Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Kampanii Internetowych / Online Marketing
Groupon, PKP PLK, Aviva, empik school
- Koordynacja kampanii internetowych oraz działań digitalowych na rzecz Klienta
( planowanie, realizacja, optymalizacja, raportowanie, rekomendacja);
-Negocjacje i zakup mediów,
-Współpraca z dostawcami, wydawcami, domami mediowymi
( planowanie, realizacja, optymalizacja, raportowanie, rekomendacja);
-Negocjacje i zakup mediów,
-Współpraca z dostawcami, wydawcami, domami mediowymi
Senior Interactive Media Planner
- Planowanie, realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii online;
- Rekomendowanie strategii mediowej kampanii online;
- Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników;
Klienci: Enfamil, Panasonic, Ghelamco, Fox, Imperial Cinepix, Jelfa
+ wszelkie działania ad hoc
- Rekomendowanie strategii mediowej kampanii online;
- Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników;
Klienci: Enfamil, Panasonic, Ghelamco, Fox, Imperial Cinepix, Jelfa
+ wszelkie działania ad hoc
wystawiono
Z Anetą miałem przyjemność pracować przez rok, w tym czasie zawsze można było liczyć na jej pracowitość i zaangażowanie. Jest osobą o bardzo wysokiej samodzielności, świetnie radzi sobie z budowaniem relacji z Klientami oraz na bardzo wysokim poziomie wykonuje swoje codzienne obowiązki.
Polecam ją jako bardzo wartościowego pracownika.
Polecam ją jako bardzo wartościowego pracownika.
Interactive Media Planner
ACR S.A. (Grupa K2 Internet)
-Planowanie kampanii w Internecie;
-Zakup mediów;
-Realizacja kampanii e-marketingowych;
-Monitorowanie wyników, analiza skuteczności i optymalizacja kampanii on-line;
-Raportowanie bieżące i okresowe;
-Prowadzenie szkoleń w obszarze Mobile Marketingu.
Klienci: Go Sport, Triada, Legrand, Saab, Natural Pharmaceuticals, Matheo Invest
-Zakup mediów;
-Realizacja kampanii e-marketingowych;
-Monitorowanie wyników, analiza skuteczności i optymalizacja kampanii on-line;
-Raportowanie bieżące i okresowe;
-Prowadzenie szkoleń w obszarze Mobile Marketingu.
Klienci: Go Sport, Triada, Legrand, Saab, Natural Pharmaceuticals, Matheo Invest
Junior Interactive Media Planner
ACR S.A. (Grupa K2 Internet)
Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych w Internecie poprzez:
- planowanie mediów i tworzenie prezentacji,
- raportowanie wyników kampanii i analizy badań,
- bieżący kontakt z partnerami (media, agencje reklamowe),
- negocjacje cen i warunków przy poszczególnych kampaniach,
- rekomendacje dla Klienta Post-buy.
- planowanie mediów i tworzenie prezentacji,
- raportowanie wyników kampanii i analizy badań,
- bieżący kontakt z partnerami (media, agencje reklamowe),
- negocjacje cen i warunków przy poszczególnych kampaniach,
- rekomendacje dla Klienta Post-buy.
Specjalista ds. marketingu
- Definiowanie, inicjowanie i prowadzenie projektów biznesowych zgodnie z ustalonymi zasadami i procedurami współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi;
- Przygotowywanie analiz i planów biznesowych;
- Opracowanie koncepcji nowych usług specyficznych dla danych projektów;
- Planowanie marketing mix dla wybranych produktów w zarządzanym segmencie;
- Monitorowanie wyników dla poszczególnych projektów, cykliczne raportowanie;
- Projektowanie procesów biznesowych i narzędzi wpierających;
- Budowanie i wpieranie wizerunku firmy;
- Utrzymywanie bieżących relacji z klientami i pozyskiwanie nowych projektów do realizacji;
- Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie obsługiwanego segmentu rynkowego ( w tym przygotowywanie prezentacji, ofert. itp).
- Przygotowywanie analiz i planów biznesowych;
- Opracowanie koncepcji nowych usług specyficznych dla danych projektów;
- Planowanie marketing mix dla wybranych produktów w zarządzanym segmencie;
- Monitorowanie wyników dla poszczególnych projektów, cykliczne raportowanie;
- Projektowanie procesów biznesowych i narzędzi wpierających;
- Budowanie i wpieranie wizerunku firmy;
- Utrzymywanie bieżących relacji z klientami i pozyskiwanie nowych projektów do realizacji;
- Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie obsługiwanego segmentu rynkowego ( w tym przygotowywanie prezentacji, ofert. itp).
