Umiejętności
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
SEM
SEO
Web Design
E-mail marketing
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i PR
Scotwork
- planowanie i realizacja zadań z zakresu SEM, SEO i e-mail marketingu,
- projektowanie kreacji e-mailingowych,
- wdrożenie strony internetowej www.scotwork.pl ,
- analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań marketingowych
w kanale Internet,
- social media marketing - planowanie, realizacja i raportowanie działań,
- copywriting - treści na stronie internetowej, broszur, kreacji
e-mailingowych, SEO, social media,
- organizacja i nadzór nad projektami PR-owymi.
- projektowanie kreacji e-mailingowych,
- wdrożenie strony internetowej www.scotwork.pl ,
- analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań marketingowych
w kanale Internet,
- social media marketing - planowanie, realizacja i raportowanie działań,
- copywriting - treści na stronie internetowej, broszur, kreacji
e-mailingowych, SEO, social media,
- organizacja i nadzór nad projektami PR-owymi.
Sprzedawca /Doradca Klienta
- prezentacja kolekcji zgodnie ze standardami firmy
- profesjonalna obsługa klienta
- profesjonalna obsługa klienta
Szkolenia i kursy
“Planowanie kampanii reklamowej w Internecie”
“Content Management System”
“Publishing with XML”
“Modern world – modern technology – modern information. Modern information professionals.”
“NLP w sprzedaży – nowoczesne strategie wywierania wpływu”
“Content Management System”
“Publishing with XML”
“Modern world – modern technology – modern information. Modern information professionals.”
“NLP w sprzedaży – nowoczesne strategie wywierania wpływu”
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
nowe technologie, reklama, sport, konflikt izraelsko-palestyński, literatura
Inne
Znajomość języków: HTML, CSS, PHP.
Google AdWords, Google Analytics – poziom średniozaawansowany.
Znajomość zagadnień z zakresu SEM i SEO oraz umiejętność
wdrożenia ich w praktyce.
Pakiet Office – poziom zaawansowany.
Pakiet Adobe – poziom podstawowy.
Google AdWords, Google Analytics – poziom średniozaawansowany.
Znajomość zagadnień z zakresu SEM i SEO oraz umiejętność
wdrożenia ich w praktyce.
Pakiet Office – poziom zaawansowany.
Pakiet Adobe – poziom podstawowy.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.