Umiejętności
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft PowerPoint
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Selekcja CV
samodzielność w podejmowaniu decyzji
Techniki sprzedaży i negocjacji
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
motywowanie i rozwój pracowników
Punktualność i systematyczność
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych
▪Realizacja wyznaczonych celów biznesowych i planów sprzedażowych w ramach podległego Zespołu Sprzedaży oraz współpracującej sieci agentów wyłącznych.
▪Zarządzanie pracownikami Zespołu Sprzedaży.
▪Zarządzanie podległą siecią agentów wyłącznych.
▪Zapewnienie wysokiego poziomu rekrutacji nowych agentów wyłącznych celem realizacji planów i utrzymania optymalnego modelu sieci agencyjnej.
▪Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności podmiotów sprzedaży, w szczególności poprzez:
▫badanie potrzeb szkoleniowych, organizowanie i prowadzenie, we współpracy ze Specjalistą Produktowym oraz Zespołem Wsparcia Sprzedaży szkoleń dla podległej sieci sprzedaży,
▫wspólne wizyty sprzedażowe u klientów,
▫wdrażanie do pracy nowych agentów,
▫prowadzenie, we współpracy z Zespołem Wsparcia Sprzedaży, szkoleń licencyjnych i szkoleń zawodowych, wynikających z przepisów ustawy o pośrednictwie ubezpieczeniowym.
▪Zapewnienie należytej ochrony interesów Spółki, poprzez sprawowanie funkcji nadzoru i kontroli względem Zespołu Sprzedaży oraz podległej sieci sprzedaży.
▪Bieżące monitorowanie działań konkurencji i rekomendowanie przełożonemu działań korygujących.
▪Współpraca z pozostałymi Kierownikami Sprzedaży, celem zapewnienia spójnej polityki sprzedażowej oraz najwyższej jakości obsługi klientów.
.
▪Zarządzanie pracownikami Zespołu Sprzedaży.
▪Zarządzanie podległą siecią agentów wyłącznych.
▪Zapewnienie wysokiego poziomu rekrutacji nowych agentów wyłącznych celem realizacji planów i utrzymania optymalnego modelu sieci agencyjnej.
▪Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności podmiotów sprzedaży, w szczególności poprzez:
▫badanie potrzeb szkoleniowych, organizowanie i prowadzenie, we współpracy ze Specjalistą Produktowym oraz Zespołem Wsparcia Sprzedaży szkoleń dla podległej sieci sprzedaży,
▫wspólne wizyty sprzedażowe u klientów,
▫wdrażanie do pracy nowych agentów,
▫prowadzenie, we współpracy z Zespołem Wsparcia Sprzedaży, szkoleń licencyjnych i szkoleń zawodowych, wynikających z przepisów ustawy o pośrednictwie ubezpieczeniowym.
▪Zapewnienie należytej ochrony interesów Spółki, poprzez sprawowanie funkcji nadzoru i kontroli względem Zespołu Sprzedaży oraz podległej sieci sprzedaży.
▪Bieżące monitorowanie działań konkurencji i rekomendowanie przełożonemu działań korygujących.
▪Współpraca z pozostałymi Kierownikami Sprzedaży, celem zapewnienia spójnej polityki sprzedażowej oraz najwyższej jakości obsługi klientów.
.
Organizator Sprzedaży Agencyjnej
▪ Realizacja wyznaczonych celów biznesowych Zespołu Sprzedaży Agentów Wyłącznych poprzez
zapewnienie wsparcia Kierownika Sprzedaży w czynnościach administracyjnych i organizacyjnych,
terminowości obsługi umów agencyjnych oraz dostarczania danych i analiz na potrzeby Zespołu
Sprzedaży.
▪ Dostarczanie danych niezbędnych w procesie planowania, monitorowania rozliczania planów i
celów premiowych.
▪ Zapewnienie właściwej obsługi umów agencyjnych.
▪ Koordynacja działań związanych z programami wsparcia podmiotów sprzedaży.
▪ Wspieranie administracyjne i organizacyjne działań Zespołu Sprzedaży.
▫ Udział w procesie inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania.
▪ Udział w procesie rozliczeń wynagrodzenia dla pośredników niestałych, akceptacja wypłat
wynagrodzenia, aktualizacja danych kontrahentów w celu prawidłowej obsługi procesu rozliczeń.
▪ Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez pracodawcę oraz stałe podnoszenie własnych
kompetencji.
▪ Współpraca z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki.
▪ Przestrzeganie obowiązujących w Spółce procedur wewnętrznych.
zapewnienie wsparcia Kierownika Sprzedaży w czynnościach administracyjnych i organizacyjnych,
terminowości obsługi umów agencyjnych oraz dostarczania danych i analiz na potrzeby Zespołu
Sprzedaży.
▪ Dostarczanie danych niezbędnych w procesie planowania, monitorowania rozliczania planów i
celów premiowych.
▪ Zapewnienie właściwej obsługi umów agencyjnych.
▪ Koordynacja działań związanych z programami wsparcia podmiotów sprzedaży.
▪ Wspieranie administracyjne i organizacyjne działań Zespołu Sprzedaży.
▫ Udział w procesie inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania.
▪ Udział w procesie rozliczeń wynagrodzenia dla pośredników niestałych, akceptacja wypłat
wynagrodzenia, aktualizacja danych kontrahentów w celu prawidłowej obsługi procesu rozliczeń.
▪ Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez pracodawcę oraz stałe podnoszenie własnych
kompetencji.
▪ Współpraca z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki.
▪ Przestrzeganie obowiązujących w Spółce procedur wewnętrznych.
Specjalista Obsługi Klienta
Wprowadzanie do bazy komputerowej danych zgodnych z treścią umowy kupna-sprzedaży, wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, cesji, aneksu do umowy ubezpieczenia.
Przygotowanie korespondencji z klientem dotyczącej rekalkulacji składki umów OC posiadaczy
pojazdów mechanicznych.
Bezpośrednia obsługa klienta w Oddziale PZU SA.
Przygotowanie korespondencji z klientem dotyczącej rekalkulacji składki umów OC posiadaczy
pojazdów mechanicznych.
Bezpośrednia obsługa klienta w Oddziale PZU SA.
Szkolenia i kursy
04/2016 Menedżer 2.0 moduł III Efektywność Biznesowa Zespołu
11/2015 Rekrutacja i Selekcja Kandydatów nowych agentów
Konsultant Biznesowy Adam Kubicki
10/2015 Menedżer 2.0 moduł II Ja i mój zespół- Budowanie zaangażowania
Grupa Szkoleniowa Kontrakt-OSH
1/2015 Rozpoczęcie cyklu 2 dniowych szkoleń Menedżer 2.0 moduł I "Ja w roli menedżera, świadomość menedżerska"
Trener Impact
11/2014 Przywództwo i kierowanie zespołem
Zespół Rozwoju Sieci Sprzedaży PZU SA, Katowice
07/2013 Efektywny Zespół czyli jak zbudować twórczy i sprawnie funkcjonujący Zespół
Zespół Rozwoju Sieci Sprzedaży PZU SA, Wrocław
23/11/2010–25/11/2010 I Moduł - Efektywny Zespół
Zespół Rozwoju Sieci Sprzedaży PZU SA, Wrocław
12/03/2009–13/03/2009 Zasady prowadzenia spotkań oraz Train The Trainers z zakresu prowadzenia szkoleń produktowych PAIZ Konsulting Sp. z o.o., Zawiercie
25/09/2007 Etykieta rozmowy telefonicznej. Wpływ autoprezentacji na kształtowanie wizerunku firmy.Doskam Sp. z o.o., Gliwice
11/2015 Rekrutacja i Selekcja Kandydatów nowych agentów
Konsultant Biznesowy Adam Kubicki
10/2015 Menedżer 2.0 moduł II Ja i mój zespół- Budowanie zaangażowania
Grupa Szkoleniowa Kontrakt-OSH
1/2015 Rozpoczęcie cyklu 2 dniowych szkoleń Menedżer 2.0 moduł I "Ja w roli menedżera, świadomość menedżerska"
Trener Impact
11/2014 Przywództwo i kierowanie zespołem
Zespół Rozwoju Sieci Sprzedaży PZU SA, Katowice
07/2013 Efektywny Zespół czyli jak zbudować twórczy i sprawnie funkcjonujący Zespół
Zespół Rozwoju Sieci Sprzedaży PZU SA, Wrocław
23/11/2010–25/11/2010 I Moduł - Efektywny Zespół
Zespół Rozwoju Sieci Sprzedaży PZU SA, Wrocław
12/03/2009–13/03/2009 Zasady prowadzenia spotkań oraz Train The Trainers z zakresu prowadzenia szkoleń produktowych PAIZ Konsulting Sp. z o.o., Zawiercie
25/09/2007 Etykieta rozmowy telefonicznej. Wpływ autoprezentacji na kształtowanie wizerunku firmy.Doskam Sp. z o.o., Gliwice
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia