Umiejętności
CIH
Hotel Asset Management
LSP
Microsoft Office
Terminal Server
Turystyka
Autostacja
Autoteam
FPP+ (faktury i magazyn)
FPP
OpenCard
poczta Outlook,
Logito
booking.com
HRS
BENEFIT
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Administracji i HR
Kompleksowa obsługa biura (powitanie gości, aktualizacja kalendarzy i planowanie spotkań itp.)
Koordynowanie podróży służbowych
Przygotowywanie dokumentów i raportów
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (firmy kurierskie, dostawcy artykułów biurowych i spożywczych, firma sprzątająca)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Zamawianie jedzenia i napojów
Zamawianie taksówki dla pracowników i gości
Archiwizacja i organizowanie dokumentów
Codzienne obowiązki zlecane przez członków zarządu i lidera zespołu
Rozliczanie czasu pracy
Koordynowanie podróży służbowych
Przygotowywanie dokumentów i raportów
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (firmy kurierskie, dostawcy artykułów biurowych i spożywczych, firma sprzątająca)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Zamawianie jedzenia i napojów
Zamawianie taksówki dla pracowników i gości
Archiwizacja i organizowanie dokumentów
Codzienne obowiązki zlecane przez członków zarządu i lidera zespołu
Rozliczanie czasu pracy
Asystent Administracyjny
Kompleksowa obsługa recepcji (powitanie gości, aktualizacja kalendarzy, planowanie spotkań, nadzór nad dostępnością sal konferencyjnych, ich przygotowanie, odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych.
Organizacja podróży służbowych (wycena, zakup biletów, rezerwacja hoteli, zamawianie taksówek oraz wynajem samochodów); Wprowadzanie zmian w biletach lotniczych, rezerwacjach samochodów.
Przygotowywanie dokumentów i raportów, przygotowanie prezentacji.
Zapewnienie miejsca oraz sprzętu dla nowych pracowników.
Szkolenia onbordingowe, nadzór nad wstępnymi szkoleniami
Aktualizacja tablicy ogłoszeń, intranetu oraz treści na TV, struktury organizacyjnej, listy kontaktów
Przygotowywanie prezentów powitalnych dla nowych pracowników, dbanie o wystarczająca ilość i ich zamówienie
Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne dotyczące RODO.
Organizacja eventów firmowych, wyjazdów dla pracowników, szkoleń
Rozbudowa biurowca oraz hali produkcyjnej (porównanie ofert, zamówienie mebli, sprzętu, układ biura)
Wybór grafik, elementów dekoracyjnych, akceptacja, modyfikacja projektów)
Nadzór nad pracami budowlanymi oraz wnętrzarskimi
Wystawianie zamówień w SAP, koordynacja dostaw
Zamawianie cateringu, obiadów dla gości
Kompleksowa obsługa gości odwiedzających firmę (zamówienie transportu, zapewnienie miejsca parkingowego, wydanie karty, zamówienie obiadu oraz rezerwacja sali konferencyjnej)
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (firmy kurierskie, dostawcy artykułów biurowych i spożywczych, firma sprzątająca)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych, ich dystrybucja i magazynowanie
Archiwizacja i organizowanie dokumentów
Rejestrowanie faktur, wprowadzanie ich do systemu
Codzienne obowiązki zlecane przez członków zarządu i lidera zespołu
Organizacja szkoleń, porównywanie ofert, rezerwacja, rozliczenie, komunikacja
Organizacja szkoleń w firmie, wysyłanie zaproszeń do pracowników, nadzór nad przebiegiem szkolenia
Zamawianie gadżetów, ulotek, ich dystrybucja
Przygotowanie kwartalnych spotkań dla pracowników oraz prezentacji
Organizacja konkursów oraz działań charytatywnych
Udział w spotkaniach dotyczących globalnych eventów firmy, pomoc w ich organizacji
Organizacja podróży służbowych (wycena, zakup biletów, rezerwacja hoteli, zamawianie taksówek oraz wynajem samochodów); Wprowadzanie zmian w biletach lotniczych, rezerwacjach samochodów.
Przygotowywanie dokumentów i raportów, przygotowanie prezentacji.
