benefactor)
• Skuteczna Komunikacja w Kontaktach Handlowych (opracowanie i prowadzenie: Professional Consulting Expanders)
• Profesjonalna Sprzedaż Produktów Finansowych (opracowanie i prowadzenie: Moderator)
• Kadry i Płace (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce- zakończone certyfikatem)
szkolenia menedżerskie
• Zarządzanie Zespołem (opracowanie i prowadzenie: Andrzej Kaźmierczak Trener Biznesu Moderator)
• Wywieranie wpływu- obrona przed manipulacjami (opracowanie i prowadzenie: Andrzej Kaźmierczak Trener Biznesu Moderator)
• Zarządzanie Własną Pracą i Efektywne Planowanie Zadań (opracowanie i prowadzenie: Professional Consulting Expanders)
• Zarządzanie konfliktem poprzez diagnozę i model negocjacji nastawionych na współpracę (opracowanie i prowadzenie Grupa Szkoleniowa Kontrakt- OSH)
• Sztuka prowadzenia rozmów rocznych (opracowanie i prowadzenie ING BŚ S.A.)
szkolenia sprzedażowe
• Skuteczne pozyskiwanie Klienta (opracowanie i prowadzenie: Andrzej Kaźmierczak Trener Biznesu Moderator)
• Kroki Efektywnej Sprzedaży (opracowanie i prowadzenie: Copyright Benefactor)
• Skuteczna Komunikacja w Kontaktach Handlowych (opracowanie i prowadzenie: Professional Consulting Expanders)
• Profesjonalna Sprzedaż Produktów Finansowych (opracowanie i prowadzenie: Moderator)
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.