Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Obsługi Ubezpieczeń Inwestycyjnych
- Koordynowanie obsługi ubezpieczeń we współpracy z agentem transferowym;
- Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe przygotowanie danych do bieżących i okresowych sprawozdań finansowych;
- Opracowywanie i uzgadnianie procedur obsługi ubezpieczeń oraz odpowiadanie za ich poprawną i terminową realizację;
- Koordynowanie testów funkcjonalności informatycznych;
- Zarządzenie zespołem obsługującym ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym.
- Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe przygotowanie danych do bieżących i okresowych sprawozdań finansowych;
- Opracowywanie i uzgadnianie procedur obsługi ubezpieczeń oraz odpowiadanie za ich poprawną i terminową realizację;
- Koordynowanie testów funkcjonalności informatycznych;
- Zarządzenie zespołem obsługującym ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym.
Specjalista/Bancassurance, Departament Produktów Inwestycyjnych i Ubezpieczeniowych
Wdrażanie ubezpieczeń do oferty produktowej banku.
Zarządzanie produktami:
- zarządzanie ubezpieczeniami dla Klientów z segmentu Małych i Średnich przedsiębiorstw (ubezpieczeniem nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczeniem pomostowym, assistance, podróżnym);
- zarządzanie produktami dla Klientów Detalicznych: pakietami ubezpieczeń powiązanymi z produktami typu consumer finanse oraz z rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym (np.: na wypadek utraty pracy, choroby, niezdolności do pracy, NNW, OC w życiu prywatnym, assistance);
- udział w pracach tworzenia ubezpieczeń dla Kredytobiorców kredytów hipotecznych i Posiadaczy kart bankowych.
Wykonywane obowiązki:
- opracowywanie koncepcji rozwoju oferty Banku,
- negocjacje i współpraca z instytucjami ubezpieczeniowymi w zakresie projektowania i wdrażania do oferty Banku nowych ubezpieczeń oraz modyfikacja istniejącej oferty produktowej (analizy dochodowości, zapytania ofertowe, analizy ofert, negocjacje, projektowanie umów ubezpieczenia);
- bieżąca analiza rozwiązań rynkowych i praktyk stosowanych w sektorze bankowo-ubezpieczeniowym;
- aktywizacja sprzedaży (konkursy, programy motywacyjne, szkolenia, spotkania regionalne);
- opracowywanie materiałów marketingowych, przygotowywanie informacji prasowych, zarządzanie stroną intranetową oraz serwisem internetowym Banku w zakresie ubezpieczeń.
Zarządzanie produktami:
- zarządzanie ubezpieczeniami dla Klientów z segmentu Małych i Średnich przedsiębiorstw (ubezpieczeniem nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczeniem pomostowym, assistance, podróżnym);
- zarządzanie produktami dla Klientów Detalicznych: pakietami ubezpieczeń powiązanymi z produktami typu consumer finanse oraz z rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym (np.: na wypadek utraty pracy, choroby, niezdolności do pracy, NNW, OC w życiu prywatnym, assistance);
- udział w pracach tworzenia ubezpieczeń dla Kredytobiorców kredytów hipotecznych i Posiadaczy kart bankowych.
Wykonywane obowiązki:
- opracowywanie koncepcji rozwoju oferty Banku,
- negocjacje i współpraca z instytucjami ubezpieczeniowymi w zakresie projektowania i wdrażania do oferty Banku nowych ubezpieczeń oraz modyfikacja istniejącej oferty produktowej (analizy dochodowości, zapytania ofertowe, analizy ofert, negocjacje, projektowanie umów ubezpieczenia);
- bieżąca analiza rozwiązań rynkowych i praktyk stosowanych w sektorze bankowo-ubezpieczeniowym;
- aktywizacja sprzedaży (konkursy, programy motywacyjne, szkolenia, spotkania regionalne);
- opracowywanie materiałów marketingowych, przygotowywanie informacji prasowych, zarządzanie stroną intranetową oraz serwisem internetowym Banku w zakresie ubezpieczeń.
Specjalista ds. Telemarketingu
1. Udział w pracach tworzenia grupowych produktów ubezpieczeniowych;
2. Realizowanie celów sprzedażowych;
3. Kontrola jakości sprzedaży;
4. Negocjacje z partnerami biznesowymi;
5. Koordynowanie kampanii sprzedażowych;
6. Monitorowanie i analiza prac kampanii telemarketingowych;
7. Współpraca z Sekcjami Raportownia, Baz Danych przy analizowaniu jakości i modelowaniu profilu baz w celu optymalizacji efektywności dotarcia;
8. Definiowanie potrzeb szkoleniowych oraz prowadzenie wybranych treningów dla agentów;
9. Prowadzenie regularnych spotkań motywacyjnych,
10. Wspieranie działań skierowanych na zdobycie baz danych.
2. Realizowanie celów sprzedażowych;
3. Kontrola jakości sprzedaży;
4. Negocjacje z partnerami biznesowymi;
5. Koordynowanie kampanii sprzedażowych;
6. Monitorowanie i analiza prac kampanii telemarketingowych;
7. Współpraca z Sekcjami Raportownia, Baz Danych przy analizowaniu jakości i modelowaniu profilu baz w celu optymalizacji efektywności dotarcia;
8. Definiowanie potrzeb szkoleniowych oraz prowadzenie wybranych treningów dla agentów;
9. Prowadzenie regularnych spotkań motywacyjnych,
10. Wspieranie działań skierowanych na zdobycie baz danych.
Szkolenia i kursy
Broker ubezpieczeniowy - egzamin państwowy przeprowadzany przez KNF zdany 16.10.2012
5-7.12.2006 - MX Excel przegląd narzędzi zaawansowanych (szkolenie przeprowadzone przez Altkom Akademia SA)
05.2006 - Wprowadzanie nowego produktu na rynek (szkolenie przeprowadzone przez Institute for International Research Sp. z o.o.)
02.2006 - Customer focused organization - czyli jak przekraczać oczekiwania klientów i maksymalizować ich satysfakcję (szkolenie przeprowadzone przez Europejski Instytut Rozwoju Kadr)
10.2005 - Zarządzanie pracownikami działów call center i contact center (szkolenie przeprowadzone przez Institute for International Research Sp. z o.o.)
5-7.12.2006 - MX Excel przegląd narzędzi zaawansowanych (szkolenie przeprowadzone przez Altkom Akademia SA)
05.2006 - Wprowadzanie nowego produktu na rynek (szkolenie przeprowadzone przez Institute for International Research Sp. z o.o.)
02.2006 - Customer focused organization - czyli jak przekraczać oczekiwania klientów i maksymalizować ich satysfakcję (szkolenie przeprowadzone przez Europejski Instytut Rozwoju Kadr)
10.2005 - Zarządzanie pracownikami działów call center i contact center (szkolenie przeprowadzone przez Institute for International Research Sp. z o.o.)
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
czytanie, biegi przez las, snow-boarding, prace w ogrodzie, kite-surfing
Grupy
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
FINANSE I UBEZPIECZENIA porady ekspertów
Grupa utworzona dla osób posiadających bogatą wiedzę w wybranym segmencie branży FINANSE I UBEZPIECZENIA. Dla osób mających chęć i umiejętność dzielenia się swoją wiedzą z innymi.