Zapewnienie miejsca oraz sprzętu dla nowych pracowników.
Szkolenia onbordingowe, nadzór nad wstępnymi szkoleniami
Aktualizacja tablicy ogłoszeń, intranetu oraz treści na TV, struktury organizacyjnej, listy kontaktów
Przygotowywanie prezentów powitalnych dla nowych pracowników, dbanie o wystarczająca ilość i ich zamówienie
Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne dotyczące RODO.
Organizacja eventów firmowych, wyjazdów dla pracowników, szkoleń
Rozbudowa biurowca oraz hali produkcyjnej (porównanie ofert, zamówienie mebli, sprzętu, układ biura)
Wybór grafik, elementów dekoracyjnych, akceptacja, modyfikacja projektów)
Nadzór nad pracami budowlanymi oraz wnętrzarskimi
Wystawianie zamówień w SAP, koordynacja dostaw
Zamawianie cateringu, obiadów dla gości
Kompleksowa obsługa gości odwiedzających firmę (zamówienie transportu, zapewnienie miejsca parkingowego, wydanie karty, zamówienie obiadu oraz rezerwacja sali konferencyjnej)
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (firmy kurierskie, dostawcy artykułów biurowych i spożywczych, firma sprzątająca)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych, ich dystrybucja i magazynowanie
Archiwizacja i organizowanie dokumentów
Rejestrowanie faktur, wprowadzanie ich do systemu
Codzienne obowiązki zlecane przez członków zarządu i lidera zespołu
Organizacja szkoleń, porównywanie ofert, rezerwacja, rozliczenie, komunikacja
Organizacja szkoleń w firmie, wysyłanie zaproszeń do pracowników, nadzór nad przebiegiem szkolenia
Zamawianie gadżetów, ulotek, ich dystrybucja
Przygotowanie kwartalnych spotkań dla pracowników oraz prezentacji
Organizacja konkursów oraz działań charytatywnych
Udział w spotkaniach dotyczących globalnych eventów firmy, pomoc w ich organizacji
Recepcjonistka
Kompleksowa obsługa recepcji (powitanie gości, aktualizacja kalendarzy, planowanie spotkań, nadzór nad dostępnością sal konferencyjnych, ich przygotowanie, odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych.
Organizacja podróży służbowych (wycena, zakup biletów, rezerwacja hoteli, zamawianie taksówek oraz wynajem samochodów); Wprowadzanie zmian w biletach lotniczych, rezerwacjach samochodów.
Przygotowywanie dokumentów i raportów
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (firmy kurierskie, dostawcy artykułów biurowych i spożywczych, firma sprzątająca)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych, ich dystrybucja i magazynowanie
Zamawianie taksówki dla pracowników i gości
Archiwizacja i organizowanie dokumentów
Rejestrowanie faktur, wprowadzanie ich do systemu
Codzienne obowiązki zlecane przez członków zarządu i lidera zespołu
Organizacja szkoleń, porównywanie ofert, rezerwacja, rozliczenie, komunikacja
Organizacja szkoleń w firmie, wysyłanie zaproszeń do pracowników, nadzór nad przebiegiem szkolenia
Zamawianie gadżetów, ulotek, ich dystrybucja
Przygotowanie kwartalnych spotkań dla pracowników oraz prezentacji
Organizacja podróży służbowych (wycena, zakup biletów, rezerwacja hoteli, zamawianie taksówek oraz wynajem samochodów); Wprowadzanie zmian w biletach lotniczych, rezerwacjach samochodów.
