Umiejętności
nastawiony na dążenie do celu
nastawienie na rozwiazywanie problemów
Dobra znajomość MS Office: Excel, Word, Power Point
dobra znajomośc programu Lotus
Dobra znajomość programu SAP
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Klientów Kluczowych
Obsługa Klientów Strategicznych kanału nowoczesnego ( Modern Trade)
Bieżąca współpraca, budowanie trwałych relacji z Kluczowymi Klientami ( m.in. Żabka, Real, Smyk, Obi, Cinema City)
Przygotowywanie danych ( cenników, ofert) i raportów handlowych
Weryfikacja danych, faktur, korekt ( cenowych, ilościowych)
Przygotowywanie promocji dla Klientów Kluczowych
Współpraca z producentami ( m.in. Philip Morris, British American Tobacco, Imperial Tobacco, JTI Polska, Ferrero, Storck, Lotte Wedel, Storck, Perfetti Van Melle)
Przygotowanie danych, analiz sprzedażowych na potrzeby Klientów oraz przełożonego
Wprowadzanie, aktualizowanie danych Klientów w systemie
Bieżąca współpraca, budowanie trwałych relacji z Kluczowymi Klientami ( m.in. Żabka, Real, Smyk, Obi, Cinema City)
Przygotowywanie danych ( cenników, ofert) i raportów handlowych
Weryfikacja danych, faktur, korekt ( cenowych, ilościowych)
Przygotowywanie promocji dla Klientów Kluczowych
Współpraca z producentami ( m.in. Philip Morris, British American Tobacco, Imperial Tobacco, JTI Polska, Ferrero, Storck, Lotte Wedel, Storck, Perfetti Van Melle)
Przygotowanie danych, analiz sprzedażowych na potrzeby Klientów oraz przełożonego
Wprowadzanie, aktualizowanie danych Klientów w systemie
Asystentka Kierownika Kategorii Produktów
Bieżące rozliczenia z dostawcami
Koordynacja i realizacji ustalonego przez Kierownika Kategorii planu promocyjnego
Bieżące zarządzanie bazą bonusów
Opisywanie i wprowadzanie dokumentów
Kontrola bieżacych rozliczeń
Analiza zapasów poszczególnych magazynów
Bieżąca kontrola realizowanego zysku ze skrzedaży -Dział NKA
Aktualizacja bazy zdjęć i danych logistycznych
Koordynacja działań w zakresie przygotowania i wydawania gazetek
Koordynacja i realizacji ustalonego przez Kierownika Kategorii planu promocyjnego
Bieżące zarządzanie bazą bonusów
Opisywanie i wprowadzanie dokumentów
Kontrola bieżacych rozliczeń
Analiza zapasów poszczególnych magazynów
Bieżąca kontrola realizowanego zysku ze skrzedaży -Dział NKA
Aktualizacja bazy zdjęć i danych logistycznych
Koordynacja działań w zakresie przygotowania i wydawania gazetek
Specjalista ds Kluczowych Klientów
współpraca z Klientami Kluczowymi
organizowanie promocji
bieżąca obsługa Klientów
rozwiązywanie problemów ( reklamacji)
przygotowywanie raportów sprzedaży na potrzeby firmy oraz Klienta
wprowadzanie wszelkich zmian dotyczących danych klienta do systemu, zmiany cen, tworzenie ofert .
organizowanie promocji
bieżąca obsługa Klientów
rozwiązywanie problemów ( reklamacji)
przygotowywanie raportów sprzedaży na potrzeby firmy oraz Klienta
wprowadzanie wszelkich zmian dotyczących danych klienta do systemu, zmiany cen, tworzenie ofert .
Stażystka w dziale Rozliczeń Sieci Detalicznych
Milo S.A
wysyłanie faktur sprzedażowych zgodnie z ustaleniami z Sieciami Handlowymi
współpraca w zakresie rozliczeń faktur ( Makro, real, HS, Praktiker, Auchan)
dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
rozpatrywanie zasadności korekt ( cenowych, ilościowych)
współpraca w zakresie rozliczeń faktur ( Makro, real, HS, Praktiker, Auchan)
dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
rozpatrywanie zasadności korekt ( cenowych, ilościowych)