Umiejętności
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
Utrzymywanie relacji z klientami B2B, analiza rynku pod kątem wprowadzania nowoczesnych rozwiązań produktowych, ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji bieżących projektów oraz realizacji zamówień
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Obsługa sprzedażowa i po-sprzedażowa klientów biznesowych oraz detalicznych (z uwzględnieniem klientów zagranicznych).
Projektowanie materiałów reklamowych (etykiet, ulotek, materiałów firmowych), przygotowywanie ekspozycji targowych.
Obsługa mediów społecznościowych, copywriting, udział w tworzeniu oraz aktualizowaniu firmowych stron internetowych.
Projektowanie materiałów reklamowych (etykiet, ulotek, materiałów firmowych), przygotowywanie ekspozycji targowych.
Obsługa mediów społecznościowych, copywriting, udział w tworzeniu oraz aktualizowaniu firmowych stron internetowych.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Koordynacja, usprawnianie i nadzorowanie usług obsługi klienta oferowanych przez firmę, mająca na celu dbałość o satysfakcję i zaspokojenie potrzeb klientów,
Zapewnienie wysokiego poziomu usług świadczonych klientom oraz nieustanne podnoszenie jakości oferowanych usług,
Dbanie o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi klienta.
Współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji oferowanych usług.
Zapewnienie wysokiego poziomu usług świadczonych klientom oraz nieustanne podnoszenie jakości oferowanych usług,
Dbanie o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi klienta.
Współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji oferowanych usług.
Departament Sprzedaży
- utrzymywanie kontaktu z siecią sprzedaży (wsparcie merytoryczne w zakresie projektu BIG),
- ewidencjonowanie umów, dokumentów, tworzenie zleconych zestawień, analiz, prezentacji;
- obsługa i rozliczanie projektu związanego z udostępnianiem informacji gospodarczej
(w tym prowadzanie szkoleń z zakresu BIG);
- sporządzanie ofert handlowych, udział w przetargach na zamówienia publiczne;
- tworzenie materiałów marketingowych (kartek okolicznościowych, newslettera itp.)
- marketing społecznościowy (FB, TW, G+)
- ewidencjonowanie umów, dokumentów, tworzenie zleconych zestawień, analiz, prezentacji;
- obsługa i rozliczanie projektu związanego z udostępnianiem informacji gospodarczej
(w tym prowadzanie szkoleń z zakresu BIG);
- sporządzanie ofert handlowych, udział w przetargach na zamówienia publiczne;
- tworzenie materiałów marketingowych (kartek okolicznościowych, newslettera itp.)
- marketing społecznościowy (FB, TW, G+)
Dział Obsługi Klienta
- bieżący kontakt z Klientami Kancelarii;
- tworzenie raportów oraz zestawień informacyjnych zarówno dla Klientów stałych jak i doraźnych;
- pozyskiwanie danych rejestrowych z rejestrów urzędowych: Krajowego Rejestru Sądowego, Ewidencji Działaności Gospodarczej, Urzędów Statystycznych, Ksiąg Wieczystych, Urzędów Miasta, Centralnego Biura Adresowego itp.;
- ewidencjonowanie oraz archiwizowanie dokumentów oraz korespondencji zarówno przychodzącej jak i wychodzącej;
- przeprowadzanie ankiet;
- tworzenie raportów gospodarczych - ustalających składniki majątkowe kontrahentów;
- dodatkowo fakturowanie w programie CDN
- sporządzanie aneksów, weryfikacja dokumentacji, wprowadzanie zleceń;
- tworzenie raportów oraz zestawień informacyjnych zarówno dla Klientów stałych jak i doraźnych;
- pozyskiwanie danych rejestrowych z rejestrów urzędowych: Krajowego Rejestru Sądowego, Ewidencji Działaności Gospodarczej, Urzędów Statystycznych, Ksiąg Wieczystych, Urzędów Miasta, Centralnego Biura Adresowego itp.;
- ewidencjonowanie oraz archiwizowanie dokumentów oraz korespondencji zarówno przychodzącej jak i wychodzącej;
- przeprowadzanie ankiet;
- tworzenie raportów gospodarczych - ustalających składniki majątkowe kontrahentów;
- dodatkowo fakturowanie w programie CDN
- sporządzanie aneksów, weryfikacja dokumentacji, wprowadzanie zleceń;
Szkolenia i kursy
31.10.2008 r. - "Efektywne wykorzystanie technik komunikacji perswazyjnej w rozmowie telefonicznej z klientami"
04.04.2009 r. - „Jak skutecznie odzyskiwać długi i prowadzić negocjacje z dłużnikami” prowadzone przez R. Pr. Laurę Skwarek
09.2010 – 12.2010 r. - „Szkolenie językowe organizowane przez SJAiN w ramach projektów unijnych
(jęz. angielski poziom B2)”
08.07.2011 r. - „Autoprezentacja i prezentacja w biznesie”
04.04.2009 r. - „Jak skutecznie odzyskiwać długi i prowadzić negocjacje z dłużnikami” prowadzone przez R. Pr. Laurę Skwarek
09.2010 – 12.2010 r. - „Szkolenie językowe organizowane przez SJAiN w ramach projektów unijnych
(jęz. angielski poziom B2)”
08.07.2011 r. - „Autoprezentacja i prezentacja w biznesie”
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
podróże (bliskie i dalekie)
literatura fantastyczna (Pilipiuk)
ogród
aktywny członek zarządu Stowarzyszenia Nasze Kochcice https://www.facebook.com/naszekochcice
literatura fantastyczna (Pilipiuk)
ogród
aktywny członek zarządu Stowarzyszenia Nasze Kochcice https://www.facebook.com/naszekochcice
Inne
znajomość pakietu biurowego MS Office, obsługa programu księgowego Optima, znajomość: GIMP, Corel Draw, Photoshop, Scribus
- prawo jazdy kat. B
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Uniwersytet Wrocławski Wydział Prawa. Administracji i Ekonomii
Grupa dla osób mających jakikolwiek związek z Uniwersytetem Wrocławskim a w szczególności wydziałem Prawa, Administracji i Ekonomii .