Junior Consultant
Management Consultants
-przygotowywanie ofert;
- projektowanie i przeprowadzanie badań ewaluacyjnych dotyczących stopnia wykorzystania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej;
- udział w realizacji w projektów dotyczących rozwoju regionalnego;
- działania Research&Development na rzecz rozwoju Firmy
- projektowanie i przeprowadzanie badań ewaluacyjnych dotyczących stopnia wykorzystania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej;
- udział w realizacji w projektów dotyczących rozwoju regionalnego;
- działania Research&Development na rzecz rozwoju Firmy
projekt badawczy
Mobile Osservatorio Research
Współpraca z Zespołem Badawczym: zbieranie danych oraz przygotowywanie raportów na temat Mobile Marketingu w Polsce w porównaniu z rynkiem włoskim:
-Zbieranie danych rynkowych;
-Przygotowanie i realizacja wywiadów (metodą Individual In-Depth Interview) z przedstawicielami Mobile ContentService Provider;
-Analiza i ocena polskiego rynku MCSP w obszarze Mobile Marketingu.
-Zbieranie danych rynkowych;
-Przygotowanie i realizacja wywiadów (metodą Individual In-Depth Interview) z przedstawicielami Mobile ContentService Provider;
-Analiza i ocena polskiego rynku MCSP w obszarze Mobile Marketingu.
asystentka Brand and Trade Marketing Manager
-Projektowanie i realizacja badań marketingowych dotyczących postrzegania i znajomości marki LD (metodą Focus Group Interview),
-Analiza skuteczności kampanii marketingowej "Ackja LATO" na podstawie raportów ze sprzedaży,
-Tłumaczenie tekstów, przygotowywanie prezentacji w języku angielskim,
-Działania wspomagające Dział Zakupów takie jak: wysyłanie zapytań ofertowych, analiza i wybór oferty, wybór atrakcyjnych nagród dla przedstawicieli handlowych.
-Analiza skuteczności kampanii marketingowej "Ackja LATO" na podstawie raportów ze sprzedaży,
-Tłumaczenie tekstów, przygotowywanie prezentacji w języku angielskim,
-Działania wspomagające Dział Zakupów takie jak: wysyłanie zapytań ofertowych, analiza i wybór oferty, wybór atrakcyjnych nagród dla przedstawicieli handlowych.
praktykant w Sekcji Analiz Działu Telemetrii
Zapoznanie się ze strukturą firmy badawczej, procesem realizacji badania telemetrycznego oraz specyfiką pracy w sekcji analitycznej.
Udział w procesie realizacji badania telemtrycznego z wykorzystaniem systemów analitycznych Videotrack i Telereport, które umożliwiają analitykom i klientom pracę z danymi telemetrycznymi.
Analiza analiz statystycznych i sprawdzanie raportów dziennych z badania.
Przygotowywanie kwestionariusza rekrutacyjnego i obserwacja prowadzenia Focus Group Interview.
Udział w procesie realizacji badania telemtrycznego z wykorzystaniem systemów analitycznych Videotrack i Telereport, które umożliwiają analitykom i klientom pracę z danymi telemetrycznymi.
Analiza analiz statystycznych i sprawdzanie raportów dziennych z badania.
Przygotowywanie kwestionariusza rekrutacyjnego i obserwacja prowadzenia Focus Group Interview.
praktykant
uczestnictwo w pracach Zespołu Badań Marketingowych: tworzenie kluczy kodowych do badania, poprawianie błędów logicznych badania, działania wspomagające realizację programu "Twoja Opinia ma znaczenie", wspomaganie Ośrodka Informacji i innych działów CBOS.
Szkolenia i kursy
Kurs Auditora Jakości w zakresie normy ISO 9001:2000 ukończony egzaminem i potwerdzony Certyfikatem (grudzień 2006)
Warsztaty zorganizowane przez Magazyn Marketingu i Sprzedaży Brief na temat "Jakościowe i ilościowe badania rynku".
Konferencje:
MOBILE GigaCon - Warszawa. 1.04.2008, 27.03.2009.
"Wireless for Mibile Business Forum (W4B) Fierra Milano, 25.06.2008
Publikacje:
"Rewolucja marketingowa- Marketing mobilny na rynku polskim". Przegląd Techniczny, Warszawa grudzień 2009.
"Jakościowe i ilościowe metody badawcze", Przegląd techniczny, listopad 2009.
Warsztaty zorganizowane przez Magazyn Marketingu i Sprzedaży Brief na temat "Jakościowe i ilościowe badania rynku".
Konferencje:
MOBILE GigaCon - Warszawa. 1.04.2008, 27.03.2009.
"Wireless for Mibile Business Forum (W4B) Fierra Milano, 25.06.2008
Publikacje:
"Rewolucja marketingowa- Marketing mobilny na rynku polskim". Przegląd Techniczny, Warszawa grudzień 2009.
"Jakościowe i ilościowe metody badawcze", Przegląd techniczny, listopad 2009.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zakupy
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
sztuka, kultura i krajobraz Włoch,
podóże krajowe i zagraniczne,
literatura,
kino indyjskie,
taniec nowoczesny.
podóże krajowe i zagraniczne,
literatura,
kino indyjskie,
taniec nowoczesny.
Organizacje
Socrates Erasmus - wymiana międzynarodowa
Inne
umiejętność kreatywnego myślenia i szybkiego uczenia się;
doskonała organizacja pracy;
łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
zdolnośc koncentracji i pracy w warunkach stresu;
energia.
doskonała organizacja pracy;
łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
zdolnośc koncentracji i pracy w warunkach stresu;
energia.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.