Aneta Malinowska

Manager ds. Marketingu
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
norweski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SUPERMEDIA Interactive Sp. z o.o
Manager ds. Marketingu i PR/ Account Manager
Opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej w Internecie,
Budowa trwałych relacji z Klientami,
Koordynacja i zarządzanie realizacją poszczególnych zadań w projektach,
Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji przetargowych i ofertowych (kosztorysy, harmonogramy, założenia projektu),
Koordynacja i nadzór zespołów projektowych,
Prowadzenie projektów tworzenia serwisów www, kreacji reklamowych, kampanii e-mailingowych, aplikacji interaktywnych, konkursów i kampanii w mediach społecznościowych oraz na urządzenia mobilne,
Udział w procesie kreacji – zarówno od strony wizualnej jak i usability
Endorfina Foksal
Manager ds. Marketingu
Opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych,
Prowadzenie i analizę badań marketingowych (analiza rynku i
konkurencji , monitorowanie potrzeb klienta),
Projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowo promocyjnych,
Przygotowywanie, koordynację udziału i obsługę wydarzeń,
branżowych, targów, konferencji i działań PR,
Przygotowywanie notek prasowych i artykułów PR.
Koordynacja pracy podległego zespołu
Organizacja eventów
Logo
Account Director
Fundraising Polska Sp. z o. o.
Koordynacja pracy podległego zespołu
Koordynacja prowadzonych projektów
Kontakt i rozwijanie współpracy z nowymi i dotychczasowymi klientami
Nadzór nad przygotowaniem, negocjowaniem i zawieraniem umów
Redagowanie teksów w zależności od potrzeb klientów
Negocjacje cenowe, przygotowanie zamówień oraz cenników,
Kontrola nad terminowowością i jakością usług podwykonawców,
Analiza statystyk
Logo
Asystentka
Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady Rzeczypospolitej w Oslo
Tworzenie baz danych
Gromadzenie i utrwalanie wiadomości, dotyczących polskich podmiotów gospodarczych
Prace związane z tłumaczeniem dokumentów z języka angielskiego na polski, mające na celu udzielenia informacji polskim podmiotom gospodarczym
Prace nad meritum i formą strony internetowej WPHiI w Oslo
Logo
Praktykantka
Sekcja Reklamy, Marketingu i Promocji TVP S. A. Oddział w Białymstoku
Logo
Office Manger
Biuro Rachunkowości, Norwegia
Administrowanie intranetem i stroną www,
Opracowywanie i nadzór dokumentów firmowych, pism, zarządzeń,
Formalizacji wewnętrznych procedur administracyjnych,
Koordynacja całokształtu spraw związanych z zakupami inwestycyjnymi i środkami trwałymi
Logo
Asystentka
Kirra Tour Londyn, Anglia
Wprowadzanie zmain i uaktualnień do bazy danych,
Obowiązki administracyjne niezbędne do funkcjonowania biura,
Przygotowanie planów mailingu dla potencjalnych i istniejących klientów

Szkolenia i kursy

Szkolenie „Przedsiębiorczość i wiedza drogą do sukcesu",
Szkoleniu „Asertywność drogą do sukcesu”

Edukacja

Logo
Natural Resource and Development Economics, magisterskie
University of Life Science (UMB) Ås, Norwegia
Logo
Międzynarodowy program biznesowy, licencjackie
Østfold University College, Halden, Norwegia
Logo
Teoria Ekonomii, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO

Zainteresowania

Taniec towarzyski, wirtualny handel walutami (Forex)

Organizacje

Członek Studenckiego Koła Naukowego „Progres”,
Członek Studenckiego Koła Menadżerów na Uniwersytecie w Białymstoku

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
GLION
GLION
Grupa użytkowników goldenline w największych społecznościach biznesowych na świecie.
Jestem Kobietą
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR