Aneta Sieczkowska ( Gochnio)

Kierownik Wsparcia Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Wsparcia Sprzedaży
360 Circus agent sieci P4 Play
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Specjalista ds. Rozwoju Segmentu, Procesy i Rozwój OKB/Dział Zarządzania Jakością
- udział w projektach, rekomendacje zmian, współpraca z segmentami
- tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi
- działania audytowe, rekomendacje działań obsługowych- audyty procesowe, obsługowe, jakościowe, związane z normą COPC
- udział w programie „Bezbłędna obsługa” – tworzenie standardów pracy
- koordynator konkursów dla OKB
- zarządzanie badaniami satysfakcji w Obsłudze Klienta Biznesowego
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu CC Front Line klientów LME
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu CC Front Line klientów SOHO i SME
- planowanie, organizowanie i kontrolowanie realizacji zadań działu w celu osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych
- nadzorowanie standardów jakościowych w ramach procesów obsługi realizowanych dla potrzeb Klientów korporacyjnych i Biznesowych
- zarządzanie standardami pracy ramach nadzorowanej jednostki w celu optymalizacji ich wpływu na wyniki jakościowe i efektywność świadczonych usług
- nadzorowanie i koordynacja zadań i inicjatyw związanych z funkcjonowanie m powierzonej jednostki
- rozwijanie kompetencji podległego personelu, podnoszenie kwalifikacji i umiejętności zawodowych
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Front Line
▪ zapewnienie właściwego poziomu wiedzy merytorycznej pracowników (w tym identyfikacja potrzeb i kierowanie podwładnych na szkolenia);
▪ przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami na stanowisko konsultanta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
▪ prowadzenie szkoleń;
▪ przedstawianie celów pracownikom i ocena realizacji;
▪ monitoring pracy podległych mi osób, kontrola wykonywanych zadań;
▪ przeprowadzanie rozmów dyscyplinujących;
▪ prowadzenie spotkań z zespołem;
▪ motywowanie pracowników;
▪ prowadzenie spraw administracyjnych podległego mi zespołu;
▪ rozpatrywanie skarg klientów;
▪ praca w zakresie osiągania jak najwyższych wskaźników satysfakcji klienta, mierzonych badaniami satysfakcji.
Orange Polska S.A.
Starszy specjalista
Kompleksowa realizacja zgłoszeń, rozpatrywanie reklamacji, aktualizacja baz danych, analiza koszyka usług posiadanych przez klienta, badanie potrzeb i oczekiwań, dobór i prezentację, pozyskanie potencjalnych klientów oraz zapewnienie oczekiwanego poziomu satysfakcji klienta.

Szkolenia i kursy

* Skuteczny Menedżer
* Profesjonalna Obsługa Klienta;
* Skuteczny Doradca Biznesowy;
* Zarządzanie przez cele
* Elementarz Zarządzania (cele smart, spotkanie zespołowe, informacja zwrotna, coaching)
* Zarządzanie czasem
* Kurs komputerowy I i II stopnia w Stowarzyszeniu Pomocy Społecznej, Rehabilitacji i Resocjalizacji Instytutu Służby Społecznej im. H. CH. Kofoeda w Siedlcach

Edukacja

Logo
Menedżer Jakości, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarzadzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Zarzadzanie zasobami ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Inne

* Bardzo dobra organizacja pracy
* Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
* Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
* Prawo jazdy kat. B
* Praktyczne zastosowanie kodeksu pracy

Grupy

13 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
AUKCJE
AUKCJE
ZAMKNIĘTE AUKCJE OBRAZÓW, STAROCI, ANTYKÓW CZYLI ZAPRASZAMY DO POSZUKIWAŃ NA PCHLIM TARGU.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
JapanFood.eu
JapanFood.eu
Największy E-sklep z Japońskim jedzeniem w Europie.
Jestem Kobietą
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
Klub Kobiety
Klub Kobiety
nasze sprawy, wsparcie, zabawa, nauka, "kobiety kobietom", spotkania w babskim gronie, szkolenia tylko dla kobiet, fundacja
KlubMamyiMalucha
KlubMamyiMalucha
Rozwijajmy się razem!:) Jesteśmy kobietami i nic co kobiece, nie jest nam obce.. :)
Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń