Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Referent ds. sprzedaży
-realizowałam zadania sprzedażowe i terminowo sporządzałam raporty dzienne
-obsługiwałam klientów w Kredyt Punkcie według obowiązujących standardów
-pozyskiwałam klientów oraz budowałam dobre relacje na dalszą współpracę
-prawidłowo i zgodne z zasadami sporządzałam umowy kredytowe
-szkoliłam pracowników z produktów, procedur obsługi klienta i systemów bankowych
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Referent ds. sprzedaży
-realizowałam zadania sprzedażowe i terminowo sporządzałam raporty dzienne
-obsługiwałam klientów w Kredyt Punkcie według obowiązujących standardów
-pozyskiwałam klientów oraz budowałam dobre relacje na dalszą współpracę
-prawidłowo i zgodne z zasadami sporządzałam umowy kredytowe
-szkoliłam pracowników z produktów, procedur obsługi klienta i systemów bankowych
Referent ds. autoryzacji
-wprowadzałam dane osobowe do systemu bankowego i rozpatrywałam wnioski kredytowe
-wykonywałam czynności prewencyjne minimalizujące poziom ryzyka w sprzedaży
-podejmowałam decyzje kredytowe w oparciu o dostarczone dokumenty i przeprowadzone działania prewencyjne, zgodnie z procedurami obowiązującymi w banku
-wykonywałam czynności prewencyjne minimalizujące poziom ryzyka w sprzedaży
-podejmowałam decyzje kredytowe w oparciu o dostarczone dokumenty i przeprowadzone działania prewencyjne, zgodnie z procedurami obowiązującymi w banku
Referent ds. windykacji
-kontaktowałam się telefonicznie z dłużnikami
-ustalałam przyczyny powstania zaległości i podejmowałam działania zmierzające do ich spłaty
-wysyłałam wezwania do zapłaty do dłużników, z którymi nie było kontaktu telefonicznego
-przyjmowałam wpłaty gotówkowe na drukach ścisłego zarachowania
-przeprowadzałam analizę poziomu zadłużenia i kwalifikowałam umowy do dalszej windykacji
-zlecałam sprawy do windykacji terenowej, współpracując i nadzorując pracę windykatorów
-przygotowałam szczegółowe informacje podjętych czynności w sprawach kierowanych do działu windykacji procesowej
-ustalałam przyczyny powstania zaległości i podejmowałam działania zmierzające do ich spłaty
-wysyłałam wezwania do zapłaty do dłużników, z którymi nie było kontaktu telefonicznego
-przyjmowałam wpłaty gotówkowe na drukach ścisłego zarachowania
-przeprowadzałam analizę poziomu zadłużenia i kwalifikowałam umowy do dalszej windykacji
-zlecałam sprawy do windykacji terenowej, współpracując i nadzorując pracę windykatorów
-przygotowałam szczegółowe informacje podjętych czynności w sprawach kierowanych do działu windykacji procesowej
Referent ds. windykacji
Reval Sp. z o.o.
-podejmowałam działania zmierzające do zapobiegania powstawaniu zadłużeń
-przyjmowałam wpłaty od dłużników oraz sporządzałam raporty kasowe
-przygotowywałam wnioski dotyczące zajęć wynagrodzeń oraz utrzymywałam kontakty z działami księgowości zakładów pracy dłużników
-przygotowywałam wnioski o wszczęcie egzekucji komorniczej
-przyjmowałam wpłaty od dłużników oraz sporządzałam raporty kasowe
-przygotowywałam wnioski dotyczące zajęć wynagrodzeń oraz utrzymywałam kontakty z działami księgowości zakładów pracy dłużników
-przygotowywałam wnioski o wszczęcie egzekucji komorniczej
Szkolenia i kursy
2013 - Kasjer Walutowo-Złotowy - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Gdańsku
2012 – Profesjonalna obsługa klienta poziom 3 EQF – Instytut Dobrej Myśli w Gdańsku
2003 – Negocjacje windykacyjne – Kredyt-Trade Sp z o.o. w Warszawie
1998 – Kurs księgowości komputerowej I stopnia – Centrum Kształcenia Zawodowego w Warszawie
1998-2012 - Liczne wewnętrzne szkolenia z zakresu:
-rozpoznawanie fałszywych dokumentów
-techniki sprzedaży i typologia klienta
-skuteczna sprzedaż i obiekcje klientów
-asertywność i reklamacje
-standardy obsługi klienta
-kontakt z trudnym klientem
2012 – Profesjonalna obsługa klienta poziom 3 EQF – Instytut Dobrej Myśli w Gdańsku
2003 – Negocjacje windykacyjne – Kredyt-Trade Sp z o.o. w Warszawie
1998 – Kurs księgowości komputerowej I stopnia – Centrum Kształcenia Zawodowego w Warszawie
1998-2012 - Liczne wewnętrzne szkolenia z zakresu:
-rozpoznawanie fałszywych dokumentów
-techniki sprzedaży i typologia klienta
-skuteczna sprzedaż i obiekcje klientów
-asertywność i reklamacje
-standardy obsługi klienta
-kontakt z trudnym klientem
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Inne
Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel)
Bankowe programy komputerowe
Prawo jazdy – kat B. – wieloletnia bezwypadkowa jazda
Bankowe programy komputerowe
Prawo jazdy – kat B. – wieloletnia bezwypadkowa jazda