Aneta Helbert

Specjalista ds. Marketingu i PR
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

E-commerce Google Adwords Google Analytics SEM SEO Web Design E-mail marketing

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR
Scotwork
- planowanie i realizacja zadań z zakresu SEM, SEO i e-mail marketingu,
- projektowanie kreacji e-mailingowych,
- wdrożenie strony internetowej www.scotwork.pl ,
- analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań marketingowych
w kanale Internet,
- social media marketing - planowanie, realizacja i raportowanie działań,
- copywriting - treści na stronie internetowej, broszur, kreacji
e-mailingowych, SEO, social media,
- organizacja i nadzór nad projektami PR-owymi.
Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce
Menedżer Szkoleń
- organizacja szkoleń i kursów,
- sprzedaż poprzez kanał internetowy i telefoniczny,
- analiza rynku usług szkoleniowych.
Dodatkowo:
- realizacja zadań z zakresu SEM, SEO i e-mail marketingu,
- analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań marketingowych
w kanale Internet.
Wydawnictwo C.H. Beck
Asystentka Działu Szkoleń
- organizacja, koordynacja i sprzedaż projektów szkoleniowych,
- przygotowywanie i realizacja strategii działań marketingowych w Internecie,
- obsługa stron internetowych Działu Szkoleń.
Peek&Cloppenburg
Sprzedawca
- obsługa klientów,
- visual merchandising.
c&a polska sp. z o.o.
Sprzedawca /Doradca Klienta
- prezentacja kolekcji zgodnie ze standardami firmy
- profesjonalna obsługa klienta

Szkolenia i kursy

“Planowanie kampanii reklamowej w Internecie”
“Content Management System”
“Publishing with XML”
“Modern world – modern technology – modern information. Modern information professionals.”
“NLP w sprzedaży – nowoczesne strategie wywierania wpływu”

Edukacja

Logo
Informacja Naukowa i Studia Bibliologiczne, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Zainteresowania

nowe technologie, reklama, sport, konflikt izraelsko-palestyński, literatura

Inne

Znajomość języków: HTML, CSS, PHP.
Google AdWords, Google Analytics – poziom średniozaawansowany.
Znajomość zagadnień z zakresu SEM i SEO oraz umiejętność
wdrożenia ich w praktyce.
Pakiet Office – poziom zaawansowany.
Pakiet Adobe – poziom podstawowy.

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.