Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Word
Symulacje
Umiejętności interpersonalne
Zarządzanie zespołem
Analiza finansowa
negocjacje handlowe
Kadry i płace
PŁATNIK
Zarządzanie
Prawo cywilne
Symfonia
Ubezpieczenia
Umiejętności analityczne
Zarządzanie magazynem
praca w zespole
Symfonia Kadry i Płace
umowy cywilnoprawne
Umiejętności komunikacyjne
nieruchomości
procesy biznesowe
Ochrona praw autorskich
alokacja kosztów
Rachunkowość zarządcza
Umowy o pracę
Transakcji na rynku nieruchomości
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Z-ca Prezesa
nieruchomości mieszkaniowe i komercyjne
• Utrzymanie nieruchomości we właściwym stanie eksploatacyjnym, remonty i inwestycje;
• Aplikacje o dotacje zewnętrzne na cele inwestycyjne;
• Analiza rynku i odpowiednio do jej wyników zawieranie umów o dostawę mediów; analiza zużyć mediów i optymalizowanie ich;
• Przygotowanie dokumentacji przetargowej i prowadzenie procesu wyłonienia wykonawcy;
• Przygotowywanie i analiza raportów na potrzeby Rady Nadzorczej;
• Współpraca z ubezpieczycielami, nadzór nad procesami RODO;
• Budżetowanie, prognozowanie wyników, monitorowanie kosztów, analiza wyników finansowych, cash flow;
• Rozliczanie kosztów projektów;
• Optymalizacja wykorzystywania czasu pracy w zespole.
• Aplikacje o dotacje zewnętrzne na cele inwestycyjne;
• Analiza rynku i odpowiednio do jej wyników zawieranie umów o dostawę mediów; analiza zużyć mediów i optymalizowanie ich;
• Przygotowanie dokumentacji przetargowej i prowadzenie procesu wyłonienia wykonawcy;
• Przygotowywanie i analiza raportów na potrzeby Rady Nadzorczej;
• Współpraca z ubezpieczycielami, nadzór nad procesami RODO;
• Budżetowanie, prognozowanie wyników, monitorowanie kosztów, analiza wyników finansowych, cash flow;
• Rozliczanie kosztów projektów;
• Optymalizacja wykorzystywania czasu pracy w zespole.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Zarządzanie spółką z branży nieruchomości komercyjnych, funkcja członek zarządu;
Rezydencja pod świerkami
• zarządzanie strategiczne oraz operacyjne, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wspólnoty,
• pozyskiwanie, nawiązywanie i utrzymanie stałej współpracy z Klientami,
• zawieranie umów kredytowych oraz zabezpieczeń,
• optymalizacji kosztów i dotrzymanie jakości usług zgodnie z polityką wspólnoty,
• opracowanie planów finansowych oraz współodpowiedzialność za wynik finansowy,
• planowanie, analiza i kontrola procesów wew.,
• zebrania roczne, sprawozdania, nadzór nad realizacją planów remontowych.
• pozyskiwanie, nawiązywanie i utrzymanie stałej współpracy z Klientami,
• zawieranie umów kredytowych oraz zabezpieczeń,
• optymalizacji kosztów i dotrzymanie jakości usług zgodnie z polityką wspólnoty,
• opracowanie planów finansowych oraz współodpowiedzialność za wynik finansowy,
• planowanie, analiza i kontrola procesów wew.,
• zebrania roczne, sprawozdania, nadzór nad realizacją planów remontowych.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Prokurent
Becker Avionics Polska
• Analiza i ocena projektów badawczych pod kątem możliwości dofinansowania w ramach funduszy UE
• Opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych o dotacje UE zgodnie z wytycznymi konkursów w ramach RPO
• Aplikacje o zasoby pieniężne do NCBiR
• Koordynowanie realizacji umów wraz z rozliczeniem
• Stała współpraca z instytucjami wdrażającymi, partnerami projektu, podwykonawcami, zawieranie umów o współpracy, w tym w ramach konsorcjum;
• Przygotowanie i zawieranie umów licencyjnych, umów
o współpracy z klauzulami poufności, inne działania mające na celu komercjalizację wyników przedsiębiorczości intelektualnej
• Nadzór nad ochroną danych osobowych
• Nadzór nad ochroną praw autorskich
• Nadzór nad nieruchomością (ponad 800 m2 i 600 m2)
• Kształtowanie procesu komunikacji wewnętrznej
w firmie
• Współpraca z różnymi instytucjami oraz firmami zewnętrznymi ( w tym ZUS,PIP,GUS,US,BHP,KRS, Urząd Lotniczy, samorządy lokalne, z Urzędem Marszałkowskim we Wrocławiu, Legnicką Specjalną Strefą Ekonomiczną, współtworzenie klastra branżowego)
• Alokacja siedziby firmy, zaplanowanie i przeprowadzenie procesu
• Dbałość o wizerunek firmy, współpraca z mediami
• Przygotowywanie i analiza raportów na potrzeby Spółki
• Współpraca z ubezpieczycielami
• Budżetowanie, prognozowanie wyników, monitorowanie kosztów, analiza wyników finansowych, cash flow, nadzór nad płynnością finansową firm
• Rozliczanie kosztów projektów
• Wdrażanie projektów związanych z wynagradzaniem oraz motywowaniem pracowników
• Procedury zw. z pozyskiwaniem pracowników zagranicznych
• Sporządzanie umów, negocjacje, mediacje
• Ofertowanie, sprzedaż, przetargi, procesy gwarancyjne
i pogwarancyjne
• Organizacja szkoleń, konferencji, targów i innych eventów.
Stanowiska w trakcie zatrudnienia: kierownik działu kadr i administracji, kierownik działu handlowego, Pełnomocnik Systemu d/s jakości;
• Opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych o dotacje UE zgodnie z wytycznymi konkursów w ramach RPO
• Aplikacje o zasoby pieniężne do NCBiR
• Koordynowanie realizacji umów wraz z rozliczeniem
• Stała współpraca z instytucjami wdrażającymi, partnerami projektu, podwykonawcami, zawieranie umów o współpracy, w tym w ramach konsorcjum;
• Przygotowanie i zawieranie umów licencyjnych, umów
o współpracy z klauzulami poufności, inne działania mające na celu komercjalizację wyników przedsiębiorczości intelektualnej
• Nadzór nad ochroną danych osobowych
• Nadzór nad ochroną praw autorskich
• Nadzór nad nieruchomością (ponad 800 m2 i 600 m2)
• Kształtowanie procesu komunikacji wewnętrznej
w firmie
• Współpraca z różnymi instytucjami oraz firmami zewnętrznymi ( w tym ZUS,PIP,GUS,US,BHP,KRS, Urząd Lotniczy, samorządy lokalne, z Urzędem Marszałkowskim we Wrocławiu, Legnicką Specjalną Strefą Ekonomiczną, współtworzenie klastra branżowego)
• Alokacja siedziby firmy, zaplanowanie i przeprowadzenie procesu
• Dbałość o wizerunek firmy, współpraca z mediami
• Przygotowywanie i analiza raportów na potrzeby Spółki
• Współpraca z ubezpieczycielami
• Budżetowanie, prognozowanie wyników, monitorowanie kosztów, analiza wyników finansowych, cash flow, nadzór nad płynnością finansową firm
• Rozliczanie kosztów projektów
• Wdrażanie projektów związanych z wynagradzaniem oraz motywowaniem pracowników
• Procedury zw. z pozyskiwaniem pracowników zagranicznych
• Sporządzanie umów, negocjacje, mediacje
• Ofertowanie, sprzedaż, przetargi, procesy gwarancyjne
i pogwarancyjne
• Organizacja szkoleń, konferencji, targów i innych eventów.
Stanowiska w trakcie zatrudnienia: kierownik działu kadr i administracji, kierownik działu handlowego, Pełnomocnik Systemu d/s jakości;
Szkolenia i kursy
• Kurs Pełnomocnika ds. Jakości; pełnienie obowiązków Pełnomocnika ds. Jakości
• Szkolenia dot. umiejętności miękkich, komunikacja
• Negocjacje w czasie kryzysu, techniki i triki negocjacyjne w kontaktach biznesowych, IGN
• Zaawansowane narzędzia do analiz i tworzenia na bazie Excela 2010 z elementami VBA, Altkom
• Organizacja pracy, Altkom
• Budowa wizerunku profesjonalisty, Altkom
• Polityka prywatności, GIODO, GIIF w trosce zapewnienia bezpieczeństwa baz danych osób fizycznych i finansowych, ING
• Książka obiektu budowlanego, DOSZAN
• Zmiany do Prawa Budowlanego, DOSZAN
• Zasady, procedury w gospodarowaniu nieruchomościami, DOSPON
• Wszystko o gruntach w świetle ustawy o gospodarce nieruchomościami, Animus
• Podatki w obrocie nieruchomościami, podatki i opłaty od nieruchomości, DOSZAN
• Najciekawsze przypadki prawa budowlanego w praktyce, DOSZAN
• Termomodernizacja budynku, ocena stanu technicznego budowli i budynków, planowanie remontów w praktyce, DOSZAN
• Utrzymanie obiektów budowlanych, ING
• Szkolenia dot. umiejętności miękkich, komunikacja
• Negocjacje w czasie kryzysu, techniki i triki negocjacyjne w kontaktach biznesowych, IGN
• Zaawansowane narzędzia do analiz i tworzenia na bazie Excela 2010 z elementami VBA, Altkom
• Organizacja pracy, Altkom
• Budowa wizerunku profesjonalisty, Altkom
• Polityka prywatności, GIODO, GIIF w trosce zapewnienia bezpieczeństwa baz danych osób fizycznych i finansowych, ING
• Książka obiektu budowlanego, DOSZAN
• Zmiany do Prawa Budowlanego, DOSZAN
• Zasady, procedury w gospodarowaniu nieruchomościami, DOSPON
• Wszystko o gruntach w świetle ustawy o gospodarce nieruchomościami, Animus
• Podatki w obrocie nieruchomościami, podatki i opłaty od nieruchomości, DOSZAN
• Najciekawsze przypadki prawa budowlanego w praktyce, DOSZAN
• Termomodernizacja budynku, ocena stanu technicznego budowli i budynków, planowanie remontów w praktyce, DOSZAN
• Utrzymanie obiektów budowlanych, ING
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
• Prawo, psychologia, organizacja, motywacja, żeglarstwo, narciarstwo
Inne
• licencja zawodowa Zarządcy Nieruchomości
• licencja zawodowa Pośrednika w obrocie Nieruchomościami
Znajomość MS Office;
programy księgowe: Navo, Probit, Symfonia, Płatnik.
prawo jazdy kat. B.
• licencja zawodowa Pośrednika w obrocie Nieruchomościami
Znajomość MS Office;
programy księgowe: Navo, Probit, Symfonia, Płatnik.
prawo jazdy kat. B.