Przygotowywanie dokumentów i raportów
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (firmy kurierskie, dostawcy artykułów biurowych i spożywczych, firma sprzątająca)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych, ich dystrybucja i magazynowanie
Zamawianie taksówki dla pracowników i gości
Archiwizacja i organizowanie dokumentów
Rejestrowanie faktur, wprowadzanie ich do systemu
Codzienne obowiązki zlecane przez członków zarządu i lidera zespołu
Organizacja szkoleń, porównywanie ofert, rezerwacja, rozliczenie, komunikacja
Organizacja szkoleń w firmie, wysyłanie zaproszeń do pracowników, nadzór nad przebiegiem szkolenia
Zamawianie gadżetów, ulotek, ich dystrybucja
Przygotowanie kwartalnych spotkań dla pracowników oraz prezentacji
Aktywny Opiekun Klienta
Autorud Autoryzowany Salon Audi
● Obsługa klientów salonu (punktualność przyjęcia przez doradcę, czasowe wydanie samochodu, kierowanie klientów do odpowiednich osób)
● Sporządzanie raportów wejść do salonu, jazd testowych, marketingowych
● Sporządzanie grafików pracowników
● Zamawianie materiałów biurowych
● Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
● Wysyłanie przesyłek/listów
● Odbieranie telefonów
● Umawianie wizyt serwisowych/telefon przed wizytą/ po wizycie
● Nadzór nad stanem technicznym oddawanych aut
● Sporządzanie umów wynajmu samochodów zastępczych
● Ewidencja wpisów przebiegu samochodów zastępczych
● Sprawdzanie stanu technicznego salonu
● Sprawdzanie aktualnych katalogów/czasopism
● Udział w spotkaniach Działu Handlowego oraz Serwisowego
● Udział w akcjach promocyjnych oraz marketingowych
● Sporządzanie raportów wejść do salonu, jazd testowych, marketingowych
● Sporządzanie grafików pracowników
● Zamawianie materiałów biurowych
● Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
● Wysyłanie przesyłek/listów
● Odbieranie telefonów
● Umawianie wizyt serwisowych/telefon przed wizytą/ po wizycie
● Nadzór nad stanem technicznym oddawanych aut
● Sporządzanie umów wynajmu samochodów zastępczych
● Ewidencja wpisów przebiegu samochodów zastępczych
● Sprawdzanie stanu technicznego salonu
● Sprawdzanie aktualnych katalogów/czasopism
● Udział w spotkaniach Działu Handlowego oraz Serwisowego
● Udział w akcjach promocyjnych oraz marketingowych
Recepcjonistka
Hotel Pałac Dwór Ostoya
● Obsługa klienta
● Rezerwacja pokoi hotelowych
● Obsługa programów rezerwacyjnych: HRS, BOOKING, ICH, Hotel
● Odbieranie/ wysyłanie e-maili
● Informowanie klientów o aktualnych ofertach hotelu, informacji turystycznych, regulaminie hotelu
● Rozliczanie klientów hotelu: wystawianie faktur, paragonów,
● Rozliczanie restauracji, Karczmy
● Sporządzanie grafików
● Monitorowanie czasu pracy pracowników oraz realizacja powierzonych zadań
● Przekazywanie prac na zmianie dziennej pracownikom
● Przygotowywanie i serwowanie śniadań
● Wydawanie kluczy
● Odbieranie telefonów
● Raportowanie o ważnych zdarzeniach zarządowi hotelu
● Współpraca z Działem marketingu
● Rozliczanie imprez Rekreacyjnych oraz Okolicznościowych
● Rozliczanie utargu, raport dzienny, dobowy, miesięczny
● Rozliczanie restauracji hotelowej/Karczmy/basenu/siłowni
● Rezerwacja pokoi hotelowych
● Obsługa programów rezerwacyjnych: HRS, BOOKING, ICH, Hotel
● Odbieranie/ wysyłanie e-maili
● Informowanie klientów o aktualnych ofertach hotelu, informacji turystycznych, regulaminie hotelu
● Rozliczanie klientów hotelu: wystawianie faktur, paragonów,
● Rozliczanie restauracji, Karczmy
● Sporządzanie grafików
● Monitorowanie czasu pracy pracowników oraz realizacja powierzonych zadań
● Przekazywanie prac na zmianie dziennej pracownikom
● Przygotowywanie i serwowanie śniadań
● Wydawanie kluczy
● Odbieranie telefonów
● Raportowanie o ważnych zdarzeniach zarządowi hotelu
● Współpraca z Działem marketingu
● Rozliczanie imprez Rekreacyjnych oraz Okolicznościowych
● Rozliczanie utargu, raport dzienny, dobowy, miesięczny
● Rozliczanie restauracji hotelowej/Karczmy/basenu/siłowni
Recepcjonistka
● Obsługa klienta
● Rezerwacja pokoi hotelowych
• Obsługa programów rezerwacyjnych: HRS, BOOKING, ICH, Hotel, LSM
• Informowanie klientów o aktualnych ofertach hotelu, informacji turystycznych, regulaminie hotelu
• Rozliczanie klientów hotelu: wystawianie faktur, paragonów
• Rozliczanie restauracji, baru
• Monitorowanie czasu pracy pracowników
• Przekazywanie prac pracownikom i nadzór ich wykonania
• Wydawanie kluczy,
• Odbieranie telefonów
• Raportowanie o ważnych zdarzeniach zarządowi hotelu
• Współpraca z Działem marketingu (udział w akacjach promocyjnych)
• Rozliczanie imprez rekreacyjnych oraz okolicznościowych
• Komponowanie pakietów indywidualnych dla Klientów
• Umawianie wizyt w Gabinecie Odnowy Biologicznej, doradco w wyborze zabiegów, pakietów
• Potwierdzanie wizyt w Gabinetach Odnowy Biologicznej
• Pilnowanie porządku w hotelu i w strefie SPA
● Rezerwacja pokoi hotelowych
• Obsługa programów rezerwacyjnych: HRS, BOOKING, ICH, Hotel, LSM
• Informowanie klientów o aktualnych ofertach hotelu, informacji turystycznych, regulaminie hotelu
• Rozliczanie klientów hotelu: wystawianie faktur, paragonów
• Rozliczanie restauracji, baru
• Monitorowanie czasu pracy pracowników
• Przekazywanie prac pracownikom i nadzór ich wykonania
• Wydawanie kluczy,
• Odbieranie telefonów
• Raportowanie o ważnych zdarzeniach zarządowi hotelu
• Współpraca z Działem marketingu (udział w akacjach promocyjnych)
• Rozliczanie imprez rekreacyjnych oraz okolicznościowych
• Komponowanie pakietów indywidualnych dla Klientów
• Umawianie wizyt w Gabinecie Odnowy Biologicznej, doradco w wyborze zabiegów, pakietów
• Potwierdzanie wizyt w Gabinetach Odnowy Biologicznej
• Pilnowanie porządku w hotelu i w strefie SPA
Asytentka Prezesa
• Odbieranie telefonów
• Witanie Klientów
• Uzupełnianie wniosków kredytowych(gotówkowych, hipotecznych, leasingowych)
• Przygotowywanie dokumentów kredytowych/archiwizacja/
• Wysyłka dokumentów/współpraca z innymi bankami
• Praca na Bazie Klientów
• Obsługa urządzeń biurowych(ksero, fax, drukarka, niszczarka)
• Dbanie o porządek w placówce, zaopatrzenie a artykuły spożywcze/chemiczne
• Udział w szkoleniach Call Center, Expander, AliorBank
• Witanie Klientów
• Uzupełnianie wniosków kredytowych(gotówkowych, hipotecznych, leasingowych)
• Przygotowywanie dokumentów kredytowych/archiwizacja/
• Wysyłka dokumentów/współpraca z innymi bankami
• Praca na Bazie Klientów
• Obsługa urządzeń biurowych(ksero, fax, drukarka, niszczarka)
• Dbanie o porządek w placówce, zaopatrzenie a artykuły spożywcze/chemiczne
• Udział w szkoleniach Call Center, Expander, AliorBank
Marketing
• Przeprowadzanie ankiet z lekarzami, rozmowa na podstawie ankiety
• Rekomendacja nowego produktu
• Sporządzanie raportów na podstawie ankiet, system 0-1 w Exelu
• Przesyłanie zamówień do producenta
• Przygotowywanie zestawów promocyjnych
• Dostosowanie miejsca/czasu spotkania z godzinami przyjęć
• Szkolenie, znajomość produktu
• Rekomendacja nowego produktu
• Sporządzanie raportów na podstawie ankiet, system 0-1 w Exelu
• Przesyłanie zamówień do producenta
• Przygotowywanie zestawów promocyjnych
• Dostosowanie miejsca/czasu spotkania z godzinami przyjęć
• Szkolenie, znajomość produktu
Szkolenia i kursy
Profesionalna Asystentka styczeń 2019; Zakopane
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
jazda na rowerze, rozwój osobisty