Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Sprzedaży
-pozyskiwanie klientów, budowanie sieci kontaktów
-prowadzenie spotkań biznesowych, przygotowywanie ofert (off screen, wynajmy, kupony) umów dotyczących transakcji, windykacja należności
-uczestnictwo, kontrola i koordynacja specjalnych pokazów, pokazów zamkniętych, wynajmów sal, wystaw oraz konferencji
-nawiązywanie kontaktów z przedstawicielami firm lub potencjalnym reklamodawcami
-sporządzanie raportów dotyczących materiałów reklamowych na potrzeby działu sprzedaży korporacyjnej
-nadzór oraz kontrola pracownikow kina w celu włąściwego przeprowadzania akcji reklamowo-promocyjnych
-praca przy cateringu
-prowadzenie spotkań biznesowych, przygotowywanie ofert (off screen, wynajmy, kupony) umów dotyczących transakcji, windykacja należności
-uczestnictwo, kontrola i koordynacja specjalnych pokazów, pokazów zamkniętych, wynajmów sal, wystaw oraz konferencji
-nawiązywanie kontaktów z przedstawicielami firm lub potencjalnym reklamodawcami
-sporządzanie raportów dotyczących materiałów reklamowych na potrzeby działu sprzedaży korporacyjnej
-nadzór oraz kontrola pracownikow kina w celu włąściwego przeprowadzania akcji reklamowo-promocyjnych
-praca przy cateringu
Koordynator Sprzedaży Korporacyjnej
-analiza kalendarza wydarzeń kina,weryfikacja terminów wszystkich impez odbywających się na terenie kina
-informowanie zespołu kierowniczego kina o planowanych i bieżących akcjach promocyjnych i reklamowych
-Nadzór oraz kontrola możliwości technicznych przeprowadzenia akcji promocyjnej w kinie
-zebranie materiałów reklamowych off screen, zwiastunów oraz przygotowanie ich do emisji zgodnie z grafikiem i możliwościami kina
-nadzór oraz kontrola pracowników kina w celu właściwego przeprowadzenia akcji reklamowo-promocyjnej
-kontrola materiałów reklamowych oraz ich ekspozycja
-sporządzanie raportów dotyczących materiałów reklamowych na potrzeby Biura Reklamy
-Nawiązywanie kontaktów z przedstawicielami firm lub reklamodawcami
-tworzenie baz danych klientów dla Biura Reklamy
-uczestnictwo,kontrola i koordynacja specjalnych pokazów, pokazów zamkniętych, wynajmów sal, wystaw oraz konferencji
-przygotowanie oferty sprzedaży kuponów lokalnych w kinie
-organizacja wynajmów w salach kinowych klubach , praca przy cateringu
-sprzedaż reklam promocyjnych off/on scream
-informowanie zespołu kierowniczego kina o planowanych i bieżących akcjach promocyjnych i reklamowych
-Nadzór oraz kontrola możliwości technicznych przeprowadzenia akcji promocyjnej w kinie
-zebranie materiałów reklamowych off screen, zwiastunów oraz przygotowanie ich do emisji zgodnie z grafikiem i możliwościami kina
-nadzór oraz kontrola pracowników kina w celu właściwego przeprowadzenia akcji reklamowo-promocyjnej
-kontrola materiałów reklamowych oraz ich ekspozycja
-sporządzanie raportów dotyczących materiałów reklamowych na potrzeby Biura Reklamy
-Nawiązywanie kontaktów z przedstawicielami firm lub reklamodawcami
-tworzenie baz danych klientów dla Biura Reklamy
-uczestnictwo,kontrola i koordynacja specjalnych pokazów, pokazów zamkniętych, wynajmów sal, wystaw oraz konferencji
-przygotowanie oferty sprzedaży kuponów lokalnych w kinie
-organizacja wynajmów w salach kinowych klubach , praca przy cateringu
-sprzedaż reklam promocyjnych off/on scream
Szkolenia i kursy
Kurs wychowawcy kolonijnego
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
muzyka, filmy, ksw
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
MULTIKINO
Multikino - sieć kin wielosalowych powstała w 1995 roku, jako joint venture pomiędzy UCI a ITI. W roku 1998 w Poznaniu powstało pierwsze kino tej sieci. Następny był, oddany do użytku w roku 1999, obi
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?