Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- tworzenie ofert handlowych dla klientów eksportowych
- wprowadzenie zamówień klienta do systemu SAP oraz dbałość o terminowe potwierdzenia realizacji zamówień
- planowanie i organizowanie dostaw do klienta zgodnie z potwierdzonym terminem, jak również raportowanie wysłanych towarów
- wystawianie odpowiedniej dokumentacji wysyłkowej (wewnątrzunijnej i eksportowej), kontrola dokumentów w związku z uwarunkowanymi formami rozliczeń międzynarodowych
- organizacja oraz rozliczanie transportu
- przetwarzanie reklamacji klientów zgodnie z obowiązującą procedurą
- tworzenie niezbędnych kontroli i analiz pozwalających na płynny przebieg procesu kompleksowej obsługi klienta
- wprowadzenie zamówień klienta do systemu SAP oraz dbałość o terminowe potwierdzenia realizacji zamówień
- planowanie i organizowanie dostaw do klienta zgodnie z potwierdzonym terminem, jak również raportowanie wysłanych towarów
- wystawianie odpowiedniej dokumentacji wysyłkowej (wewnątrzunijnej i eksportowej), kontrola dokumentów w związku z uwarunkowanymi formami rozliczeń międzynarodowych
- organizacja oraz rozliczanie transportu
- przetwarzanie reklamacji klientów zgodnie z obowiązującą procedurą
- tworzenie niezbędnych kontroli i analiz pozwalających na płynny przebieg procesu kompleksowej obsługi klienta
Team Lider
Exact Systems Sp. z o.o. na zlecenie Eaton Automotive Sp. z o.o.
- nadzorowanie pracy kilkuosobowych (kilkunastoosobowych) zespołów pracowników, pod kątem standardów jakościowych i produkcyjnych obowiązujących w firmie
- planowanie i koordynowanie prac związanych z realizacją planu, z zachowaniem terminowości wysyłek
- prowadzenie wszelkich działań administracyjnych związanych z kierowaniem grupą w tym kontrolowanie czasu pracy pracowników, tworzenie planów zatrudnienia w zależności od potrzeb selekcji
- raportowanie o wynikach
- inicjowanie i prowadzenie działań korygujących i doskonalących proces selekcji
- szkolenie pracowników produkcyjnych
- planowanie i koordynowanie prac związanych z realizacją planu, z zachowaniem terminowości wysyłek
- prowadzenie wszelkich działań administracyjnych związanych z kierowaniem grupą w tym kontrolowanie czasu pracy pracowników, tworzenie planów zatrudnienia w zależności od potrzeb selekcji
- raportowanie o wynikach
- inicjowanie i prowadzenie działań korygujących i doskonalących proces selekcji
- szkolenie pracowników produkcyjnych
Specjalista ds. Zakupów
- gromadzenie i analizowanie danych na temat potencjalnych dostawców
- samodzielne prowadzenie kontaktów zakupowych z klientem krajowym międzynarodowym
- uzgodnienia warunków dostaw
- planowanie poszczególnym materiałów i surowców do produkcji
- organizowanie transportu i współpraca z firmami spedycyjnymi
- nadzór nad realizacją zamówień i terminowość ich realizacji
- wyjaśnianie ewentualnych różnic i odchyleń w dostawach
- prowadzenie reklamacji dotyczących zakupów
- samodzielne prowadzenie kontaktów zakupowych z klientem krajowym międzynarodowym
- uzgodnienia warunków dostaw
- planowanie poszczególnym materiałów i surowców do produkcji
- organizowanie transportu i współpraca z firmami spedycyjnymi
- nadzór nad realizacją zamówień i terminowość ich realizacji
- wyjaśnianie ewentualnych różnic i odchyleń w dostawach
- prowadzenie reklamacji dotyczących zakupów
Szkolenia i kursy
Warsztat szkoleniowy „Kanban materiałowy i zarządzanie zapasami” realizowany w dniach 28 – 29 października 2008
LeanQ Team dr inż. Joanna Czerska
LeanQ Team dr inż. Joanna Czerska
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja