Aneta Mikulska

Doradca ds. Obsługi Klienta, HSBC Bank Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

HSBC Bank Polska S.A.
Doradca ds. Obsługi Klienta/ Z-ca kierownika oddziału
-sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych,
-telefoniczne pozyskiwanie klientów zgodnie z procedurami zatwierdzonymi przez Bank
-realizowanie wyznaczonych targetów na poziomie min. 100%
-terminowe przedstawianie realizacji planów i harmonogramów działań okresowych oraz raportowanie ich do Kierownika Oddziału
-wykonywanie czynności związanych z podpisywaniem umów z klientami zgodnie z procedurami Banku
-dbanie o jakość udzielanych kredytów i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
-pomoc kierownikowi oddziału w zarządzaniu zespołem doradców
-prowadzenie procesów rekrutacyjnych
-weryfikacja i uruchamianie wniosków kredytowych
-sporządzanie i raportowanie dziennych i miesięcznych wyników sprzedażowych placówki do Dyrektora Regionalnego Sprzedaży
-współpraca z innymi Departamentami Banku w obszarze sprzedaży oraz jakości obsługi klienta

Szkolenia i kursy

Ryzyko kredytowe-HSBC
Oszustwa i nadużycia w bankowości-HSBC
Warsztaty dotyczące asertywności i negocjacji - Biuro Karier Wyższej Szkoły Menedżerskiej

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Zainteresowania

sport, taniec, moda,

Inne

biegła znajomość środowiska Windows oraz programów pakietu Microsoft office

biegła znajomość operacyjnych systemów bankowych Ezapp, CBS