Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
media eletroniczne
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Strategie mediowe
Negocjacje
Reklama online
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Communications Manager
-> Kompleksowa obsługa w zakresie komunikacji we wszystkich mediach dla marek Mondelez Polska: BelVita, Oreo, Lubisie, Prince Polo, Jacobs (ubiegły rok, obecnie JDE) oraz wszystkich marek firmy Mattel Polska
->Tworzenie strategii komunikacji mediowych, prowadzenie multimedialnych projektów m.in. z zakresu ambientu, digitalu, branded contentu, telewizji
-> Koordynacja rynków NCE w zakresie opracowania strategii komunikacji dla marki BelVita
-> Tworzenie i realizacja projektów branded contentowych zarówno w digitalu (Jacobs, 2015 r) jak i w TV (BelVita, obecnie)
-> Zarządzanie bezpośrednie 5-o osobowym zespołem doświadczonych plannerów, również w zakresie digitalu oraz koordynacji telewizji
-> Zarządzanie w ramach struktury macierzowej pracą specjalistów z innych power brandów Dentsu Aegis Network (social media, performance, programmatic, SEM, outdoor, ambient, etc.)
->Tworzenie strategii komunikacji mediowych, prowadzenie multimedialnych projektów m.in. z zakresu ambientu, digitalu, branded contentu, telewizji
-> Koordynacja rynków NCE w zakresie opracowania strategii komunikacji dla marki BelVita
-> Tworzenie i realizacja projektów branded contentowych zarówno w digitalu (Jacobs, 2015 r) jak i w TV (BelVita, obecnie)
-> Zarządzanie bezpośrednie 5-o osobowym zespołem doświadczonych plannerów, również w zakresie digitalu oraz koordynacji telewizji
-> Zarządzanie w ramach struktury macierzowej pracą specjalistów z innych power brandów Dentsu Aegis Network (social media, performance, programmatic, SEM, outdoor, ambient, etc.)
Media Manager
-> Opracowywanie strategii komunikacji dla klientów z wielu branż, m.in.: FMCG, finanse, telekomunikacja, farmaceutyczne
-> Opracowywanie strategii mediowych opartych na modelowaniu ekonometrycznym
-> Zarządzanie kampaniami digitalowymi
-> Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (m.in. wytyczanie celów w ścieżkach rozwoju pracowników oraz ocena postępów ich realizacji, dbanie o rozwój merytoryczny i kompetencji pracowników)
-> Stałe prowadzenie analiz różnorodnych danych (sprzedażowych, trackingowych, mediowych, parametrów efektywnościowych, etc.)
-> Koordynacja działań klienta w telewizji (poparta sukcesami): zarządzanie całościowym budżetem oraz kampaniami telewizyjnymi wszystkich marek, odpowiedzialność za efekty kampanii
-> Udział, jak również leadership projektów nowobiznesowych
Kluczowi Klienci: Raiffeisen Polbank, Muller/Lisner, GSK CH, UPC Polska, Alshaya, Neonet, Wydawnictwo Marquard, Dekoral, Getin Bank, Noble Bank i Open Finance, US Pharmacia, Fiat Auto Poland
-> Opracowywanie strategii mediowych opartych na modelowaniu ekonometrycznym
-> Zarządzanie kampaniami digitalowymi
-> Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (m.in. wytyczanie celów w ścieżkach rozwoju pracowników oraz ocena postępów ich realizacji, dbanie o rozwój merytoryczny i kompetencji pracowników)
-> Stałe prowadzenie analiz różnorodnych danych (sprzedażowych, trackingowych, mediowych, parametrów efektywnościowych, etc.)
-> Koordynacja działań klienta w telewizji (poparta sukcesami): zarządzanie całościowym budżetem oraz kampaniami telewizyjnymi wszystkich marek, odpowiedzialność za efekty kampanii
-> Udział, jak również leadership projektów nowobiznesowych
Kluczowi Klienci: Raiffeisen Polbank, Muller/Lisner, GSK CH, UPC Polska, Alshaya, Neonet, Wydawnictwo Marquard, Dekoral, Getin Bank, Noble Bank i Open Finance, US Pharmacia, Fiat Auto Poland
Senior Media Planner/ Buyer
-> Opracowywanie rekomendacji mediowych oraz planowanie i zakup wszystkich mediów
-> Analizy grup docelowych również w oparciu o badania klienta (ATP); analizy wpływu działań reklamowych konkurencji na udziały w rynku i świadomości marek
-> Samodzielne prowadzenie projektów ambientowych (m.in. Projekty dla marki Żubr
z zaangażowaniem lokalnych społeczności, Wakacyjna Akcja Redd’s)
-> Pełnienie funkcji koordynatora OOH agencji (wspieranie przy planowaniu kampanii, dobór nośników, intensywności, negocjacje kosztowe, itp.)
Kluczowy Klient: Kompania Piwowarska (marki Redd’s, Pilsner Uruqell, Dębowe Mocne, Żubr) i Fiat Auto Poland
-> Analizy grup docelowych również w oparciu o badania klienta (ATP); analizy wpływu działań reklamowych konkurencji na udziały w rynku i świadomości marek
-> Samodzielne prowadzenie projektów ambientowych (m.in. Projekty dla marki Żubr
z zaangażowaniem lokalnych społeczności, Wakacyjna Akcja Redd’s)
-> Pełnienie funkcji koordynatora OOH agencji (wspieranie przy planowaniu kampanii, dobór nośników, intensywności, negocjacje kosztowe, itp.)
Kluczowy Klient: Kompania Piwowarska (marki Redd’s, Pilsner Uruqell, Dębowe Mocne, Żubr) i Fiat Auto Poland
od Media Assistant do Senior Media Planner/Buyer
Planowanie kampanii reklamowych we wszystkich mediach, przygotowywanie rekomendacji mediowych, analizy post, negocjacje z mediami, analizy grup docelowych w oparciu o badania konsumenckie TGI, udział w przygotowywaniu prezentacji przetargowych,
Koordynacja działań oddziałów MindShare z krajów CEE dla Klienta Gillette Poland
Kluczowi klienci: Gillette Poland; BP Polska; Panasonic Polska, Microsoft Polska, Nestle (słodycze), Kimberly Clark, TU Uniqa, Pfizer;
Koordynacja działań oddziałów MindShare z krajów CEE dla Klienta Gillette Poland
Kluczowi klienci: Gillette Poland; BP Polska; Panasonic Polska, Microsoft Polska, Nestle (słodycze), Kimberly Clark, TU Uniqa, Pfizer;
Szkolenia i kursy
*„Digital strategy”, cykl szkoleń SMV Group, 2014
* „What great work looks like” & „How to sell great work”, SMV Group, 2013
* „Fierce conversations. OdWażne Rozmowy”, House of Skills, 2012
* „Zarządzanie projektem”, House of Skills, 2011
* „Myślenie ma kolosalną przyszłość”, Odyseja umysłów, 2010
* „Zarządzanie i kierowanie poprzez cele”, Miedzynarodowa Platforma Szkoleniowa, 2010
* „Piramida skutecznego kierowania. Świadome przywództwo”, Międzynarodowa Platforma Szkoleniowa, 2007
* „Techniki Prezentacji”, Door Training & Consulting, 2006
* “Twórcze myślenie nie tylko dla kreatywnych”, Mabor na zlecenie SAR, 2005
* “Asertywność i komunikacja interpersonalna”, SAR, 2003
* „What great work looks like” & „How to sell great work”, SMV Group, 2013
* „Fierce conversations. OdWażne Rozmowy”, House of Skills, 2012
* „Zarządzanie projektem”, House of Skills, 2011
* „Myślenie ma kolosalną przyszłość”, Odyseja umysłów, 2010
* „Zarządzanie i kierowanie poprzez cele”, Miedzynarodowa Platforma Szkoleniowa, 2010
* „Piramida skutecznego kierowania. Świadome przywództwo”, Międzynarodowa Platforma Szkoleniowa, 2007
* „Techniki Prezentacji”, Door Training & Consulting, 2006
* “Twórcze myślenie nie tylko dla kreatywnych”, Mabor na zlecenie SAR, 2005
* “Asertywność i komunikacja interpersonalna”, SAR, 2003
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Himalaizm, psychologiczne aspekty wspinaczki wysokogórskiej, literatura traktująca o wyprawach wysokogórskich
Włochy – narodowość, kultura i kuchnia włoska, historia Włoch
Szerokopojęty rozwój osobisty, idee wychowywania dzieci i ich wpływ na dorosłe życie, idea NVC
Zdrowy styl życia w holistycznym rozumieniu
Włochy – narodowość, kultura i kuchnia włoska, historia Włoch
Szerokopojęty rozwój osobisty, idee wychowywania dzieci i ich wpływ na dorosłe życie, idea NVC
Zdrowy styl życia w holistycznym rozumieniu
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Menedżer skuteczny
"Dlaczego tak mało uwagi poświęca się skuteczności w czasach, kiedy aż roi się od książek i artykułów na temat wszelkich aspektów kierowniczej działalności?".
Te słowa Petera Druckera, napisane 45 la
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.