Umiejętności
FMCG
Zarządzanie IT
Komunikacja mobilna
Technologie mobilne
Zarządzanie Sprzedażą
Plany sprzedażowe
Promocja Sprzedaży
Telekomunikacja
Telecommunications Software
VoIP
IT dla Biznesu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Aktywna i skuteczna sprzedaż produktów, usług oraz kompleksowych rozwiązań firmy Orange Polska/TP SA;
Nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długotrwałych zaufanych relacji z Klientami sektora biznesowego w Polsce;
Bieżące pozyskiwanie informacji o planach i potrzebach klientów sektora biznesowego w Polsce;
Generowanie wyników sprzedażowych, zwiększanie udziału w rynku oraz rentowności projektów;
Sprzedaż produktów firmy, w tym sprzętu, oprogramowania, serwisu, doradztwa oraz infrastruktury ICT;
Bieżące raportowanie w systemie CRM „IBM People Soft” zarządzającym bazą Klientów, efektów handlowych, realizacji przydzielonych celów sprzedażowych (targety), prowadzenie pełnej historii kontaktów z Klientem;
Planowanie działań handlowo-marketingowych, oraz aktywna praca z przełożonymi w zakresie realizacji przydzielonych zadań;
Znajomość rynku, barier wejścia, ofert konkurencji oraz otoczenia biznesowego, w tym zbieranie informacji o działaniach i ofercie konkurencji celem analizy rynku;
Znajomość przepisów prawnych, ustaw i wszelkich regulacji związanych z sektorem telekomunikacyjnym i publicznym;
Nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długotrwałych zaufanych relacji z Klientami sektora biznesowego w Polsce;
Bieżące pozyskiwanie informacji o planach i potrzebach klientów sektora biznesowego w Polsce;
Generowanie wyników sprzedażowych, zwiększanie udziału w rynku oraz rentowności projektów;
Sprzedaż produktów firmy, w tym sprzętu, oprogramowania, serwisu, doradztwa oraz infrastruktury ICT;
Bieżące raportowanie w systemie CRM „IBM People Soft” zarządzającym bazą Klientów, efektów handlowych, realizacji przydzielonych celów sprzedażowych (targety), prowadzenie pełnej historii kontaktów z Klientem;
Planowanie działań handlowo-marketingowych, oraz aktywna praca z przełożonymi w zakresie realizacji przydzielonych zadań;
Znajomość rynku, barier wejścia, ofert konkurencji oraz otoczenia biznesowego, w tym zbieranie informacji o działaniach i ofercie konkurencji celem analizy rynku;
Znajomość przepisów prawnych, ustaw i wszelkich regulacji związanych z sektorem telekomunikacyjnym i publicznym;
Key Account Sales Representative
Realizacja założonego planu sprzedaży na podległym terenie;
Dbałość o właściwą, zgodną ze standardami ekspozycję produktów firmy u klientów;
Współtworzenie propozycji marketingowych dla swoich klientów poprzez dostarczanie rekomendacji oraz wdrażanie efektywnych działań odsprzedażowych;
Budowanie i utrzymanie efektywnych transakcji handlowych oraz wskaźników takich jak wysoki poziom udziałów półkowych i dostępność produktów;
Planowanie i monitorowanie strategii wykorzystania budżetu na podległym terenie;
Współpracę, zaangażowanie i rozwijanie serwisantów świadczących usługi merchandisingowe.
Dbałość o właściwą, zgodną ze standardami ekspozycję produktów firmy u klientów;
Współtworzenie propozycji marketingowych dla swoich klientów poprzez dostarczanie rekomendacji oraz wdrażanie efektywnych działań odsprzedażowych;
Budowanie i utrzymanie efektywnych transakcji handlowych oraz wskaźników takich jak wysoki poziom udziałów półkowych i dostępność produktów;
Planowanie i monitorowanie strategii wykorzystania budżetu na podległym terenie;
Współpracę, zaangażowanie i rozwijanie serwisantów świadczących usługi merchandisingowe.
Sales Representative
Sprzedaż oferty handlowej do obecnych Klientów;
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i dystrybucyjnych;
Poszukiwaniu i nawiązywaniu współpracy z nowymi klientami z kanału tradycyjnego;
Dbanie o wysoką jakość standardów ekspozycyjnych;
Budowanie długoterminowych relacji z Klientami;
Budowaniu długofalowej współpracy poprzez wdrażanie promocji i akcji marketingowych;
Dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów firmy.
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i dystrybucyjnych;
Poszukiwaniu i nawiązywaniu współpracy z nowymi klientami z kanału tradycyjnego;
Dbanie o wysoką jakość standardów ekspozycyjnych;
Budowanie długoterminowych relacji z Klientami;
Budowaniu długofalowej współpracy poprzez wdrażanie promocji i akcji marketingowych;
Dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.