Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
MENADŻER PROJEKTU, Departament Inicjatyw Strategicznych
• Przygotowanie koncepcji, zakresu i harmonogramów projektów;
• Przygotowanie i zarządzanie budżetami projektów;
• Przygotowywanie dokumentacji projektowej;
• Koordynacja i nadzorowanie prac zespołów;
• Wybór i współpraca z podwykonawcami;
• Organizacja i przeprowadzane warsztatów i szkoleń;
• Raportowanie przebiegu projektów.
• Przygotowanie i zarządzanie budżetami projektów;
• Przygotowywanie dokumentacji projektowej;
• Koordynacja i nadzorowanie prac zespołów;
• Wybór i współpraca z podwykonawcami;
• Organizacja i przeprowadzane warsztatów i szkoleń;
• Raportowanie przebiegu projektów.
KIEROWNIK ODDZIAŁU
• Budowa zespołu;
• Organizacja i zarządzanie pracą zespołu;
• Dbanie o rozwój podległych pracowników;
• Wyznaczanie planów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za ich wykonanie;
• Ocena kompetencji podległych pracowników oraz coaching;
• Kształtowanie pożądanego wizerunku Banku poprzez zapewnienie sprawnej i wysokiej jakości pracy zespołu.
• Organizacja i zarządzanie pracą zespołu;
• Dbanie o rozwój podległych pracowników;
• Wyznaczanie planów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za ich wykonanie;
• Ocena kompetencji podległych pracowników oraz coaching;
• Kształtowanie pożądanego wizerunku Banku poprzez zapewnienie sprawnej i wysokiej jakości pracy zespołu.
KONSULTANT ds. WDROŻENIA
• Wdrożenie nowej struktury organizacyjnej sieci sprzedaży w
• Regionach: Wielkopolskim, Dolnośląskim, Małopolskim.
• Prowadzenie szkoleń z zakresu nowej strategii oraz szkoleń
produktowych, coaching pracowników;
• Aktywizacja sprzedaży;
• Proponowanie rozwiązań racjonalizatorskich;
• Raportowanie postępów wdrożenia.
• Regionach: Wielkopolskim, Dolnośląskim, Małopolskim.
• Prowadzenie szkoleń z zakresu nowej strategii oraz szkoleń
produktowych, coaching pracowników;
• Aktywizacja sprzedaży;
• Proponowanie rozwiązań racjonalizatorskich;
• Raportowanie postępów wdrożenia.
TRENER WEWNĘTRZNY
• Tematyka szkoleń: techniki sprzedaży, profesjonalne negocjacje oraz szklenia produktowe.
• Główne zadania: prezentacje, odgrywanie scenek, pomoc pracownikom w organizacji dnia pracy oraz umiejętnym pozyskiwaniu klientów, profesjonalnym przygotowaniu się do sprzedaży oraz negocjacji.
• Raportowanie do Centrali Banku efektów i spostrzeżeń z każdego szkolenia.
• Główne zadania: prezentacje, odgrywanie scenek, pomoc pracownikom w organizacji dnia pracy oraz umiejętnym pozyskiwaniu klientów, profesjonalnym przygotowaniu się do sprzedaży oraz negocjacji.
• Raportowanie do Centrali Banku efektów i spostrzeżeń z każdego szkolenia.
DORADCA ds. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWCH
• Bieżąca obsługa klientów detalicznych oraz instytucjonalnych w tym klientów VIP;
• Pozyskiwanie klientów, aktywna sprzedaż produktów bankowych oraz inwestycyjnych;
• Przeprowadzanie prezentacji produktów oraz aktywne rozpowszechnianie oferty;
• Przygotowywanie transakcji kredytowych, rozpatrywanie wniosków, sporządzanie raportów z projektem decyzji kredytowej oraz umów kredytowych;
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem oraz identyfikacja ich rosnących potrzeb;
• Zastępowanie kierownika placówki.
• Pozyskiwanie klientów, aktywna sprzedaż produktów bankowych oraz inwestycyjnych;
• Przeprowadzanie prezentacji produktów oraz aktywne rozpowszechnianie oferty;
• Przygotowywanie transakcji kredytowych, rozpatrywanie wniosków, sporządzanie raportów z projektem decyzji kredytowej oraz umów kredytowych;
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem oraz identyfikacja ich rosnących potrzeb;
• Zastępowanie kierownika placówki.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie projektami „PRINCE2” Foundation
„ Microsoft Office Enterprise Project Management 2003”
„ Zarządzanie wynikami i rozwojem pracowników”
„ Zarządzanie Ludźmi – Od wyznaczania celów do oceny”
„ Umiejętności sprzedaży doradczej”,
„ Jak być efektywnym w sytuacji zmiany”,
„ Umiejętności skutecznego porozumiewania się”
„ Techniki trenerskie”,
„ Profesjonalne negocjacje”,
„ Profesjonalne techniki sprzedaży”
Kongres „Customer Intelligence”
„VII edycja Konkursu międzybankowego BANRISK – the Stanford Game” – 2009, WIB
(w ramach „Młodzi BGŻ”) II miejsce
„ Microsoft Office Enterprise Project Management 2003”
„ Zarządzanie wynikami i rozwojem pracowników”
„ Zarządzanie Ludźmi – Od wyznaczania celów do oceny”
„ Umiejętności sprzedaży doradczej”,
„ Jak być efektywnym w sytuacji zmiany”,
„ Umiejętności skutecznego porozumiewania się”
„ Techniki trenerskie”,
„ Profesjonalne negocjacje”,
„ Profesjonalne techniki sprzedaży”
Kongres „Customer Intelligence”
„VII edycja Konkursu międzybankowego BANRISK – the Stanford Game” – 2009, WIB
(w ramach „Młodzi BGŻ”) II miejsce
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Zainteresowania
Psychologia, muzyka, film, podróże.
Organizacje
"Stowarzyszenie Młodych Pracowników Banku BGŻ"
2011 - Wiceprezes "Młodzi BGŻ"
2009 - 2011 - Sekretarz "Młodzi BGŻ"
2007 - 2009 - Członek grupy założycielskiej "Młodzi BGŻ"
2011 - Wiceprezes "Młodzi BGŻ"
2009 - 2011 - Sekretarz "Młodzi BGŻ"
2007 - 2009 - Członek grupy założycielskiej "Młodzi BGŻ"
Inne
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
• Zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• Wysoce rozwinięta świadomość zespołowa
• Zaangażowanie w realizację celów
• Umiejętność wpływania na innych i ich rozwój
• Doskonała adaptacja do zmieniających się warunków
• Wysoki poziom kultury osobistej
• Zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• Wysoce rozwinięta świadomość zespołowa
• Zaangażowanie w realizację celów
• Umiejętność wpływania na innych i ich rozwój
• Doskonała adaptacja do zmieniających się warunków
• Wysoki poziom kultury osobistej
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej