Doświadczenie zawodowe
Analityk Biznesowy
AXA Polska S.A.
Przygotowywanie specyfikacji, analiz pod kątem wymagań biznesowych
Udział w projektach firmy oraz wparcie analityczne projektów
Mapowanie procesów biznesowych, inwentaryzacja bieżących procesów biznesowych
Modelowanie procesów biznesowych, ustalanie docelowych procesów w firmie
Budowanie świadomości w firmie odnośnie Analiz Biznesowych
Udział w projektach firmy oraz wparcie analityczne projektów
Mapowanie procesów biznesowych, inwentaryzacja bieżących procesów biznesowych
Modelowanie procesów biznesowych, ustalanie docelowych procesów w firmie
Budowanie świadomości w firmie odnośnie Analiz Biznesowych
Starszy Specjalista ds. procesów biznesowych
Zarządzanie i koordynacja prac przy regionalnym (kraje Europy Wschodniej) projekcie BPM;
Koordynacja projektu dotyczącego zmian organizacyjnych - zarządzanie zmianą
Zarządzanie repozytorium procesów biznesowych;
Mierzenie efektywności procesów biznesowych (BPMS; wybrane KPIs);
Tworzenie wymagań funkcjonalnych do systemu CRM dla wybranych procesów biznesowych;
Opracowywanie procedur i instrukcji dotyczących nowych procesów w firmie
Uczestnictwo w inicjatywach usprawniających procesy (znajomość Six Sigma - Black Belt);
Prowadzenie szkoleń z zakresu metodologii OPEX opartej na Six Sigma i Lean;
Opieka nad budżetami projektowymi
Udział w przygotowaniu biura projektów (PMO) i aplikacji informatycznej do biura projektów;
Uczestnictwo w pracach zespołu innowacyjnego w Allianz;
Koordynacja projektu dotyczącego zmian organizacyjnych - zarządzanie zmianą
Zarządzanie repozytorium procesów biznesowych;
Mierzenie efektywności procesów biznesowych (BPMS; wybrane KPIs);
Tworzenie wymagań funkcjonalnych do systemu CRM dla wybranych procesów biznesowych;
Opracowywanie procedur i instrukcji dotyczących nowych procesów w firmie
Uczestnictwo w inicjatywach usprawniających procesy (znajomość Six Sigma - Black Belt);
Prowadzenie szkoleń z zakresu metodologii OPEX opartej na Six Sigma i Lean;
Opieka nad budżetami projektowymi
Udział w przygotowaniu biura projektów (PMO) i aplikacji informatycznej do biura projektów;
Uczestnictwo w pracach zespołu innowacyjnego w Allianz;
Specjalista ds. kontroli kosztów IT
1. Przygotowywanie miesięcznych raportów z realizacji budżetu - odchylenia wobec planu oraz opis powodów odchyleń;
2. Przygotowywanie budżetu IT na każdy rok (Excel);
3. Udział w przygotowywaniu analiz opłacalności projektów – ex post i ex ante;
4. Prace finansowo - administracyjne przy projektach IT.
2. Przygotowywanie budżetu IT na każdy rok (Excel);
3. Udział w przygotowywaniu analiz opłacalności projektów – ex post i ex ante;
4. Prace finansowo - administracyjne przy projektach IT.
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Inne
Inne
-Znajomość metodologii OPEX, opartej na Six Sigma (OPEX Black Belt trained);
-Prowadzenie szkolenia OPEX Blue Belt (facilitation)
-Prowadzenie szkolenia OPEX Blue Belt (facilitation)