Umiejętności
Coaching
Doradztwo finansowe
Realizacja celów
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
Rozwój osobisty
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Coaching i motywacja
techniki nauki
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik, trener
Zarządzanie zespołem konsultantów Call Center, dbałość o motywację i zaangażowanie, raportowanie efektywności zespołu, planowanie budżetu projektu, dbanie do dobre relacje z klientami i tworzenie programów budujących ich satysfakcję. Tworzenie projektów, skryptów rozmów i materiałów szkoleniowych. Planowanie i realizacja projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla klienta wewnętrznego. Realizacja szkoleń miękkich dla podległych pracowników. Kierowanie projektami sprzedażowymi oraz programami lojalnościowymi.
Szkolenia i kursy
Telemarketing i telefoniczna obsługa Klienta z negocjacjami
Zostań Liderem
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Wystąpienia publiczne
Prawo pracy i mobbing
Coaching w Call Center
Rekrutacja oraz Motywacja w CC
Zostań Liderem
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Wystąpienia publiczne
Prawo pracy i mobbing
Coaching w Call Center
Rekrutacja oraz Motywacja w CC
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.