Umiejętności
Komunikatywność
Wsparcie klienta
Praca w zespole
obsługa komputera
Obsługa kasy fiskalnej
MS Office
Prawo jazdy kat B
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
ochrona zdrowia
Faktury
Polka SQL
Miła aparycja i wysoka kultura osobista
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. organizacyjno-prawnych
* dystrybuowanie decyzji organów Spółki oraz Dyrekcji w Oddziale Zakładzie Gazowniczym
* przygotowywanie projektów wniosków kierowanych na posiedzenia Zarządu
* przygotowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych we współpracy z komórką organizacyjną Centrali odpowiedzialną za obszar regulacji
* prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej związanej z działalnością Oddziału Zakładu Gazowniczego
* weryfikacja i zatwierdzanie zarejestrowanych umów w Centralnej Bazie Umów
* monitorowanie realizacji decyzji organów Spółki w sprawach dotyczących Oddziału Zakładu Gazowniczego
* sporządzanie raportów i sprawozdań dla Dyrekcji Zakładu oraz organów Spółki
* prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjną Zakładu Gazowniczego (archiwizacja dokumentów, przygotowywanie spotkań)
* prowadzenie sekretariatu
* udział w projektach realizowanych przez Oddział Zakład Gazowniczy
* przygotowywanie projektów wniosków kierowanych na posiedzenia Zarządu
* przygotowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych we współpracy z komórką organizacyjną Centrali odpowiedzialną za obszar regulacji
* prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej związanej z działalnością Oddziału Zakładu Gazowniczego
* weryfikacja i zatwierdzanie zarejestrowanych umów w Centralnej Bazie Umów
* monitorowanie realizacji decyzji organów Spółki w sprawach dotyczących Oddziału Zakładu Gazowniczego
* sporządzanie raportów i sprawozdań dla Dyrekcji Zakładu oraz organów Spółki
* prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjną Zakładu Gazowniczego (archiwizacja dokumentów, przygotowywanie spotkań)
* prowadzenie sekretariatu
* udział w projektach realizowanych przez Oddział Zakład Gazowniczy
specjalista ds. administracyjnych
* prowadzenie sekretariatu
* przygotowywanie narad, konferencji (Oddziału własnego, Ogólnopolskich)
* nadzór nad obiegiem dokumentów w Oddziale
* prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji
* prowadzenie rejestrów, ewidencji i zestawień oraz sporządzanie bieżących raportów i analiz w zakresie prowadzonych zadań
* współpraca przy wdrażaniu systemu identyfikacji wizualnej
* odpowiedzialność za zakup i dystrybucję artykułów
* współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu realizacji swoich zadań
* ewidencja i archiwizacja dokumentów
* przygotowywanie narad, konferencji (Oddziału własnego, Ogólnopolskich)
* nadzór nad obiegiem dokumentów w Oddziale
* prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji
* prowadzenie rejestrów, ewidencji i zestawień oraz sporządzanie bieżących raportów i analiz w zakresie prowadzonych zadań
* współpraca przy wdrażaniu systemu identyfikacji wizualnej
* odpowiedzialność za zakup i dystrybucję artykułów
* współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu realizacji swoich zadań
* ewidencja i archiwizacja dokumentów
Starszy Konsultant ds. obsługi Klienta
* obsługa pacjenta w recepcji (księgowanie/umawianie wizyt)
* udzielanie informacji pacjentom (nowym i obecnym) odnośnie wykonywanych w oddziale usług
* rozwiązywanie sytuacji konfliktowych (odmowa lekarza przyjęcia pacjenta np. spóźnionego, brak wizyty w karcie, brak dostępności usługi w danym terminie)
* przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, wystawianie faktur przelewowych ("dłużnika")
* współpraca z lekarzami, pielęgniarkami, admnistracją (przekazywanie informacji istotnych)
* sprzedaż ubezpieczeń zdrowotnych i kart upominkowych
* wykonywanie raportów dziennych/dobowych; wypłacanie pieniędzy po zmianie
* przygotowywanie konwoju
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy, oddziału
* osoba kontaktowa pod nieobecność Koordynatora ds Obsługi Klienta
* udzielanie informacji pacjentom (nowym i obecnym) odnośnie wykonywanych w oddziale usług
* rozwiązywanie sytuacji konfliktowych (odmowa lekarza przyjęcia pacjenta np. spóźnionego, brak wizyty w karcie, brak dostępności usługi w danym terminie)
* przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, wystawianie faktur przelewowych ("dłużnika")
* współpraca z lekarzami, pielęgniarkami, admnistracją (przekazywanie informacji istotnych)
* sprzedaż ubezpieczeń zdrowotnych i kart upominkowych
* wykonywanie raportów dziennych/dobowych; wypłacanie pieniędzy po zmianie
* przygotowywanie konwoju
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy, oddziału
* osoba kontaktowa pod nieobecność Koordynatora ds Obsługi Klienta
Konsultant ds. Obsługi Klienta
* obsługa pacjenta w recepcji (księgowanie/umawianie wizyt)
* udzielanie informacji pacjentom (nowym i obecnym) odnośnie wykonywanych w oddziale usług
* rozwiązywanie sytuacji konfliktowych (odmowa lekarza przyjęcia pacjenta np. spóźnionego, brak wizyty w karcie, brak dostępności usługi w danym terminie)
* przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, wystawianie faktur przelewowych ("dłużnika")
* współpraca z lekarzami, pielęgniarkami, admnistracją (przekazywanie informacji istotnych)
* sprzedaż ubezpieczeń zdrowotnych i kart upominkowych
* wykonywanie raportów dziennych/dobowych; wypłacanie pieniędzy po zmianie
* przygotowywanie konwoju
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy, oddziału
* osoba kontaktowa pod nieobecność Koordynatora ds Obsługi Klienta
* udzielanie informacji pacjentom (nowym i obecnym) odnośnie wykonywanych w oddziale usług
* rozwiązywanie sytuacji konfliktowych (odmowa lekarza przyjęcia pacjenta np. spóźnionego, brak wizyty w karcie, brak dostępności usługi w danym terminie)
* przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, wystawianie faktur przelewowych ("dłużnika")
* współpraca z lekarzami, pielęgniarkami, admnistracją (przekazywanie informacji istotnych)
* sprzedaż ubezpieczeń zdrowotnych i kart upominkowych
* wykonywanie raportów dziennych/dobowych; wypłacanie pieniędzy po zmianie
* przygotowywanie konwoju
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy, oddziału
* osoba kontaktowa pod nieobecność Koordynatora ds Obsługi Klienta
Szkolenia i kursy
Profesjonalna obsługa Pacjenta w recepcji - poziom zaawansowany (z elementami menedżerskimi)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Prawo
Wsparcie usług prawnych
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
narciarstwo, taniec, podróże, książki
Grupy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość