Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds.Klientów Kluczowych
• współpraca ze środowiskiem medycznym - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z kluczowymi klientami w lecznictwie zamkniętym – ordynatorami, profesorami, KOL, specjalistami, decydentami szpitalnymi,
• zarządzanie przetargami szpitalnymi na podległym terytorium,
• promocja leków innowacyjnych skierowana do lekarzy ortopedów, anestezjologów,chirurgów, onkologów, ginekologów – leki dedykowane dla rynku szpitalnego i otwartego,
• współpraca z przedstawicielami środowiska farmaceutycznego, którzy zajmują się dystrybucją i sprzedażą oferowanych przez firmę produktów,
• organizowanie sympozjów i konferencji, spotkań naukowych dla lekarzy i farmaceutów,
• przygotowywanie analiz i raportów,
• zarządzanie przetargami szpitalnymi na podległym terytorium,
• promocja leków innowacyjnych skierowana do lekarzy ortopedów, anestezjologów,chirurgów, onkologów, ginekologów – leki dedykowane dla rynku szpitalnego i otwartego,
• współpraca z przedstawicielami środowiska farmaceutycznego, którzy zajmują się dystrybucją i sprzedażą oferowanych przez firmę produktów,
• organizowanie sympozjów i konferencji, spotkań naukowych dla lekarzy i farmaceutów,
• przygotowywanie analiz i raportów,
Specjalista Przedstawiciel Naukowy
• naukowa promocja leków innowacyjnych skierowana do lekarzy ortopedów, chirurgów i kardiologów – leki dedykowane dla rynku szpitalnego
• współpraca ze środowiskiem medycznym - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z kluczowymi klientami w lecznictwie zamkniętym – ordynatorami, profesorami, KOL, specjalistami,
• monitorowanie przetargów szpitalnych,
• współpraca z przedstawicielami środowiska farmaceutycznego, którzy zajmują się dystrybucją i sprzedażą oferowanych przez firmę produktów,
• przygotowywanie analiz i raportów,
• organizowanie sympozjów i konferencji, spotkań naukowych dla lekarzy,
• kreowanie wizerunku firmy
• współpraca ze środowiskiem medycznym - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z kluczowymi klientami w lecznictwie zamkniętym – ordynatorami, profesorami, KOL, specjalistami,
• monitorowanie przetargów szpitalnych,
• współpraca z przedstawicielami środowiska farmaceutycznego, którzy zajmują się dystrybucją i sprzedażą oferowanych przez firmę produktów,
• przygotowywanie analiz i raportów,
• organizowanie sympozjów i konferencji, spotkań naukowych dla lekarzy,
• kreowanie wizerunku firmy
Przedstawiciel naukowy
• naukowa promocja leków etycznych , skierowana do lekarzy laryngologów, pulmonologów, GP, pediatrów
• współpraca ze środowiskiem medycznym - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów,
• współpraca z przedstawicielami środowiska farmaceutycznego, którzy zajmują się dystrybucją i sprzedażą oferowanych przez firmę produktów,
• przygotowywanie analiz i raportów,
• organizowanie sympozjów i konferencji, spotkań naukowych dla lekarzy,
• kreowanie wizerunku firmy
• współpraca ze środowiskiem medycznym - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów,
• współpraca z przedstawicielami środowiska farmaceutycznego, którzy zajmują się dystrybucją i sprzedażą oferowanych przez firmę produktów,
• przygotowywanie analiz i raportów,
• organizowanie sympozjów i konferencji, spotkań naukowych dla lekarzy,
• kreowanie wizerunku firmy
Medical & Science Liaison
• wkład medyczny w marketingowe plany strategiczne dla produktu
• współtworzenie materiałów promocyjnych
• współpraca z Key Opinion Leaders, wykładowcami, organizacja Advisory Boards
• współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami pacjenckimi
• organizacja wydarzeń edukacyjnych, wkład merytoryczny w konferencje i sympozja
• dostarczanie materiałów i publikacji w danym obszarze terapeutycznym
• przygotowanie materiałów edukacyjnych kierowanych do psychologów, pedagogów i pacjentów
• szkolenie i podnoszenie wiedzy produktowej oraz wiedzy związanej z obszarem terapeutycznym pracowników działu Sales & Marketing
• współtworzenie materiałów promocyjnych
• współpraca z Key Opinion Leaders, wykładowcami, organizacja Advisory Boards
• współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami pacjenckimi
• organizacja wydarzeń edukacyjnych, wkład merytoryczny w konferencje i sympozja
• dostarczanie materiałów i publikacji w danym obszarze terapeutycznym
• przygotowanie materiałów edukacyjnych kierowanych do psychologów, pedagogów i pacjentów
• szkolenie i podnoszenie wiedzy produktowej oraz wiedzy związanej z obszarem terapeutycznym pracowników działu Sales & Marketing
Starszy Przedstawiciel Medyczny
• naukowa promocja leków etycznych , skierowana do lekarzy, onkologów i lekarzy medycyny paliatywnej, okresowo także do dermatologów i neurologów
• współpraca ze środowiskiem medycznym - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów,
• współpraca z Product Managerem w zakresie przygotowywania strategii marketingowej i materiałów promocyjnych,
• współpraca z przedstawicielami środowiska farmaceutycznego, którzy zajmują się dystrybucją i sprzedażą oferowanych przez firmę produktów,
• przygotowywanie analiz i raportów,
• organizowanie sympozjów i konferencji, spotkań naukowych dla lekarzy,
• kreowanie wizerunku firmy
• współpraca ze środowiskiem medycznym - nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów,
• współpraca z Product Managerem w zakresie przygotowywania strategii marketingowej i materiałów promocyjnych,
• współpraca z przedstawicielami środowiska farmaceutycznego, którzy zajmują się dystrybucją i sprzedażą oferowanych przez firmę produktów,
• przygotowywanie analiz i raportów,
• organizowanie sympozjów i konferencji, spotkań naukowych dla lekarzy,
• kreowanie wizerunku firmy
Szkolenia i kursy
prawo jazdy kat. B – bezwypadkowa jazda, szkolenia doskonalące w Akademii Bezpiecznej Jazdy
dobra znajomość obsługi komputera (Windows, Excel,Power Point, Outlook, Internet Explorel; system raportowania Siebel; system monitorowania budżetu z elektronicznym obiegiem dokumentów K2)
szkolenia :
techniki sprzedaży ( sztuka sprzedaży i obsługi klienta, skuteczny przekaz promocyjny, psychologia gier klientów)
umiejętność prowadzenia spotkań edukacyjnych
sztuka prezentacji
moderowanie dyskusji
neurolingwistyczne programowanie
podstawy asertywności
INSIGHTS – klucz do efektywności osobistej
strategie kontroli komunikacji z klientem Challenger
dobra znajomość obsługi komputera (Windows, Excel,Power Point, Outlook, Internet Explorel; system raportowania Siebel; system monitorowania budżetu z elektronicznym obiegiem dokumentów K2)
szkolenia :
techniki sprzedaży ( sztuka sprzedaży i obsługi klienta, skuteczny przekaz promocyjny, psychologia gier klientów)
umiejętność prowadzenia spotkań edukacyjnych
sztuka prezentacji
moderowanie dyskusji
neurolingwistyczne programowanie
podstawy asertywności
INSIGHTS – klucz do efektywności osobistej
strategie kontroli komunikacji z klientem Challenger
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Grupy
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Grupa skupiająca wyłącznie profesjonalistów - osoby pracujące obecnie w (innowacyjnych) firmach farmaceutycznych.
Wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rynku farmaceutycznego.