Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
KONSULTANT W DZIALE ROZWOJU BIZNESU
- Tworzenie bazy danych klientów firmy,
- Nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami,
- Aktywna sprzedaż telefoniczna oraz internetowa usług doradczych z zakresu marketingu, budowy oraz segmnetacji marketingowych baz danych,
- Aktywna sprzedaż szkoleń z zakresu marketingu,
- Stałe kontakty z kleintami firmy,
- Przygotowywanie oraz uczestniczenie w spotkaniach sprzedażowych,
- Przygotowywanie raportów dla klientów praz przełożonych,
- Bieżące sprawy administracyjne firmy.
- Nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami,
- Aktywna sprzedaż telefoniczna oraz internetowa usług doradczych z zakresu marketingu, budowy oraz segmnetacji marketingowych baz danych,
- Aktywna sprzedaż szkoleń z zakresu marketingu,
- Stałe kontakty z kleintami firmy,
- Przygotowywanie oraz uczestniczenie w spotkaniach sprzedażowych,
- Przygotowywanie raportów dla klientów praz przełożonych,
- Bieżące sprawy administracyjne firmy.
ASYSTENTKA BIURA
- Obsługa recepcji,
- Prace administracyjno - biurowe firmy,
- Przygotowywanie oraz wysyłka korespondencji firmowej,
- Współpraca z firmami kurierskimi,
- Współpraca z firmami zewnętrzymi w zakresie zakupu materiałów eksploatacyjnych,
- Organizowanie spotkań, przyjmowanie gości,
- Organizowanie podróży słóżbowych.
- Prace administracyjno - biurowe firmy,
- Przygotowywanie oraz wysyłka korespondencji firmowej,
- Współpraca z firmami kurierskimi,
- Współpraca z firmami zewnętrzymi w zakresie zakupu materiałów eksploatacyjnych,
- Organizowanie spotkań, przyjmowanie gości,
- Organizowanie podróży słóżbowych.
ACCOUNT EXECUTIVE
Marketing Partners, Warszawa
- Udział w planowaniu oraz przebiegu kampanii reklamowych,
- Przygotowywanie raportów i zestawień dla klientów oraz przełożonych,
- Stała współpraca z domem mediowym, agencją graficzną, drukarnią, kurierami,
- Dbałość o przebieg bieżących informacji między klientem a agencją i jej poszczególnymi działami.
- Przygotowywanie raportów i zestawień dla klientów oraz przełożonych,
- Stała współpraca z domem mediowym, agencją graficzną, drukarnią, kurierami,
- Dbałość o przebieg bieżących informacji między klientem a agencją i jej poszczególnymi działami.
KOORDYNATOR DS. SZKOLEŃ
Marketing Partners, Warszawa
- Tworzenie bazy danych klientów firmy,
- Nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami,
- Aktywna sprzedaż telefoniczna oraz internetowa szkoleń z zakresu marketingu,
- Stałe kontakty z kleintami firmy,
- Przygotowywanie oraz uczestniczenie w spotkaniach sprzedażowych,
- Przygotowywanie raportów dla klientów praz przełożonych,
- Bieżące sprawy administracyjne firmy.
- Nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami,
- Aktywna sprzedaż telefoniczna oraz internetowa szkoleń z zakresu marketingu,
- Stałe kontakty z kleintami firmy,
- Przygotowywanie oraz uczestniczenie w spotkaniach sprzedażowych,
- Przygotowywanie raportów dla klientów praz przełożonych,
- Bieżące sprawy administracyjne firmy.
OFFICE MANAGER
- Obsługa recepcji - przyjmowanie telefonów, przygotowywanie korespondencji firmowej,
- Zlecone prace administracyjno - biurowe firmy,
- Przygotowywanie zestawień płacowych konsultantów oraz przekazywanie ich zewnętrznej fimie zajmujacej się księgowoeścią,
- Aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych oraz bazy danych o napływające cv,
- Organizowanie spotkań, przyjmowanie gości,
- Organizowanie podróży słóżbowych,
- Kontakty z firmami zewnętrznymi zaopatrującymi firmę w materiały eksploatacyjne oraz spożywcze.
- Zlecone prace administracyjno - biurowe firmy,
- Przygotowywanie zestawień płacowych konsultantów oraz przekazywanie ich zewnętrznej fimie zajmujacej się księgowoeścią,
- Aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych oraz bazy danych o napływające cv,
- Organizowanie spotkań, przyjmowanie gości,
- Organizowanie podróży słóżbowych,
- Kontakty z firmami zewnętrznymi zaopatrującymi firmę w materiały eksploatacyjne oraz spożywcze.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Inne
Umiejętności:
- Umiejętność pracy przy użyciu bazy danych CRM
- Obsługa komputera: dobra znajomość programów:
Word, Excel, Office, Internet, Power Point, Lotus,
- Doświadczenie w pracy na komputerach typu Macintosh
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Umiejętność pracy przy użyciu bazy danych CRM
- Obsługa komputera: dobra znajomość programów:
Word, Excel, Office, Internet, Power Point, Lotus,
- Doświadczenie w pracy na komputerach typu Macintosh
- Obsługa urządzeń biurowych;
Grupy
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
GIŻYCKO
miejsce otwarte dla wszystkich, którzy byli, są, mają zamiar być w tym najpiękniejszym miejscu na ziemi...
na mapie to tylko mała kropka wciśnięta między dwa wielkie niebieskie kleksy...
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Socjologia
Forum przeznaczone z myślą o przyszłych, obecnych, byłych i ... niedoszłych socjologach. Forum wymiany myśli, budowa "socjologicznej" sieci kontaktów...
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.