Języki
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca ds. Obsługi Klienta/ Z-ca kierownika oddziału
-sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych,
-telefoniczne pozyskiwanie klientów zgodnie z procedurami zatwierdzonymi przez Bank
-realizowanie wyznaczonych targetów na poziomie min. 100%
-terminowe przedstawianie realizacji planów i harmonogramów działań okresowych oraz raportowanie ich do Kierownika Oddziału
-wykonywanie czynności związanych z podpisywaniem umów z klientami zgodnie z procedurami Banku
-dbanie o jakość udzielanych kredytów i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
-pomoc kierownikowi oddziału w zarządzaniu zespołem doradców
-prowadzenie procesów rekrutacyjnych
-weryfikacja i uruchamianie wniosków kredytowych
-sporządzanie i raportowanie dziennych i miesięcznych wyników sprzedażowych placówki do Dyrektora Regionalnego Sprzedaży
-współpraca z innymi Departamentami Banku w obszarze sprzedaży oraz jakości obsługi klienta
-telefoniczne pozyskiwanie klientów zgodnie z procedurami zatwierdzonymi przez Bank
-realizowanie wyznaczonych targetów na poziomie min. 100%
-terminowe przedstawianie realizacji planów i harmonogramów działań okresowych oraz raportowanie ich do Kierownika Oddziału
-wykonywanie czynności związanych z podpisywaniem umów z klientami zgodnie z procedurami Banku
-dbanie o jakość udzielanych kredytów i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
-pomoc kierownikowi oddziału w zarządzaniu zespołem doradców
-prowadzenie procesów rekrutacyjnych
-weryfikacja i uruchamianie wniosków kredytowych
-sporządzanie i raportowanie dziennych i miesięcznych wyników sprzedażowych placówki do Dyrektora Regionalnego Sprzedaży
-współpraca z innymi Departamentami Banku w obszarze sprzedaży oraz jakości obsługi klienta
Szkolenia i kursy
Ryzyko kredytowe-HSBC
Oszustwa i nadużycia w bankowości-HSBC
Warsztaty dotyczące asertywności i negocjacji - Biuro Karier Wyższej Szkoły Menedżerskiej
Oszustwa i nadużycia w bankowości-HSBC
Warsztaty dotyczące asertywności i negocjacji - Biuro Karier Wyższej Szkoły Menedżerskiej
Zainteresowania
sport, taniec, moda,
Inne
biegła znajomość środowiska Windows oraz programów pakietu Microsoft office
biegła znajomość operacyjnych systemów bankowych Ezapp, CBS
biegła znajomość operacyjnych systemów bankowych Ezapp, CBS