Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
właścicielka
Developium
- rozwój firmy, kreowanie biznesu
- projekty i programy w obszarze rozwoju ludzi i organizacji,
- usługi w zakresie: executive coaching, performance coaching, project coaching, life coaching,
programy rozwojowe;
doradztwo w obszarze przywództwa, zmiany, motywacji, osiągania celów
warsztaty i szkolenia,
- projekty i programy w obszarze rozwoju ludzi i organizacji,
- usługi w zakresie: executive coaching, performance coaching, project coaching, life coaching,
programy rozwojowe;
doradztwo w obszarze przywództwa, zmiany, motywacji, osiągania celów
warsztaty i szkolenia,
Regionalny Kierownik Rozwoju Marki CEE - Kategoria Dressings
- opracowanie wizji i długo-okresowych planów rozwoju dla marek i kategorii produktowych
- pozycjonowanie marek
- opracowanie strategii komunikacyjnych
- rozwijanie koncepcji nowych produktów/wariantów/marek oraz całego mix'u produktu do wprowadzenia na rynek
- rozwijanie nowych opakowań
- rozwijanie zintegrowanej komunikacji dla marki
- prowadzenie projektów regionalnych
- zarządzanie zespołem, także regionalnym
- pozycjonowanie marek
- opracowanie strategii komunikacyjnych
- rozwijanie koncepcji nowych produktów/wariantów/marek oraz całego mix'u produktu do wprowadzenia na rynek
- rozwijanie nowych opakowań
- rozwijanie zintegrowanej komunikacji dla marki
- prowadzenie projektów regionalnych
- zarządzanie zespołem, także regionalnym
Kierownik ds Marketingu Household
- opracowywanie długo- i krótkookresowych planów marketingowych i ich realizacja
- zarządzanie portfolio marek/kategorii
- polityka promocyjna kategorii
- polityka cenowa kategorii
- realizacja strategii komunikacyjnej kategorii, adaptowanie reklam
- zarządzanie zespołem
- zarządzanie portfolio projektów
- zarządzanie portfolio marek/kategorii
- polityka promocyjna kategorii
- polityka cenowa kategorii
- realizacja strategii komunikacyjnej kategorii, adaptowanie reklam
- zarządzanie zespołem
- zarządzanie portfolio projektów
Kierownik ds Aktywacji Kategorii - Dove Masterbrand i Kategoria Skin Care
- zarządzanie portfolio kategorii i poszczególnych marek
- opracowanie i realizacja długo- i krótkookresowych planów dla kategorii i marek, odpowiedzialność za dostarczenie wyniku
- wprowadzenie na rynek linii Dove Skin (2000) i Dove Hair (2002) oraz nowych wariantów Dove Deo
- polityka cenowa i promocyjna
- zarządzanie portfolio projektów
- zarządzanie zespołem cross-funkcyjnym
- opracowanie i realizacja długo- i krótkookresowych planów dla kategorii i marek, odpowiedzialność za dostarczenie wyniku
- wprowadzenie na rynek linii Dove Skin (2000) i Dove Hair (2002) oraz nowych wariantów Dove Deo
- polityka cenowa i promocyjna
- zarządzanie portfolio projektów
- zarządzanie zespołem cross-funkcyjnym
Regionalny Kierownik ds Aktywacji Marki Dove i Kategorii Dezodorantów CEE
- zarządzanie portfolio marki/kategorii
- opracowywanie i realizacja długo- i krótkoterminowych planów marketingowych
- rozwijanie koncepcji innowacji
- opracowywanie mix'ów nowych produktów (launche, re-launche)
- tworzenie nowych reklam/innych form komunikacji
- zarządzanie projektami
- zarządzanie zespołem
- zarządzanie budżetem kategorii
- opracowywanie i realizacja długo- i krótkoterminowych planów marketingowych
- rozwijanie koncepcji innowacji
- opracowywanie mix'ów nowych produktów (launche, re-launche)
- tworzenie nowych reklam/innych form komunikacji
- zarządzanie projektami
- zarządzanie zespołem
- zarządzanie budżetem kategorii
Kierownik Produktu - Timotei, Kierownik Marki - Kategoria Hair (Timotei, Clear, Organics)
- opracowywanie rocznych planów marketingowych i ich realizacja
- generowanie koncepcji nowych produktów/wariantów i ich rozwój oraz wprowadzanie na rynek
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- tworzenie/adaptowanie reklam
- polityka cenowa i promocyjna
- zarządzanie budżetem marki/kategorii
- generowanie koncepcji nowych produktów/wariantów i ich rozwój oraz wprowadzanie na rynek
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- tworzenie/adaptowanie reklam
- polityka cenowa i promocyjna
- zarządzanie budżetem marki/kategorii
Szkolenia i kursy
- Profesjonalna Szkoła Coachingu - Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego; X 2010 - IX 2011
- Program Rozwoju dla Pokoju "Ambasadorzy Empatii" - Dojrzewalnia Róż; IX 2010 - III 2011
- Program Rozwoju dla Pokoju "Ambasadorzy Empatii" - Dojrzewalnia Róż; IX 2010 - III 2011
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Zainteresowania
- rozwój integralny
- psychologia pozytywna
- podróże
- psychologia pozytywna
- podróże
Organizacje
- członek Stowarzyszenia Nowej Psychologii
- współorganizator kampanii 'Wybieram Dobre Myśli'
- współorganizator kampanii 'Wybieram Dobre Myśli'
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Dobre myśli
Kampania “Wybieram dobre myśli”, zorganizowana przez Stowarzyszenie Nowej Psychologii, pokazuje jak budować od podstaw pozytywne myślenie. Zachęca do takiego patrzenia na nasze życie, które nie tylko
Nowa Psychologia
Nowa Psychologia to grupa mająca na celu rozpowszechnianie najnowszej wiedzy na temat możliwości wykorzystania potencjału ludzkiego umysłu. Misją Stowarzyszenia Nowej Psychologii jest wspieranie ludzi